kiril9666
Фен-
Мнения
39 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно kiril9666
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Русе
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Моят е спрян само софтуерно и пак влиза в авариен, но при мен грешката е P0236.
-
Виж дюзите.
-
Само да кажа, че при мен аварийния режим, за който писах по-горе, се оправи /поне засега, вече 1000км/ със смяната на клапан н75 с втора употреба от Опел Сигнум, майстора каза, че бил същият и ми сложил такъв.
-
Аз моите ги сменях без да разкачам акумулатора и не съм имал проблем, няма нужда да го откачаш по принцип според мен
-
Дизел 1.7, след смяна на геометрията на турбото с чисто нова, смяна на клапан н75 с друг втора ръка, колата продължава да влиза в авариен режим. Прикачил съм снимка на грешката, която дава. С чисто нов МАП сензор пак влиза в авариен.
-
На мен за предна врата ми взеха 35лв с новата машинка + труда, сега и другата се прецака, ама мисля да се пробвам сам, ще разглобя да видя тоя как я е направил, мисля, че слагат някакви универсални китайски за по 5лв?
-
Наистина не знам, при мен беше супер на магия след много опити, просто по спомен пластината отива зад нещо и се закача, не знам зад кое отива, защото аз като го правя не гледам към крушката, карам го само на напипване и налучкване, затова и те посъветвах просто да опитваш докато стане, потърси в ютуб има разни клипчета за смяна на крушки, може да са ти от полза.
-
Аз успях да я закопчея след около 15 минути мъки, супер на късмет, ама според мен пластината като се вдигне се бута леко настрани и напред, някак си да отиде зад белия адаптор. Поне така мисля аз, хем сменях и на двата фара крушките и ги закопчах, ама беше наистина много играчка. Опитвай разни варианти, все ще стане.
-
Аз съм с климатроник и при мен са 3 крушки за врътките и 2 за климатика и подгрева. Тези за подгрева са едни малки с 2 дълги крачета, намерих ги в магазин за електрически части, бяха май по 1 лев или нещо такова, свалят се старите от фасонките и се навиват новите.
-
То все има някаква причина за този шум, може лагер някакъв да е разбит в нея или да има нещо, което да не е ок, което пак си говори за проблем. Ти имаш ли идея какъв точно беше проблемът в твоята помпа, заминала електроника или нещо по механичната част?
-
То горе-долу имаме два варианата - или да караме и да чакаме да ни остави, както е станало с теб или да се свали, да се качи на стенд и да се провери, и двата варианата не са готини, аз чак мисля да я продам тая кола, то все по нещо излиза....
-
Така като се разчетох излиза, че и при други коли го има това стържене и то също при някои е от ГНП. Понеже някой беше споменал за тампоните на двигателя, аз вече смених два, останаха ми още два, но стърженето пак си го има, явно не е оттам. Аз също бих искал да знам цената, също и за рециклиране, ако някой е минавал подобна процедура понеже в нета не намерих много информация относно цена.
-
Под помпа за високо налягане се има предвид горивна помпа или са различни неща? Тъп въпрос, но не съм наясно. Ако става въпрос за горивна, виждам, че има нови по около 200 лв и бих се прежалил да пробвам....
-
Здравейте, някой знае ли, дали афтърмаркет тампони /Ямато, например/ съвпадат на мястото на задния такъв на двигателя? Важно е да се уточни, че колата е спорт едишън, понеже се оказва, че има разлика между обикновената и спорта. За десния и предния вече е ясно, че не съвпадат, но с учудване установих, че този на скоростната кутия съвпадна, но ми се иска да знам, дали задният става преди да го поръчам.
-
Здравейте, бих искал мнение от хора, които вече са направили тази стъпка. Как е като разход, усеща ли се съществена разлика с преди, имали ли сте някакви негативни последици и т.н. Много се замислям и аз да го направя скоро, но все още се колебая.