-
Мнения
38 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно tranko
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CR-V 2.2 I-DTEC 2011
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
1025 профилни разглеждания
-
Колеги, някои гледал ли е тази кола и как ви се струва? Виждам, че газовата е слагана при @Markony https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11621845688875029
-
Здравейте, колеги! Дали някой е гледал този Акорд (да сподели впечатления) - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11621951069859539&slink=kl2ljn ? А и като цяло как ви се струва по снимките?
-
Колега, как се отключва това меню, че ми стана интересно?
-
Колеги, Някои от вас поставял ли е сполейер (крило) на задната врата? Лесно ли се монтира и как точно става монтажа?
-
Здрвейте, отново. Почистих ДПФ-а във Варна и го монтирахме, оставихме да поработи колата както каза човека, но моя майстор не намери опция в неговата диагностика да зададе, че дпф-а е нов (само на датчика за налягането има такава) Как смятате, добре ли е да се кара така или да търся някъде другаде да го занулят и евентуално къде бихте ми препоръчали?
-
Колеги, след около 1000 км след принудителната регенерация светна отново лампата за дпф-а. Този път поне стана в града. Мисля да му дам шанс като го сваля и изпратя във Варна за почистване. Искам да попитам лесно ли се сваля и къде точно се намира? Благодаря
-
Моя се бъзикаше още като я взех. Пръснах го с WD40 и го тръкнах с парчалче по сериозно отгоре и се оправи, вече над половин година работи супер.
-
Колеги и при мен директно светна жълтата лампа с удивителната без никакви други симптоми преди това. Интересното е, че го направи след 100+ км извънградско, а и я карам 90% извън. Колата я имам от април и съм направил към 10 000 км. Като през това време абсолютно нищо друго не се е обадило Изчетох темата и съм пред дилема. От една страна - не ми се иска да го махам, но от друга това влизане в авариен режим на 100+ км от града в който живея без никакви симптоми преди това е изключително неприятно. Сега за мой късмет намерих колега с диагностика в Сандаски чрез който пуснахме принудителна регенерация и уж се оправи - успях да се прибера до София, но следващия път кой знае къде ще ме хване... Прочетох за мястото във Варна където ги почистват и мисля да им се обадя тези дни да разпитам,. Към колегите, които са го махали - къде сте го правили и доволни ли сте и имали ли сте проблеми с измерването на газовете при технически прглед?
-
Колега, от къде ги взе тези пластмасовите? Че и моята е провиснала и мисля да го пробвам и аз да ги сменя.
-
Здравейте колеги, искам да купя 17-ки джанти за зимата за моето CR-V Намерих едни, като тези от няколко поста по горе(#282), уж оригинални, но пише че са произведени в Турция. Там ли ги правят или са някаква реплика?
-
Честито колега! Много безаварийни километри! От любопитство - за колко е взе?
-
Изглежда ми добре и на мен, салона изглежда запазен. В предвид че има и допълнителни гуми (а и все ще свали поне 500 лв според мен) си заслужава - естествено, ако всичко по агрегатите и е наред. Виждам, че е и с швейцарски номер, така, че освен проверка на техническото състояние е прегледай и обстойно за ръжда.
-
При дизел автоматик има.
-
Колеги, малко ъпдейт - обслужих колата (двигател, скоростна кутия, раздатка, диференциал, хидравлична и спирачна течност). Смених и дисковете и накладките(АТЕ, които малко присвирват при по леко спиране - нормално ли е?), както и нови гуми(NEXEN). Направих и около 6-700 км. За сега много ми харесва как върви, возията също много ми допада, но това е може би защото се качвам от 8-ма генерация Сивик, която е като лагерница. Искам да ви попитам знаете ли за какво служат тези лепенки на малките задни прозорчета във вътрешната част на колата и дали са фабрични или предишния собственик ги е добавял по някаква причина?