V Kolev
Фен-
Мнения
41 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
14 NeutralОтносно V Kolev
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда ХР-В
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Не. Огледай за течове или неуплътнени места, от които може да изпарява, че сега и жегите ще помагат. След пътуване, като е добре загряла я остави да поработи на място и огледай дали не изпуска от някъде. Успех!
-
Тая кола нали не върви само на газ? Затвори всички възможни кранове между бутилката и изпарителя и покарай на бензин при същите останали условия - стръмно, бързо, дълъг път ...... и провери как е. Ако е нормално всичко, значи проблемът е в газовата уредба. Ако пак надува, значи гарнитура на глава. За още по-сигурно преди този експеримент изконсумирай газта от бутилката, така че да изгасне колата от липса на газ и не зареждай. При мен подобен проблем беше от гарнитурата. Успех!
-
Извинявай, но не разбрах дали си сменил само "буксата" или и крушката. Защото Н4 не минава през отвора във фара - тесен е като за Н1. От няколко години търся прехода между крушака Н1 и буксата на кабела с 2 крачета, подаваща ток , който японците са решили да направят от някаква пластмаса, която не издържа на температурата във фара и се топи и чупи. В Пловдив ми искат 30 лв за брой с 60 дни за доставка. Правих различни опити с преправяне на други видове и модели, за сега неуспешни. Вероятно решението е елементарно, но за сега ми убягва. Успешен ден на всички!
-
Така описано е възможно да е от постоянно отворен термостат. Винаги са отворени двата кръга - малък и голям и на къси разстояния не може да стопли всичката охладителна течност. На дълъг път като завърти достатъчно антифриза успява да загрее достатъчно. Радиаторчето на отоплението е част от малкия кръг, който трябва бързо да загрее - за по-добра работа на двигателя и по-топло в купето.
-
Вероятно има настройки на радиото за силата на звука. При мен е така. Настройват се задни-предни и леви-десни. Провери дали и на твоето настройките не са такива. Успех!
-
С подобен акумулатор купих колата и 5 години без проблем го ползвах. Единственият проблем беше, че пречеше на смяна на крушката за къси светлини пред него.
-
Няма ли колеги във форума с мнение по въпроса? При толкова опитни и знаещи собственици на Хонда ? А това може да се изпълни и на други марки и модели, ако е приложимо без рискове , разбира се.
-
Зад капачетата са крушките, които осветяват задния номер - от там се сменят. От там май се вижда лостчето за ключалката, но не помня кое и дали има достъп или само видимост. Успех!
-
Колата трябва да е заключена. Дръжката да е максимално притисната напред - към колата. Тогава отключваш с дистанционното и всичко трябва да е наред. Другата опция е да отключиш директно с ключа вратата на багажника.
-
В събота видях странно, но работещо изпълнение на свързване на допълнителни фарове за мъгла. От акумулатора е изтеглен проводник с монтиран предпазител 15А в пластмасов корпус, на кабела до купето, долу в ляво на волана, където е монтирано Ц-К ключе. След Ц-Кто изтеглени проводници до фаровете, а фаровете към корпус вторият им извод. И това е. Ключето пали и гаси, няма релета, няма нищо. Според собственика единственият риск е да забрави фаровете включени и да изтощи акумулатора. Абсолютно независими са от каквито и да е други светлини и каквото и да е друго. Мислите ли, че има и други рискове и дали е разумно така да се захранят фаровете? Звучи и изглежда много елементарно, но знае ли човек.... Благодаря предварително на знаещите, които ще отзоват с мнения!
-
Аз купих моето харви с акумулатор 540 стартов ток. Джамбазите бяха успели да набутат голям акумулатор, като бяха разчекнали поставката и бяха приспособили захващането с дебели телове. Служи ми вярно 5 години и умря изведнъж посред лято. Купих Варта на 330 стартов ток за 105 лв. с размер като оригиналния. Вярно, че сега е топло и акумулаторът е нов, но няма разлика в паленето сега с 330 и преди с 540. Дано и през зимата да е така. Симптомите, които описваш при мен са се появявали на други коли, ако акумулаторът е мнооого изтощен, лоша маса или стартерът има проблем с лагеруването. При последния случай с износени втулки роторът не е в ос и при стартиране вместо да се върти нормално, се опитва да залепне в най-близката точка на статора и консумацията е огромна. Според мен трябва на почнеш от проверка на връзките на масата - както колеги са писали по-горе и след това профилактика на стартера. Може за масите да пробваш да подадеш маса директно на корпуса на стартера с подходящ дебел кабел и ако нормално стартира - значи лоша маса. Или да пробваш с друг по-голям акумулатор, дори и с кабели от друга кола, за да провериш дали проблемът е в акумулатора. Кофти проблем, който изисква различни проби. И да пишеш като решиш проблема какъв е бил. Успех!
-
Не помня кой точно, но при мен беше от тези в купето - долу в ляво от волана.
-
Колега, за кой Сашо пишеш? Аз ползвах няколко пъти услугите на сервиз, чийто собственик се казва Сашо, обслужват предимно Хонди и се намира в бившия гараж на "Балкантурист" до КАТ. Останах доволен от работата им. Сподели , ако имаш оплаквания, че ми предстои смяна на масло и реглаж на клапани и милех там да ходя, та да имам едно на ум. Освен ако говорим за различни хора и сервизи.
-
Аз имам говорители в страничните фабрично предвидени места - работещи. Понеже не съм капризен, ме задоволява качеството на звука от четирите говорителя - два в предните врати и два отзад - в страни от кората на багажника. Проверете си наличните. Успех!