-
Мнения
57 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно hoooodyhoooooo
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.04.1986
Profile Information
-
Кара
Honda Accord 2007 2.0 AT (Face Sedan)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
Skype
hoooodyhoooooo
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Много ти благодаря за снимката, човек Да, аз намерих после и в нета такива, чудех се просто дали е възможно въобще изключване на чейнджъра (реално няма да го ползвам) и на негово място GROM-a. Явно става (също се чудех дали на чейнджъра въобще има нещо важно за цялостната работа на системата). Щом е така, слагам смело. Мерси отново и приятна вечер.
-
Да възродя и тая тема, че вече не знам къде да питам - как стои въпросът с навигацията? Става въпрос за Grom USB 3.0. Имам го в момента, на Акорд 7 фейс със стандартното радио, но ми предстои конверсия към нави (за ползване на задна камера). Има ли реален вход, където може да се добави GROM-a, или ми трябва Y-cable? Питам, понеже не мога да се ориентирам как стои въпроса със 6 CD-changer-a? Той отделен ли е (понеже навигацията, която ще вземам, е със 6 CD changer и човекът ме увери, че без него няма да имам и радио сигнал). Става въпрос за един бял куплунг отзад на хед юнита, и това, което не мога да схвана, е (ако може колеги, които са добавяли Yatour или Xcarlink или дори GROM, aко има, да кажат) - този бял куплунг за допълнителен чейнджър ли е(такъв, който седи в жабката примерно) или чейнджъра е вграден в нави панела - тоест да ми остава свободен вход за GROM-a. Благодаря ви много Поздрави, Миро
-
Да пиша пак по темата - доколкото гледам схемата, CD changer-a е вграден в head unit-a, дефакто бялата букса. Явно тази букса се ползва, та се чудех дали няма как да съвместя двете - намерих в aliexpress някакви Y-cable преходници, които да позволяват връзката на (все едно) допълнителен чейнджър, какъвто дефакто е GROM USB 3.0. Някой знае ли къде в БГ може да се открие такъв кабел? Благодаря предварително.
-
Разбирам, страшно ти благодаря отново. Да, седан е колата, и въобще не се бях замислил, че може да има разлика в колоните. Ами явно или ще ги сменя и колоните като е тръгнало, или ще видя дали може да се изолира/извади външния усилвател, за да излиза звука директно от премиум саунда. Или пък ако колоните са на същите омове и няма грижи, връзвам ги и да си дрънчи така :)
-
Хиляди благодарности за отговора, точно това ме интересуваше. С малко ровене по обяви, едни руски форуми и най-вече темите от този форум си отговорих на повечето въпроси, но предпочитам да питам пред старило - патило. В такъв случай не виждам проблем за конверсията от опитен човек от форума. Знам, и че са ми много хаотични въприсите, радвам се, че си сортирал най-важното от словоизлиянията. Сетих се да питам и още нещо - понеже колата рязко става така от нормална система към премиум саунд, има ли възможност да се свържат и колони отзад на двете задни врати (за момента имам отпред две пищялки, долу на вратите 2 и отзад на кората 2)? А също така бях мернал някъде, че има субууфер, който може да е в играта с премиум саунд, къде му се пада мястото и то предвидено ли е на кола без него? Благодаря предварително, И поздрави пак, Миро
-
Привет, форум, не съм писал от отдавна, но понеже ми престои процедура преминаване от нормална аудиосистема на седма генерация фейс към навигация от англичанка-донор. Колата е бензин двойка автомат. Въпросът ми се изразява в това, че не съм сигурен дали в новата система е предвидено място за този GROM. Питам, понеже при обикновената система си се ползва порта за чейнджър, както е показано в тази статия за инсталация: https://www.driveaccord.net/threads/grom-audio-usb-ipod-aux-and-bluetooth-interface-install-and-review-for-7th-gen-accord.60415/ Koйто не е запознат (направо си я рекламирам) и е с iphone (и с андроид работи, но просто с iphone нищо не работи по-добре от това) системата позволява да се лъже плеъра, че е вързан чейнджър, да ти зарежда телефона, да пуска музика по кабел за данни, да се върже bluetooth и да се сложи микрофон, като контролът на бутоните на таблото запазва цялата си функционалност. Сега, въпросът е следният - за конвертиране ще са ми нужни цял комплект неща, които вече са осигурени. Това са плейър, дисплейче отгоре, dvd и тям подобните, gps aнтена, bluetooth няма да се добавя (то май и не може), защото GROM си има. Та, въпросът ми е - предвидена ли е в тези модели с навигация букса за CD changer - сигурно е, но въпросът е - той може ли да се изключи от уравнението, като включа само GROM? Moже ли да се направи някакъв бридж между двете, така че да си запазя GROM-a активен? Ако пусна навигацията, спира ли ми музиката - тоест, накъде ще се руутне звука (не че ще я ползвам толкова с телефони, но се замислих и над това). Този извод на самия юнит с усилвателя ли е или отива нанякъде (примерно, да излиза през dvd-то). Идеята на цялата манипулация също така има главна цел да позволи монтиране на оригинална камера за заден ход, а и да рефрешне визията на автомобила една идея. Пък и просто мерак. Ще се радвам, ако колеги, които са го правили (има няколко) с grom, yatour, carlink и тн ми споделят опита си с, пак повтарям, инсталация на нави. Благодаря предварително и се надявам темата да е интересна за повече хора. Поздрави, Миро
-
Mного благодарско за разяснението, иначе верно, че на английски бъмпър си е цялата броня...та мене ме интересуваха тия лепенки. Нямам дори нищо против да са черни, колата е сребрист металик, и ще й ходят, не мисля дори да ги боядисвам. Просто ме интересуваше откъде могат да се намерят в БГ, че как ли не ги търсих...
-
Здравейте, колеги, Виждал съм само по обяви, но никога на живо такива бъмпери. Гледах из нетя, не мога да открия, а ги търсих как ли не (сега 100 на 100 някой ще изкара линк и ще си изям дипломата). Искам да попитам от какъв материал са обикновено, лесно ли е поставянето и издържливи ли са? Нужно ли е пребоядисване на тия детайли? Мерси предварително, Поздрави, Миро
-
Ами супер, да, взех си новички, че гадните ъгли на стоповете по устав се чупят, и тръгнах да ги сменям. Свалих трите гайки ли са, шайби ли на винтовете, и нъц - не излиза. Даже минах един майстор да я погледне, и човекът каза - ми май ще трябва да се свали задната броня. Сега, има още едни гайки, които не съм пробвал - те са точно на шасито до външните стопове, които дори са с някакви протектив капачки. Те аджеба трябва ли да се развият (дошубя ме, в случай, че реши да висне задната броня заради тях). А, и като гледам "новите" стопове, те имат нарез за винт от долната страна. Търсих клипове по нета, включително и за Акюра, ама нищо не открих, а и вие сте по-запознати. Мерси предварително, другари
-
Потвърдено, за фейслифт седмица автомат. Даже пред нас е баир и колата си го катери на първа, но съм пробвал да тръгна и веднага да мина на мануален режим, вкарвайки втора с побутване. Интересното е, че съм го правил това и на други места, с чисто тестова цел, и ако се премине на ръчен достатъчно пъти (4-5 пъти) и се обясни на кутията, че искаш втора директно, кутията се адаптира и направо така си тръгва. Може и да е случайност де, но го забелязах вече 2 пъти.
-
Хондичката е края на 2006-та, водят я май дори 2007, понеже е края на ноември, 2.0 бензинка автомат, фейслифтов модел. На 153к. я купих от първия собственик, закупена е нова в БГ. Досега съм й врътнал към 13к. км, колата се държи много прилично и нямам оплаквания. Предишният собсветник е направил рециклиране на алтернатор към 130к. км, доколкото знам, 200 лева е процедурата (толкова ми беше и на предишното рено). Аз от своя страна съм правил следното: - реглаж на кпапани, още като я взех - смяна на филтър на газовото (то е поставено на 103к. веднага след изтичане на гаранцията) - смяна на дясна биалетка (90 лв. с труд при Юри) и смяна на десен шарнир (96 лв. с труд, иначе шарнирът е 36 лв., при Слави) - смяна на акумулатор, предният се предаде, 100 кинта с приемане на предния ми, сложих Banner - поставяне на Grom USB 3.0 и Bluetooth с микрофонче, всичко излезе към 450 лв общо (звучи много, но и сега да трябва да решавам, пак същото бих сложил, препоръчвам!) - рециклиране на хидравлична помпа и маркуч за хидравликата (познат проблем, според Слави се появява към 160-165к. км., не знам точно колко струваше, но ще погледна, мисля, че към 380 всичко с отмонтиране и поставяне). - смяна на предни дискове и накладки на ATE, 320 лв за тях и 40 за поставяне (пак при Слави). - смяна на всички флуиди, при Слави, демек обслужване - масло на двигател, АСК, всичките филтри без горивния, смяна на хидравличното масло, всичко излиза 400 лв с труда (като маслото на автоматичната кутия се сменя на 60к. км., просто му беше време). - предишния собственик е смянял задните дискове и накладки, според Слави има още много живот в тях, като го питах, каза, че са около 300 лв. с труда при него (за всеки случай). - боядисване на някои детайли, от което ама хич не съм доволен (към 400 лв), и на колата предстои цялостно боядисване и пастиране напролет, предвидени между 1000 и 1300 лв. за което (ще стигнат). - смяна на двата фара за къси, изгоряха в рамките на 1 седмица един след друг, по 4.80 от Еко. - смяна на пистов ремък, 46 лв. ремъка (фейслифтът няма паразитна ролка), смяната е 40 лв. при Слави пак. - 2 предни гуми, летни, 225/45/17 с поставяне в Диана, на промоция, 325 лв, гумите са Fulda (предните бяха чистак нови, задните не, и така ги размених, за да се износват равномерно). - Предишният собственик е поставил DRL и заден парктроник, боядисан в цвета на колата, доколкото разбирам, всичко е излязло към 150 лв с труда (струва ми се доста прилично). Общо взето това е, ще се радвам темата да се запази жива, за да мога да използвам информацията и с цел препродажба, в случай, че реша или се наложи да се разделя с количката (дано не, кефи ме искрено). Другото е само разходи за газ и бензин, и здраве да е! Поздрави, Миро
-
Малей, а отворих невинно да почета темата, а то станало на спор за видовете кутии. Ами хубаво де, изчетох всичко техническо, ама може ли да погледна лаишки и субективно на нещата Автомат карам за първи път, и хонда за първи път притежавам, и не мисля, че бих си взел ръчка от марката. Дизел да, но ръчка, бих се замислил. Иначе бих карал ръчка, но автоматичната скоростна кутия не я заменям. Та защо ли - ами заради чистото спокойно усещане, което ти дава, заради това, че завивам с 2 ръце, когато ми трябва, че не се притеснявам да си тръскам цигарата, ако ми се допуши, че като се движат с мене хората, изпитват комфорт и си гледат в телефоните, и никой не обръща внимание на скоростта, просто щото не си извъртявам ръката на всичките предавки...и, и най-вече - задръстванията! Ех, особено по баир! Е няма такова удоволствие просто да си движиш автомобила само с десен крак. Как съм карал досега, не знам. Доускорението ми харесва, даже, като свикнах с луфта между превключване на скорост при кикдаун на светофар примерно, мога и да го предвидя и да си знам дали да спирам или газ. На дълго си харчи колкото всяка друга кола от марката с аналогичен двигател от това поколение, независимо дали е МТ или АТ. Понякога се заигравам с ръчния режим, но може би беше само отначалото, сега не го и поглеждам. Заключвал съм на дълго 5-тата да не ми играе, тествах си смело и Троян-Карнаре как е D3, ами направо се родих. И да призная, автоматът ме промени като шофьор. Бях леко нервак, понякога даже не нацелвах скоростите на предните коли, като се разбързам или замечтая по спирките на градския, но сега съм друг, честно - спокоен, уравновесен, карам си я в обороти, но рядко я извъртам над 3-4х., а ако трябва, може И да, както Цецо каза, а и го намирам за важно да се напомни отново и отново и отново - това не е спортен автомобил, хора, това си е семеен клас седан И като си возиш семейството не правиш маймунджалъци, нали, а гледаш да им е густо...ем същото е със собствения ти гъз Наздраве неделно и усмивки за форума.
-
Цецо, мерси за снимката. На всички благодаря де. Хич и не ми мина през акъла, че може просто да съм гледал седан и комби. И да, и моята е фейслифт, но седан, и подлакътникът ми е като на снимките на Оги. Пада си спокойно надолу, без нещо да го спира. Ам честно казано, и аз не го ползвам, но който се вози, си го разгъва по навик, сякаш е някаква велика екстра И ми беше направило впечатление, че опира долу, а се чудих така ли е редно или просто се сменя някое чопче вътре, което да си набавя от морга или по нета. Мерси много, приятели