Jump to content

Pitiuf

Фен
  • Мнения

    1
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Pitiuf

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V 2.2 CTDI N22A2
  • Пол
    Женски
  • Място
    Varna

Contact Methods

  • Skype
    .

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги! Ще ви споделя и моя опит. От март месец насам, пръснах доста пари заради въпросния DPF. След препоръки на Емича, го свалих и занесох на Сашо Василев да го почисти - стана нов. Оказа се, че е бил запушен на 76гр. и 7 КилоПаскала (сртуваше ми 250лв). Без да жаля пари и мерак, отидох и при братята от БМ ауто до цирк Балкански (отново във Варна - по препоръка на Сашо) да ми почистят егерите и цялата система и да пуснат диагностика (взеха ми 110лв). Задължително и смених и маслото, този път по препоръка на Маркони сложих Ravenol SAPS ALS SAE 0w-30 (130лв за 6л.), смених и всички филтри (маслен, въздушен, горивен, купе) (80лв) и колата стана КАТО НОВА (до тук всичко 250+110+130+80+ 50труд =620лв). И така 8 месеца никакви грижи, наистина съм доволна от резултата! Днес обаче лампата пак светна . След диагностика, се оказа, че грешката е за зануляване на маслото, но проблема се оказа доста по- сериозен, последната успешна регенерация е била преди 802км и след доста неуспешни опити е разредила доста маслото с нафта, нивото се е качило над максимума и най- разумното решение е смяна (признавам си последно го гледах преди месец и нещо и си беше ок - по средата на мин и макс на щеката). Сега ми предстои да дам отново същите разходи, за масло и филтри, заради неуспешните регенерации и пълния картер. Чудя се къде бъркам? Дайте ми съвет - как да хващам навреме колата като започва регенерация, така че да не я прекъсвам. Явно изпускам момента, единственото по което се ориентирам е работещата перка на студен двигател и увеличения моментен разход при потегляне. На какъв пробег обикновенно си пуска регенерацията, много голям минус е това, че няма индикация. Карам я винаги когато излизам извънградско поне за 10мин на 1,8 - 2 хил.оборота за да си направи уж нормална регенерация, дори и да не съм усетила да започва такава. Винаги карам с добавка на Бардал и гледам да зареждам от Еко и Бенита, надявам се да се стърпя и да не прибегна до отстраняване на DPF- а ама сериозно започва да ме нерви.
×
×
  • Създай нов...