HellMad
Фен-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
В крайна сметка взех нов от Autodoc. Хванах някаква промоция и излезе 700 лв (сташна прмоция :Д, обаче в България най-ниската цена след отстъпка беше 1712.56 лв). Старият ще го направя и него някога, понеже поражението не е голямо. Благодаря на отзовалите се.
-
Здравейте колеги, Някой да има идея от къде мога да купя кора под мотора (без значение пластмасова/метална), както и щита. На него му намерих парт номера 74111-SJD-E00, но за кората... не успях. Някой може ли да съдейства? Ако продава кора - още по-добре. Поздрави.
-
Здравейте колеги, закъсах го с компресора на климатика и питането ми е следното: на 1.7 бензин, различен ли е от другите двигатели, че няма намиране.... Ако някой сулзайно има, макар и сзупен - също ще е от полза. Реално лагера е превъртял в шийката и сега създава луфт и търка в бобината и ще я запаля отново. Благодаря.
-
Здравейте, колеги. Христос Воскресе! Питането ми е такова: Ясно е, че фабричната навигация като такава е тотално безполезна заради липсата на карти и прочее, но: 1. Може ли да сложа навигация на местото на радиото от друго FR-V? 2. Имате ли идея за друга мултимедия, която да пасне на местото на оригиналното радио? Някаде в тубата видях, че има опция, обаче е твърде оскъдна информацията. Благодаря предварително. Весели празници.
-
Привет, някой идея как/къде мога да проверя модела на компресора на климатика по рама, без да се налага да го свалям На FR-V, 1,7 V-tec предполагам не е само един модел. По разни сайтове за части ми излиза Keihin HS090L, но при "дабъл чек" излиза, че това се монтира само на Прелюд. Някой идея?
-
Малко е замряла темата и не вярвам да я съживим, но да не отварям нова... Проблема продължава да се появява периодично. Клапаните са регулирани! Набива ми грешка само тогава, когато колата автоматично прехвърля бензин/газ и само докато работи на бензин. Тогава и по-трудно (т.с. трябва да и подам газ) пали. Ако я оставя да работи само не бензин - няма проблем. Ако сменя автоматично на газ - когато премине на газ - няма проблем. Само в периода преди да премине - единият цилиндър липсва. Май е за газаджия, и ще я закарам, но ако някой същевременно има идея... Поздрави
-
Дам, вероятно ще има недоразумения. На мен ми отне една седмица да убедя продавача, че за FR-V не става, явно не става и за други модели. Аз по инерция копирах описанието на продавача, като махнах ФРВ, понеже за него разбарх, че не става. Продавача ми върна 3 долара, та правя и аз отстъпка - нова цена 30 лв. (За да не вкарам някой в приключение - изпращам го, като се разбере дали работи или не и ако човекО е свестен - ще ми го плати)
-
Здравейте колеги, отново. Да не отварям нова тема... Тая работа я прави само на бензин. Мине ли на газ - работят идеално и четирите цилиндъра. Идеи? Налягане на бензиновата помпа, клапани, дюза? Не ми идва нищо наум.
-
Здравейте, купих заготовка за ключ с дистанционно и транспондер, но се оказаха неприложими за FR-V-то 434Mhz, ID46. Приложимо за CR-V, Civic, Jazz, HRV Имам два броя, но единият ключ е нарязан, което прави използваема само електрониката и транспондера. Цена - 35 лв за двата. Намират се в Перник, 0898 5 8383 5 Ако някой има ключ, който да мога да ползвам - може да ги разменим.
-
Има резон в това предположение, но обикновено искат да се смени. Би било хубаво да се проучи.
-
Здравейте колеги, Покрай разни “проучвания” реших информативно да проверя цената на някои части. Познат потърси сегменти и лагери (в интерес на истината каза, че ще намери евтини части) и ми обяви цени, които са плашещо ниски. Та... питането ми е (може и да не е за този раздел): Какво ви е мнението за афтърмаркет частите - сегменти, лагери и прочее? Заслужава ли си “риска” от спестените пари в сравнение с оригиналните части (информативно - за ФР-В-то - афтърмаркет - 130 лв за четири броя сегменти с/у 72-3 лв за комплек на бутало)? Кои от аналозите са ок и от кои да бягаме? п.п. Не успях да намеря подобна тема.
-
Не знам всъщност, някъде това прочетох, което не значи, че го кредитирам на 100 процента. Като цяло пропан-бутана гори спрямо съотношението на двете, но в общият смисъл не би трябвало да има значимо разлики в горенето. Нещо друго забелязах. Колата като цяло гори масло. В момента, в който маслото намалее - започва да го прави този проблем. Не виждам взаимовръзката, но корелацията я има....
-
Мислиш ли, че ако сипа масло с още по-високо качество, ще спре да го гори? Все още доливам такова, каквото беше сипал майстора след обслужване на мотора.
-
Не, бе. Не че не се регулират въобще, но не е като да караш с изпарител. на газ минава след минута до две, не съм го засичал.