Jump to content

golfy

Фен
  • Мнения

    135
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

36 Neutral

Относно golfy

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 2.10.1977

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V III, 2007 R20 A/T
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Contact Methods

  • Skype
    няма

Последни посетители

3152 профилни разглеждания
  1. Вероятно е така, ако практиката е подплатена с грижовно поддържане и редовно обслужване на същия, нещо в което може да си сигурен само ако си поддържал съответния автомобил от нов.
  2. Има си ремонтни комплекти за тях.
  3. Ще рече че не го прави постоянно, така ли? Възможно ли е да ти е запушен радиатора? Ти видя ли какво беше състоянието на стария антифриз? Само източихте стария и наляхте нов или промивахте системата? Съмнява ме, че е имало боклуци вътре и има някакво запушване.
  4. Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и да ти обясня
  5. Всеки сам решава какво масло да ползва, но по предписание за двигател N22A2 с DPF филтър маслото е 0/30 или 5/30 С2-DPF, а за двигател N22A2 без DPF може да се ползва 0/30 или 5/30 С1 и А5. Ако визираш твоя CIVIC, който е с мотор N16A2 i-DTEC за него маслото е 0/30 С2/С3.
  6. Какво друго да ти каже .. според тях и шумът след смяна на ангренажни вериги е нормален, абе мани..., като нямат отговор на някой въпрос, това е най лесното, което да ти кажат. Остави тия добавки дето си ги намислил, слагай хубаво масло и филтър и ги сменяй на не повече от 10000 км. Ако си с DPF гледай да е 0/30 или 5/30 с С2 спецификация, ако не си, пиши на Фена да ти прати на YACCO . . има добри показатели.
  7. На този адрес са доста автокъщи от града, най-малко 20 поне, намира се точно срещу КАТ Плевен. Конкретния търговец НАНСИ АУТО ми е клиент. Това което знам е, колите му са предимно Швейцарски и той доста често пътува до там, а дали е докарал съответния автомобил на ход само той / в случая ТЯ/ си знае. Ако намеря време утре след обед ще мина да я видя и ще докладвам. Ако те интересува нещо конкретно кажи да гледам, ако успея да отида.
  8. VFR-a ми правеше подобен проблем, оказа се зацапана цедка на бензиновата помпа в резервоара. Ако не си я чистил скоро може да опиташ.
  9. За човека, за когото се отнася написаното е Сташо от Долна Митрополия и ти гарантирам, че той няма да чака някой да го моли да му я направи както трябва, просто така си работи, съвестен и най-важното КОРЕКТЕН И ТОЧЕН. Не му правя реклама, но поддържа моята кола от както я имам и впечатленията ми са такива. Ето ти телефона му: 0899781061 Обади му се и си поговорете и ти гарантирам, че ще разбереш, що за човек е още по телефона. И между другото Сивика му наистина е уникално запазен. Ако става въпрос за сервиза на Мариян, който е срещу Мизия / зад бившия СИТРОЕН/, също е един от добрите майстори на Хонда в града. При него съм получавал доста уместни и на място съвети. Лично аз съм доволен и от двамата.
×
×
  • Създай нов...