-
Мнения
135 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Вероятно е така, ако практиката е подплатена с грижовно поддържане и редовно обслужване на същия, нещо в което може да си сигурен само ако си поддържал съответния автомобил от нов.
-
Има си ремонтни комплекти за тях.
-
Ще рече че не го прави постоянно, така ли? Възможно ли е да ти е запушен радиатора? Ти видя ли какво беше състоянието на стария антифриз? Само източихте стария и наляхте нов или промивахте системата? Съмнява ме, че е имало боклуци вътре и има някакво запушване.
-
Колата с газ ли е или не?
-
Лично аз не бих слагал никаква добавка на този етап. Първо установи дали си с DPF или не. След като разбереш ще ти е ясно и какво е маслото за твоята кола. Аз бих сложил ефтино масло 0/30 или 5/30 със съответната спецификация, което да ползвам за промивка и почистване на двигателя, до колкото е възможно, за около 500 - 1000 км. /ако толкова държиш към него може да сложиш и добавката .. лично аз не бих/. След което го източвам и си наливам читаво 0/30 с С2 спецификация ако си с DPF или ако не си 0/30 С1 или А5. За последното може да погледнеш маслата на ФЕНА .. има читаво YACCO за мотори без DPF. Аз ползвам MOTUL 8100 eco-clean 0/30 С2 вече две смени, но бях с DPF, вече не съм и смятам следващата смяна да е именно с YACCO-то. Ако се чудиш още какво да сипваш .. вземи Емилия някой петък вечер и елате да пием по едно пиене и да ти обясня
-
Какво друго да ти каже .. според тях и шумът след смяна на ангренажни вериги е нормален, абе мани..., като нямат отговор на някой въпрос, това е най лесното, което да ти кажат. Остави тия добавки дето си ги намислил, слагай хубаво масло и филтър и ги сменяй на не повече от 10000 км. Ако си с DPF гледай да е 0/30 или 5/30 с С2 спецификация, ако не си, пиши на Фена да ти прати на YACCO . . има добри показатели.
-
На този адрес са доста автокъщи от града, най-малко 20 поне, намира се точно срещу КАТ Плевен. Конкретния търговец НАНСИ АУТО ми е клиент. Това което знам е, колите му са предимно Швейцарски и той доста често пътува до там, а дали е докарал съответния автомобил на ход само той / в случая ТЯ/ си знае. Ако намеря време утре след обед ще мина да я видя и ще докладвам. Ако те интересува нещо конкретно кажи да гледам, ако успея да отида.
-
VFR-a ми правеше подобен проблем, оказа се зацапана цедка на бензиновата помпа в резервоара. Ако не си я чистил скоро може да опиташ.
-
За човека, за когото се отнася написаното е Сташо от Долна Митрополия и ти гарантирам, че той няма да чака някой да го моли да му я направи както трябва, просто така си работи, съвестен и най-важното КОРЕКТЕН И ТОЧЕН. Не му правя реклама, но поддържа моята кола от както я имам и впечатленията ми са такива. Ето ти телефона му: 0899781061 Обади му се и си поговорете и ти гарантирам, че ще разбереш, що за човек е още по телефона. И между другото Сивика му наистина е уникално запазен. Ако става въпрос за сервиза на Мариян, който е срещу Мизия / зад бившия СИТРОЕН/, също е един от добрите майстори на Хонда в града. При него съм получавал доста уместни и на място съвети. Лично аз съм доволен и от двамата.
-
При кои си ходил?