-
Мнения
12 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно jica_st
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Акорд 2004/2.2cdti/140 к.с.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Стара Загора
Последни посетители
739 профилни разглеждания
-
Не искам да злословя по адрес на майсторите,но или много са се наяли и гледат пренебрежително или не е тяхна работа.Това са ми впечатленията от доста години в Стара Загора.Другия вариант е да съм супер кърък и да попадам все на такива. Още ходя по мъките.
-
Може ли някой да ми препоръча читав майстор в Стара Загора? В сервиза на Хонда вече ходих,за там без коментар.
-
Благодаря за отговорите! Утре ще ходя в сервиза, ще видя какво ще ми кажат.
-
Доверявам се на майсторите.Ходих на два сервиза и казаха ,че е турбото,но да си карам така докато се скапе нацяло. Мен ,обаче ме дразни и искам да си го оправя.
-
Здравейте! Имам проблем с турбото. Чува се силно виене,особено като е студена колата.На ниските обороти е мудна.А над 3000-3500 оборота светва check на двигателя и влиза в някакъв авариен режим ,непозволяващ повече от 2000 оборота. Колата не гори масло ,не пуши,няма завишен разход или други признаци. Хонда Акорд 2.2 D ,2004 г. Някой сменял ли е турбо ?Кой вариант е най -удачен :рецеклиране,втора употреба ,най-вероятно ново? Ще съм благодарен за съвети.
-
Май ще отскоча до Пловдив ,ще разуча за добър сервиз. Благодаря ви препоръките.
-
Ами като чета отзивите за представителството на Хонда в Стара Загора, как да отида там? Болшиндството сервизи в града са под всякаква критика.Проба-грешка докато не уцелим или сменим цялата кола.
-
Честно казано ,не знам. Ще трябва да звънна на майстора си. Но колата е германски внос(ако е от значение) и със стария правеше същото.
-
Здравейте. Карам Акорд 2.2cdti/2004 г. Имам следния проблем. При достигане над 3500 оборота светва чека на двигателя и колата минава в авариен режим ,като не може да надхвърли 2000 оборота независимо на коя предавка. При тест с ELM 327 изписва грешка P1236.Когато изтрия грешката колата си тръгва нормално докато пак не надвиши 3500 оборота. Четох за горивния филтър,сменил съм го ,но отново става същото. Не съм чистил егр,колектори и дебитомер,ако може и тук съвет ако някой го е правил,как става? Някакви идеи и съвети.