-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
1 NeutralОтносно Skynyrd
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
1188 профилни разглеждания
-
Днес се замислих за друго. Дали пък наистина това ELD не работи, а консумацията на фаровете да е свързано директно към алтернатора, като най голям консуматори и при включването им, алтернатора да вдига на 14 волта, а всички други консуматори да минават през ELD сензора, но когато той е повреден и не отчита нищо от другите консуматори, съответно не подава нужната информация към алтернатора за да включва на 14 волта.
-
Имаше още един коментар на човек, който установил, че алтернатора зарежда на 14 волта , когато колата се спуска надолу с натиснат леко педал на газта. Обяснявал си го като някакъв вид регенериране. Това смятам и аз да го и пробвам да видя дали е така.
-
По съвет на колегата ogi28 се зачетох и в чужди форуми и там коментарите са същите. Системата зарежда само при включени фарове. Японска му работа.... иди ги разбери. Някъв се оплакваш от същите проблеми за нова кола, като гаранционно дилъра му сменил алтернатора и акумулатора, ама файда няма. След него всички коментираха, че системата зарежда само при включени фарове, а не е проблем на акумлатора или алтернатора, а на някакво ELD устройство, което заводски е направено да отчита само консумацията на фаровете, като другите консуматори не ги отчита. Това устройство, като отчете по голяма консумация подава сигнал на алтернатора да зарежда на 14 волта, да ама отчита само фарове.
-
Старт стопа не ми е проблем. Почти винаги го изключвам след палене. Е случва се и да го забравя по някой път. Проблема е, че не знаеш дали ще запали колата след като я изгасиш защото не знаеш тая система dual mod charging дали е зареждала нещо докато си карал или нищо не е зареждала, като стана при мен..... след 150 км шофиране и три паленета след това се оказа, че за четвърто палене ток няма. Ако за 150км тази система нищо не зарежда, а само се харчи ток, какво правим? Акумулатора, днес го проверих на товарна вилка и си е ОК.
-
Странно защо се измерва само част от товара. Аз смених акумулатор с нов защото мислех, че стария е заминал, а явно си е бил читав. Днес оставих още 100лв за проверка на четки и колектор на стартер. Баси, при мен излиза, че е на 14 волта само с включени светлини, а аз рядко ги включвам защото карам денем на лед светлините и за една две седмици в акумулатора няма ток. Ако включа късите или дълги светлини през деня, светлината на таблото намалява и нищо не се вижда на него през деня. Много тъпо.
-
Колега, благодаря за написаното. Моя случай съвпада едно към едно с описаното за акорда. Явно проблема при мен е, че я карам повече градско на къси разстояния и рядко ми се случва да мина 1500 оборота. Миналата събота направих София - Враца, като карах бавно защото не бърза за никъде със изключени консуматори, само лед светлините работеха. Във Враца спрях на две три места и от там тръгнах към селото да видя майка и татко, че не се бяхме виждали от нова година. Точно спрях пред къщата, колата изключи от стрт/стоп, отворих вратата на двора да я вкарам и като натиснах Съединителя да запали..... Дръжки. Нема никой в акумулатора. Едва завъртя и спря. Странното е, че старт/стопа действа само когато има достатъчно енергия в акумулатора за да запали отново. А тогава си изгасна и след 30секунди едва завъртя малко и умре.
-
Явно трябва да се ходи до бултрако защото включва над 14 само когато се включат фаровете. Иначе с включено радио, подгрев на седалки, вентилатори не включва на 14.
-
Това не натоварен, 14.2 и натоварен 14.6 ли?
-
Не, когато е на товар е 14 и нещо, а когато не е под товар е 12 и нещо.
-
На мен ми е между 12 и нещо и 14 и нещо( не натоварен и натоварен) не запомни точните цифри. Намерих обява в ebay за алтернатор за дизел само, че за 8а генерация. Бяха го обявили на 12/14 волта.
-
Колега на мен ми се случи същото. Заредих един път десет лева , и не изгасна, после Заредих 20 лева и пак неизгасна. Накрая се ядоса и си сложих до горе и всичко се оправи. Явно при зареждане на малко количество системата се бъгва.
-
Здравейте. Искам да попитам някой наясно ли е какъв волтаж трябва да дава алтернатора когато е натоварен с консуматори и когато не е натоварен с консуматори. Става въпрос за 2.2 дизел.
-
Аз също съм с 2.2 DTEC, но резервата ми светва при оставащи 90км, което ме съмнява да е 12 литра защото с 12 литра нафта ще мина минимум 250км.
-
Средния разход на Сивик 2.2 дизел, 150 кс, 9та генерация, София-Мездра през Искърското дефиле. 3.1/100
-
Вчера смених летните със зимните гуми. Летните ги сложих пролетта 17 цола чисто нови нокиан. Вчера като ги свалих предните бяха на 6мм грайфер, а задните галоши на 3мм и това само за 10 000км. Чудя се дали проблема е в колата или съм попаднал на лошо качество гуми. Чак такова изтриване не знам как може да се получи от половин сантиметър на гумите и то на задните. Някакви идеи? Пролетта я карах в сервиз на хонда за проверка на ходовата част и геометрията и ми казаха, че всичко е ОК. Имало някакво отклонение в задния мост, което няма как да се регулира, но било в рамките на нормалното. Зимните също са ми нокиан 16 цола, но при тях няма изтриване.