BaiJack
Фен-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравейте колеги. Колата е Хонда Акорд 2.2 i-ctdi 2007г. Проблем: Колата гасне в движение. Светва енджин чека и пали след 4-5 минути. Преди да минат тези 4-5мин. колата не пали. Акумулатора е нов и върти без проблем. След, като запали върви нормално, без предърпване или нещо нехарактерно. Вчера за 5км разстояние угасна два пъти в движение. Забелязах, че става, когато сменям примерно от 3-та на втора при натискането на съединителя и пускането на газта. Когато угасне в движение се губи хидравликата и спирачките до някъде. Когато угасна за първи път преди месец енджин чека се изчисти сам след известно време. На място колата работи без проблем. Скоро ще я нося на диагностика, но бих искал да знам от какво може да е.
-
Честито колега! Много радва!
-
Здравейте колеги. Чисто нов акумулатор, на 3 месеца, произведен 2017-та, VARTA SILVER DYNAMIC 77AH 780A R+. Нямам проблеми с динамото, когато е запалена ми дава над 14V. До сега не съм имал проблеми с акумулатора, винаги е палила от раз колата. Но след няколко дена престой в гаража (4-5 дена) не може да запали. Температурата в гаража не пада под 5 градуса. На какво може да се дължи това? Как да разбера дали нещо точи ток, когато колата не е запалена и без ключ? Колата е Honda Accord 2006 2.2 iCTDI 140кс фейслифт. Имам същия акумулатор и на стария Accord, но и от него не съм особено доволен... сле около месец, два престой на колата, която сртои само навън се мъчеше и бързо се изтощи, а и двата акумулатора ги купих едновременно. Старият ми акумулатор EXIDE никога не е правил проблеми и изкара 5 години и в най-големият студ колата палеше макар и трудно (нормално за дизела), започна да ме предава чак на 5-тата година.
-
Благодаря много за пожеланията колеги. Следващата седмица ще се свържа с колегата който препоръчахте.
-
Здравейте колеги! След толкова време най-накрая сбъднах мечтата си Влюбих се в тази кола. Колата е i-CTDI 2.2 2006 facelift / executive edition. Не съм фен на екстрите, но не пречи да ги има. До сега карах и продължавам да карам старият дизелов Accord 1997, който е железен Ето и малко снимки. Колата е много запазена, но има за смяна ролка или шайба... ще пусна тема да не цапам тук. Има ли колега от Русе който се занимава и разбира от Хонди?
-
Видях малко по-късно, че има разлика. За сега се спрях на това -> https://topoil.bg/mobil-1-esp-formula-5w30-5l
-
Благодаря много колега. Мисля, че няма ДПФ филтър... имам блед спомен, че това ми каза продавача. А от България не може ли да се поръча? Това май е същото https://maxcar.bg/avtomobilni-masla?gclid=CjwKEAjw87PNBRDA_rHbypeJmFkSJADRcAivh8wZKW9ExPTwE13072C_-wHP_rGvVNrYPAkTQsxs-xoCDknw_wcB#!/proizvoditel-castrol/kolichestvo-1l-5l/viskozitet-0w30
-
А маслото 0W30 ли е? И колко литра са необходими?
-
За навигацията ми е ясно вече.
-
Здравейте колеги Почти съм собственик на Accord 2.2 i-CTDI 2007г. И имам няколко въпроса. Какво масло ще ми трябва... знам, че има специално на Хонда (и колко литра). Филтрите също ли са на Хонда? Друг въпрос: Как мога да инсталирам BG карта на навигацията. И има ли начин да се пуска музика през bluetooth или AUX, USB? ПС: За сега няма да сменям ролки и верига, това евентуално на пролет, ако има нужда. Двигателят работи тихо и не се чува шум на ролки или нещо странично. В сервизната книжка колата редовно е постъпвала в сервиз на Хонда, последно през март 2017 ( до колко е вярно не знам ).
-
Здравейте колеги.Съжелявам за новобранският въпрос, но четох различни мнения за модела и не знам, кое е вярно и кое не. Въпросът ми е има ли сериозна разлика между Accord 2006, 2007, 2008г. 2.2 iCTDI. Четох тук във форума, че фейслифта е след 2006-та година, а гледам, че има фейслифтови от 2006-та. Същото прочетох и за бордкомпютъра. И възможно ли е да е измама, колата да се води 2007-ма а да е 2006-та и как може да се разпознае.
-
И аз следвам твойте стъпки колега. Имам същия Акорд 97 TDI, твоя май е бензин. Мога да кажа, това е желязна машина! Двигателя е на Роувър дизел 105 коня... вече 6 години я карам. За двигателя мога да кажа, че съм изумен. Освен масло и филтри нищо не съм сменял и никога не съм имал проблеми с него, а я карам и зимата. Вече 2 години не съм сменял масло и още върви сякаш е с ново масло. Не съм доливал масло нз от колко време... вярно, че е на минимум. Карам я безпощадно и вярно, че лопа и трака, но няколко пъти нацелих не дупки а ями. Двигателят е много икономичен. Но тъй като остаря искам да обновя версията. И се спрях на дизелов Акорд 2.2CTDI 140кс. 2007 още търся и се надявам да намеря читав : )
-
Значи вместо да сменям другите ролки, мога само да избия лагерите и да сложа нови?
-
Благодаря много за бързият отговор! Но ще гледам колата да няма нужда от смяна на съединител и верига. А цената на ролките колко е? Тази Хонда, която гледах днес имаше шумяща ролка (звук на износен лагер) (беше най-горната ролка). Иначе двигателят е много тих, само тази ролка се чуваше. За веригата знам, че се чува тракане когато е отпусната (разпъната). Всъщност мислех, че само бензина е с верига.
-
Здравейте колеги. Искам да попитам, колко струва едно обслужване на Honda Accord 2.2 CTDI 140кс. 2007г. И какво точно трябва да се смени освен ролки, ремъци, масло, филтри? Още не съм си купил колата и именно затова питам, да мога да си направя сметките $$$. Смяната няма да е в сервиз на Хонда. Частите ще си ги купя аз.