Стъни
Фен-
Мнения
19 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Стъни
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
HR-V, 2000, VTec
-
Пол
Мъжки
-
Място
Чатъма
Последни посетители
752 профилни разглеждания
-
Аз само да се отчета. Купих я кората и си я монтирах. Изглежда добре , място м/у картера и кората има , дупки в кората няма. Взех я на малко по-ниска цена от обявената в магазина, но пак доста по-скъпо от самоделка. Сега още по-ниска изглежда колата, къде го мерят този 19см просвет... но пък и тъкмо да не я бъркам с джипка.
-
Видях снимките в другата тема . Нужно ли е да има толкова отвори и изобщо някакви? Все си мисля,че фабричната трябва да е готова - слагаш и караш. Ще съм благодарен и на някаква връзка към тези руски сайтове и аз ще се разровя , но признавам че не ми е любимото занимание.
-
Здравейте. Имате ли предпазни кори под двигателите ? Оригинални , правени, пластмасови, метални? Някъде бях чел, че оригиналните са пластмасови и съответно винаги се чупят. Аз нямах никаква, посъветваха ме да си сложа и намерих евтин пластмасово-гумен вариант. Върши някаква работа, но е сложена със свински опашки и след всяко минаване през сервиз се налага да влизам под колата и да си я нагласям сам. Също и малко по-малко се къса , та няма да изкара още много. Сега попаднах на това - https://www.avto.bim.bg/Metalna-kora-pod-dvigatel-i-skorostna-kutiq-za-HONDA-HR-V-ot-1998-do-2005_p73278m787.html#tab1. Скъпичко ми се вижда , но пък си мисля че никак не е лошо да има нещо под този ниския картер , пък и от мизерии да пази. Споделете , според вас заслужава ли си , вие имате ли кори, колко са ви излезли ако са слагани допълнително?
-
Не е от газта , втората сонда дава високи и подобни стойности постоянно и на газ, и на бензин. Явно понякога стават още по-високи и тогава светва лампата. Иначе , от както сложих катализатора, сложих газова, смених масло и регулирах клапани , колата тръгна много по-добре. Не зная кое е повлияло най-много, но разликата е очевидна, дори за лаик като мен.
-
От известно време съм с евтиния катализатор от ибей. Лампата периодично светва и показва грешка p0420 - Ефективност на катализатора под допустимите граници. Може би все пак трябваше да се ориентирам към втора ръка. Скоро ще ходя до газаджията и ще си каже има ли връзка с газта. Ще пиша пак , ако има развитие. Колкото и да е евтин ... ако не работи , не си заслужава.
-
Нямам лични впечатления , но понеже съм пред същата дилема и съм чел малко из форума, съм си заплюл каравел газ. Аз предполагам ще действам след след 3 седмици и ще се радвам ако междувременно си избрал и монтирал, да споделиш избора си и дали си доволен.
-
Благодаря за разяснението. Темите, на които попадам по въпроса, са на съвсем друго ниво. Все пак, още едно уточнение, това означава ли , че с един преходник от 3 към 16 пинова букса нещата стават абсолютно еднакви и всеки инструмент би прочел еднаква информация, и от хрв '99, и от хрв '01, примерно? Благодаря за разяснението, темите на които попадам по въпроса са на съвсем друго ниво.
-
Да си отговоря сам, виж, че някой друг се заинтересувал. Една разлика, която открих. От края на 2000г. започват да ги правят с нов стандарт за диагностиката - OBD2. Това дава възможност за закупуване на много различни варианти за любителски диагностични инструменти - отделни устройства, към компютър, към телефон, с кабел, безжични. При стария вариант - OBD1 - това, което съм открил за момента, е едно българско у-во, което се намира само 2ра ръка и едва ли вече има поддръжка за него и някакви полу-професионални, които са само за компютър, т.е не са удобни да си следиш разни показатели, в движение.
-
Някой с лични впечатления от : GOODYEAR EfficientGrip Performancehttps://bg.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/goodyear/efficientgrip-performance-20560-p-115641.html В разни класации за последните години са напред, но не пречи и някое лично , а не статистическо мнение. Интересно ми е също , ако някой ги е карал , колко време/км са изкарали? Това не им го дават като предимство.
-
Свалят се облегалките и става равна отзад , но е доста къса. Не е като да се спи в нея.
-
Звъннах няколко пъти, не ми вдигнаха , но върнаха обаждането , записах час и така ...
-
А къде в Пловдив ги монтирате тези газови?
-
Ще си споделя и аз първи впечатления. Колкото повече си я гледам , толкова повече си я харесвам на вид, От тук нататък - много доволен как се държи по черен път с кал/сняг/лед , но когато бях сам в колата. В обратна посока беше паднал още малко сняг , нови коловози, замръзнали , 2 души + доста багаж, може би 300кг общо товар + хора и подскачаше доста , пристъргва отдолу , наложи се да карам доста на първа. Иначе 4*4 е достатъчно добро, за да мога да си позволя да минавам бавно през кофти участъци. По асфалта нещо подобно , на планинските пътища екстра , на магистралата достатъчно приятно се кара, но отново когато съм сам , натоварената кола си клатеше доста повече. Разход 9.3 бензин за първите 450км - малко задръствания в Сф + извънградско + черно, със сигурност може да падне с по-различно шофиране, но с колко ще видим. Има някакъв проблем със спирачките , когато вече съм с много ниска скорост и спирам лекичко(примерно в задръстване) и нещо яко бръмчи и тресе някъде при педала, това само понякога. В сервиз на Хонда още не е влизала.
-
Тези 15сек, заради големия акумулатор или дори и с нормален, при проблеми с паленето? Поогледах днес за допълнително укрепване, ама ми се струва, че не мога да го направя много читаво и сигурно ще си взема лягащ нормално акумулатор. Малките поне са по-евтини. Проблеми с палене зимата съм имал много , с други коли ; никога не съм пазил чак толкова стартера, просто споделям , не казвам, че съм действал правилно.
-
Здравейте. Някъде , мисля в този форум , но сега не можах да открия темата четох, че няма смисъл да се слага по-голям акумулатор , защото алтернатора си е сметнат за малкия и няма да успява да зарежда друг. В моя случай. Големия акумулатор си го имам, така си взех колата. Градско, т.е на къси разстояния, почти не карам, а когато го правя винаги е свързано и няколкочасово извънградско, просто не живея в град. Това, което ме дразни е, че акумулаторът не е закрепен добре. Това, което ме притеснява и всъщност ми е основния въпрос : има ли опасност за стартера или за нещо друго , монтираният в момента акумулатор е с 680А стартов ток? Благодаря.