-
Мнения
40 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
3
Божков last won the day on Януари 18
Божков had the most liked content!
Обществена Репутация
43 NeutralОтносно Божков
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
K20C4
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
йок
Последни посетители
2040 профилни разглеждания
-
Благодаря Митко, Ето размерите: - филтър купе: 235мм х 225мм х 30мм - филтър за мотора : 260мм х 205мм х 40мм
-
Бях обещал да споделя информация след като дойдат филтрите от Алибаба и разбойниците. Ами дойдоха вчера и като гледам филтъра за мотора е същия без лепенката на опаковката. Филтъра купе ме изненада... дойде в картонена опаковка брандирана и на всичкото отгоре пишеше че е произведен в Япония Пак да отбележа , че цената с доставката им беше 40 лв... при положение че иначе ми искат 140 за двата в България. Прилагам снимки
-
На колко км му правиш почистването? Колко време отнема цялата процедура (миене , съхнене..) ?
-
Благодаря. Много полезна информация. Бях търсил, но за 2019г не излиза съвместим. Все пак този филтър е същия от 2019 до момента. ..проверих номерата. На мен ми излиза 175лв в линка.
-
Здравей, За едрогабаритните части не знам и се надявам да не се налага да разбирам как се доставят Масло и маслен филтър за двигателя и филтър за купето се намират лесно тук. Друг е въпроса с въпроса с въздушния филтър за мотора. Намира се тук, но цената му е малко солена. Различни доставчици ми го предлагаха на цена около 100 лв. В момента съм поръчал един за проба от китайците, ще споделя какво е дошло. За тази генерация RDX няма вариант 3.5л както ти каза и Пламен. Различните нива на оборудване се доставят само с този 2.0л турбо мотор. Той си е на Хонда също, така че вероятно ако има нужда от диагностика ще могат да направят в Хонда сервизите.
-
Нещо ми липсваше в багажника...стоеше незавършена цялостната визия. Чудя се защо в САЩ и Канада повечето собственици нямат щора и гумената подложка за багажник. Е аз поръчах оригинални такива от САЩ и съм много доволен
-
На този модел по спецификация разхода е 8.6/100 извънградско, но аз винаги съм с пълна с хора и багаж кола и не карам с 80-90. Интересно е да отбележа, че колата е заводски ограничена до 180 км/ч. До там върви с лекота, но като стигне тази стойност... край. Натискай колкото искаш педала но не мърда. За информация само Може да се разберем нещо да я видиш по натам и да прецениш сам какво има или няма спрямо Хонда Поздрави
-
Виждал съм още две в София, бяла и същия цвят като моята... която в канадския талон се води... внимание... цвят Purple Това се вижда само на слънце на автомивката:) Разликата с Хонда е наистина осезаема. Материалите вътре, шумоизолацията... всяко нещо е изпипано до последния детайл. За мен си струва другите усилия.:)
-
Ами наканих се:) нали трябваше да мина 4-5000 км, за да имам някаква представа за колата. SH-AWD е екстра с която са всички РДХ които гледах в Канада. Там явно модела с предно не се внася изобщо. Функцията е уникална в завой. Канадската версия освен градуси Целзий и км/ч на таблото има и някои разлики с американската. Казанчето за течности е 5л иначе е май 3л за САЩ. Има подгрев на задните седалки, американските нямат. Подгрев под чистачките, на волана... големи глезотии. Няма масаж на седалките, но на мен не ми трябва. Дистанционно палене, Андроид ауто и Карплей, 360 градусови камери (не могат да се похвалят с хубава картина). Много добра шумоизолация, която е подобрена за това ниво на оборудване и предни звукоизолирани стъкла. Два пъти ми се случва да се разсея и да сляза от колата... пробвам да я заключа и тя почва да "пищи"... оказва се че съм забравил да изгася мотора, а той и отвън не се чува да работи
-
Благодаря! Бях харесал един MDX 2019 уникален.... но в Карфакс -а му пишеше за две акции точно за биелни лагери, които не е минал. На 90 000 км беше. След това го гледах да се продава още няколко месеца. Как ли не му сменяха обявата и снимките... но с този репорт... Ще видим за моя мотор какво ще излезе Лека
-
Здравейте всички, Време е да споделя и аз една сбъдната за мен мечта - Acura RDX Platinum Elite - 2019г. След една година гледане и чудене "дали ..или.." се разделих с прекрасното си CRV 4 gen. Plamen CRV отдавна ме кара да напиша тема по въпроса, но исках да мине малко време и да натрупам впечатления. Колата е супер със страхотно вървене и много екстри. Купена от дилър в Канада, без да е удряна или наводнявана, на 75000 км. Докарана е от фирма от Сливен, която няма нужда от представяне Прекрасно свършена работа с много внимание към колата и клиента. В този модел както може би знаете заменят 3.5 л двигател с 2.0 с турбо и директно впръскване на горивото. Дали е за добро или лошо не мога да кажа. Разход - приличен извънградско - 10-12/100. Градското не коментирам, понеже се кара все в кратки отсечки по 6-7км. Интересни режими има на 10 степенния автомат - Сняг, Комфорт, Спорт и Спорт+. Е аз я карам на последните два Супер озвучаване ELS Studio 3D, подгрев на волан седалки предни и задни и обдухване на предните за лятото. Да отбележа за заинтересованите за консумативи... масло за скоростната кутия и диф от САЩ. Тук няма. Обслужих я със всички масла в МотоБокс - Овча Купел. Не знам на момчетата дали им хареса колата като "пациент", но определено се хареса при направения тест драйв (имам камера в колата, която ги издаде ) Ако някой има въпроси, мога да отговарям. Приятна вечер на всички
- 25 replies
-
- 16