-
Мнения
38 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
4 NeutralОтносно SystemError
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден Декември 11
Profile Information
-
Кара
6ген. Honda civic 1.4 англичанка 99г.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Varna
Последни посетители
2045 профилни разглеждания
-
Здравейте, може ли да ми кажете, кой модел крушка трябва да купя за плафона на багажника, понеже старата липсва и не знам какво да търся. От каталога , който е даден по горе пише 12v 8w в друг раздел четох,че модела е C5W, но всички, които намирам са 5w.
-
Тогава защо не караме колите с олио хем е евтино хем има смазочни свойства.
-
nunezz това с накисването не ми стана ясно какво имаш предвид. s.s.d.d. целта е пробвам други методи, които не биха спомогнали да се скъса болта от раз както при опит с тресчотка, иначе до сега да бях му дал зор и да видя крайния резултат. aleksandur това с гайковерта си го мислех и аз, но проблема е че няма как да го набутам там за да действам по проблема или предлагаш да свалям двигателя?
-
Здравейте, старата хонда седи на припек докато реша какво да я правя (фейслифтова англичанка 2000г 1.4 90коня двигател D14Z4). Проблема е следния: не мога да развия болта на отбяжната ролка, и ме е страх, че ако го напъна ще се скъса, понеже при по силен напън се осуква, Проблема е от майстора на стария собственик, който при смяна на ремъка и ролката е забравил да сложи уплътняващата шайба на ролката и е завил болта повече от необходимото, като съответно ролката играе около оста на болта в момента . Интересното е, че така успях да я закарам до Германия и да я върна в България на следващата година с този проблем, за което пуснах тото, но не ме огря . Бъдещите проблеми, които виждам са евентоално: отвиване на болта и в следствие прецакана резба, което предполагам е по-малкото зло или късане на болта и доста повече главоболия или да карам докато не падне ремъка (което не стана за последните 10 000км ) понеже ремонта няма да е рентабилен при скъсан болт. Та какво бихте ме посъветвали в случея и какви са ми шансовете да се размина с "евтин" ремонт, понеже вече шлайфах и сменях гарнитура на глава и на практика, ако успея да отстраня този проблем "евтино" вероятно ще я карам като втора кола докато изгние (няма ръжда).
-
Гарнитура на глава. Минах по този път, теча беше прекалено малък за да се установи по друг начин. Малка част от антифриза се губи другата отива в казанчето и загрява, при различни условия и интервали от каране. Смемих капачка, термостат, прочистих радиаторите и сложиш нов антифриз, но без резултат.
-
Два дена след темата откачих минуса за 15 мин,но нямаше ефект. Понеже ми се наложи да карам колата изминах около 20 км и след като спрях и след около час я запалих чека изгасна. За сега няма проблеми и не съм ходил на диагностика. Интересното е че се случи точно както iliuminati е споменал при него, просто от самосебе си проблема изчезна. Благодаря на отзовалите се. Дано темата бъде полезна за други а също може и да пробват варианта който niksi е споменал ако имат сходен проблем. Много безаварийни на всички.
-
Благодаря за мненията. Колата така или иначе ще отиде на диагностика. Въпроса е дали, ако грешката се окаже от интерференцията на сервиза дали ще бъде блезплатна диагностиката или ще си замажат очите, понеже ако се окаже наистина проблем с откачена букса/натрупана грешка по тяхна вина, следователно трябва да си я премахнат за тяхна сметка, но всичко се свежда до това дали ще си признаят вината, понеже аз няма как да разбера. bizzito това, което ме кара да си мисля за общото с климатика е темата, която открих във форума тука в която пише, че след интервенция от собственика на колата по релетата се е получил този проблем. niksi няма начин проблема да е от горивото. Живея в Берлин и зареждам от известни бензиностанции, а също така колата никога не е оставала с по-малко от половин резервоар, но ти благодаря за отделеното време. Както бях писал проблема се появи след вземането на колата от сервиза, което ме караше да мисля като Emicha, просто исках да знам дали не си втълпявам нещо, ако няма човек мислещ като мен.
-
Здравейте, както се вижда от името на темата светна PGM-FI. Това стана след като вкарах колата в сервиз за смяна на реле понеже климатика не духаше студено. След смянята му климатика тръгна, както и колата, но светна PGM-FI. Видях, че има подобна заключена тема, но нямаше отговор или дискусия, надявам се няма да се повтори и в тази тема. Съответно махнах + на акумулатора за 10 мин, но проблема остана. Предполагам, че е някаква компютърна грешка, но не ми е ясно защо не изгасна след тази интервенция. Възможно ли е в сервиза да са омазали нещо? Колата е CRV 3 генарация 2.2 дизел 2009г. Ако някой има някакви идеи, моля да сподели. Благодаря предварително.
-
Евтин за поддържа автомобил няма(зависи от индивидуалния бюджет), както няма и безплатни ремонти. Аз като избирах кола избирах по критерий удобство и разход на гориво, а второто е основния фактор за бюджета дори и да имаш проблеми с колата, ако са дребнави. На единия модел едни части са евтини на друг други, и никой не може да ти даде гаранция че няма да се счупи скъпото колкото и "здраво" да го водят. Така че пак стигаме до фактора колко добре е била поддържана колата. Подръжката никой няма да тръгне да ти я вади по списък като имаш целия интернет и бг сайтове с цени за всякакви консумативи като дискове накладки ремъци и прочие. Влизаш пишеш модела от който се интересуваш и съпоставяш цените. За здравината вече може да се изкажат тези, които обичат да си сменят колите като парцали или ако има майстори във форума. Няма да е лошо ти самия да се ориентираш към определени модели, за да получиш конкретни отговори. Пазара не се състои от 3-4 марки и модели, че да може да се да даде мнение за всяка пооделно. До тук стана ясно само хондата.
-
Сменяй майстора, не колите. При втора ръка или поостарял автомобил болежки да искаш, въпрос на късмет е колко добре поддържана е определената бройка. Лоша кола няма в крайна сметка, целта е да ти вози г*за. Ако майстора е "твой човек" няма как да плюе колата и да казва да не я вземаш, ако той ще прави ремонта и ще взема пари от това съответно, нещо не ми се вързва. Но да казва да бягаш от този модел като дявол от тамян, значи той самия не е запознат с марката. И за да не бъда спамер в темата ще кажа, че бях пред същата дилема, кое сувче е по-добро. В крайна сметка се спрях на crv 3 преди фейса дизел и не съжелявам.
-
След посещение в сервиз и компютърна диагностика (50 евро), човека изчисти грешката и каза да покарам малко и ако се появи отново проблема да отида отново (не каза какъв е бил проблема). След около 20 км чек лампата отново светна, но този път го нямаше ограничението от 2000 оборота. След второ посещение и 3 часа престой в сервиза се обадиха и казаха че са сменили някакъв марчук за вакуум (може да съм разбрал грешно понеже немския не ми е на ниво,а техния английски също) дълъг между 30-50 сантиметра (75 евро с труда). За сега колата няма проблем след 100км но никога не късно за нов при автомобил с над 200 000 км. по километраж. Лек и спорен ден, и повече безаварийни на всички.
-
Да, знам че без да се прочете грешката е като хвърляне на боб, но мислех че ограничението от 2000 оборота може да хвърли светлина, освен ако това ограничение не важи за всеки възможен вариант когато светне чека. Иначе свети единствено чека, разхода след като светна чека се вдигна, което мисля че е нормално предвид ограничението.
-
Здравейте, от скоро (2месеца) имам Honda CR-V 2009 г. с мотор I-CTDI 140кс дизел закупена от Германия. По километраж колата е на 205 000км. От около седмица светна чека на таблото в движение и колата не може да вдига повече от 2000 оборота. До сега е нямало никаква индикация за проблем, но като цяло и се кара доста рядко, веднъж седмично и главно градско. Единствено преди месец светна лампата за дпф, но след малко каране на магистрала изгасна и всичко беше точно до миналата седмица. Имам записан час за сервиз, но мисля че второ мнения няма да е излишно понеже колата се кара тука в Германия с немски номера и предполагам се досещате, че тука нещата в сервиза няма да са точно по български както и разходите, които ще са в пъти в повече. От изчетенето до тука във форума имам съмнения, че може би маслото (сменяно преди 7000км.) или филтъра ще са проблем, но пък не ми светят съответните лампи. Надявам се някой, който е имал сходен проблем да сподели как са се развили при него нещата, защото в сервиза реално нямам думата за разлика от в България.
-
Здравейте, някой може ли да сподели дали има разлика между маслата Total quartz 10w40 7000 energy Total quartz 10w40 7000 Доколко виждам по спецификации са идентични, но има разлика в цената? На колата имам сложено от второто и имам нужда да долея 300-400 мл., но понеже не съм в БГ намирам само от първото (energy). Проблем ли ще е, ако долея от първото масло?
-
Със сигурност си за смяна на гарнитура, И аз като тебе смених термостат,температурен датчик, капачка на радиатор, но без ефект, И като тръгнах на дълъг път тогава разбрах, че нещата са по сериозни, понеже в градски условия нямах проблем. Надуваше ми антифриза и влизаше в разширителния съд. Интересно при мен беше, че нямах видно проблем с гарнитурата или главата след като я разглобиха (беше малко крива но в рамките на нормалното) и работата беше на късмет, който в последствие се оказа на моя страна. Трябват ти четири гарнитури понеже така и така ще се отваря колата. За глава, за капак за изпускателни и всмукателни колектори. Не слушай другите че не е задължително да сменяш всички гарнитури, новото си е ново, а и цените на гарнитурите освен за главата са по около 10-20 лева което си е доста евтино. Гледай тази за главата да е най качествена, но не мога да те ориентирам за марка, моята стурваше около 60 лева в Троян. За работата на майсторите приготви поне 200 лева най малко. Може да погледнеш темата "Перката на радиатора не се включва!" там съм писал за моя казус.