Jump to content

BraveheartAdo

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно BraveheartAdo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Pilot
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Skype
    нямам

Последни посетители

650 профилни разглеждания
  1. Здравейте, сдобих се с Ходна Пилот от 2016-та от Канада. Проблема е, че дойде с удар отзад в капака на багажника (5-та врата), много изкривен и ми трябва друг. Не мога да намеря в Българя, а от Ходна ми казаха, че ще го доставят за около 2 месеца. Исках да попитам дали някой знае от къде може да се намери възможно най-бързо такава част,морга,магазин или нещо такова. Благодаря предварително.
  2. Здравейте, Имам подобен проблем, но на Сивик 8-ма генерация. Пиша тук, защото не намерих отговор там. След около един час шофиране (или по-малко, ако съм пуснал парното), модула на радиото загравя много и се чува силно пукане, музиката прекъсва и не може да се пусне пак. След като загася колата, отново мога да използвам радиото докато не се затопли. Благодаря предварително.
  3. https://forums.hondabg.com/forum/130-civic-8ма-ген-2006-2011/ Това може да е полезно
  4. Здравей колега, имам подобем проблен, но още не съм го решил. След около час шофиране, радиото става много топло, независимо дали има диск в него или не. Следва пукане, изписване на AUX на дисплея, музиката спира и това действие се повтаря до спиране на колата и нейното изтиване. Дали проблема може да е в този диод. Благодаря предварително.
  5. Здравейте, четох много преди да се спра на Сивик VIII от 2009-та.1.8 и от около два месеца се сдобих с такъв. Изключително много държах да е с нормален 5 степенен автоматик, който се слага след 2008-ма, а не с роботизиран, за да превключва по-плавно, да е по-прецизен и по-надежден, там е и проблема. Проблема: Когато колата сменя от 1-ва на 2-ра, задържа малко повече от нужното за плавно превключване между скоростите и вследствие на това от около 2200 обора, стрелката пада на около 1400 и се получава нещо като предърпване. Ако подавам повече газ между предавките, това придърпване се увладява в голяма степен. Всички остани скорости се превключват плавно освен когато с висока скорост се налага да спра бързо. Там отново се усеща последното превключване към първа. Качих се и на други такива Сивици, които превключват по-плавно от 1-ва на 2-ра. Въпроси: 1. Дали това може да е сериозен механичен проблем или с някакъв ъпдейт и настройка може да се промени. 2. Можете ли да ми препоръчате такъв сервиз или направо да отида в Бултрако? 3. Може ли това да се дължи на маслото. Колата е със сравнително малък пробек 119 000 км. Като предишния собстеник е сменил маслото на 78 000 км. преди 3 години. Благодаря.
  6. Здравейте, имам същия проблем, успяхте ли да го решите.
×
×
  • Създай нов...