-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Охлюв
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Бутам хонда.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив/София
Contact Methods
-
Skype
Нема
Последни посетители
4199 профилни разглеждания
-
Благодаря за съветите. Кога ми остане време ще мина да видя за бобина. Лежерна събота и неделя желая!
-
Здравейте, След много мислене и много мъдрене, проблема се реши. Тъй като всичко по-горе го изключвам, реших да пробвам нещо нестандартно. Източих малко останалия бензин, сипах нов, смених и спортния филтър, че си беше за боклука и проблема се оправи. Наречете го магия, аз лично си нямам на идея как, защо, и какво. Но пък с моя готин късмет, нов проблем се появи. Докато баща ми си я е карал, на едно кръстовище взимал завой с 30км и му загаснала. Закарали я на електричар и се оказало, че тока стига до делкото и вече от там спира да предава. Сега ще си търся делко по моргите.
-
А какво стана с това? Колеги, поправете ме, ако греша, но не е ли хубаво при смяна на гарнитурата да се сменят и болтовете на главата, тъй като те при предишното затягане вече са се разтегнали? От свещите е. Стари са и не могат да дадат хубаво искра. Когато се даде повече гас и бумтенето изчезва и двигателя започва да работи равномерно. Чакам някой по-опитен да даде мнение за болтовете.
-
В момента съм далеч от колата, но мисля, че всичко е наред, поне като я сглобявахме така изглеждаше. Разбирам да има крив блок, но как точно се получава той? Когато почна да ми надува антифриза, ми се наложи да мина към 400км я оставих в гаража и два месеца не съм я изкарвал. Но никакъв бял пушек не се е показвал. Извършихме процедурите дето съм ги писал, припалихме я и това е цялото действие, което съм извършвал. Не знам как става изкривяване на блок, но не мисля, че само от палене на място ?
-
Еолринг е. Имате ли някакви предположения?
-
Д15З6 , абсолютно същата ми е като старата, а е и еднаква с на бащата, а той кара Д16Б2.
-
Здравейте, С колегата Jess само си прехвърляме топката. Скалъпихме гарнитура за В-тек клапана, тъй като не ми се чакаше 10 дни за доставка. Прибрах се в Софията доволен, оставяйки баща ми да я запали, да навърти някой друг километър и после да се прибера да си я взема. Да, ама не. Запалил я е, след 2-3 мин. форсирал и започнало да излиза плътен бял пушек от ауспуха, че и миризлив на всичкото отгоре. Сега. Имаме водна проба, сменени гарнитури на всичко по тоя двигател, шлайфове, сменени гумички на клапаните, ремъци, водни помпи.... дейба, къде пак сгреших?! Да не би гарнитурата да е смотана ? Дайте някъв съвет, че още малко и ракията ще ми свърши. Поздрави!
-
Здравейте, Нещата се оказаха много прости, ама кой да види, кога си аматьор... От клапана на В-тека тече. Тези дни ще се вземе гарнитура. Хубава седмица желая.
-
Опа, Връщам се подробности за моя проблем или по-скоро за новопоявилите се проблеми покрай него. Изшлайваха главата и клапаните, направихме водна проба на главата, накупихме гарнитури даже ремък, ролки и водна помпа, да вземем поне като го отваряме тоя двигател да сменим всичко. През последните две седмици сглобяваме главата и днес най-накрая намерихме време да привършим с всичко. Цялата кола сглобена ангренажа зацепен(уж), припалваме я и имаше едно леко бумтене, през определен период от време, което също можеше да се чуе от ауспуха също. Може би ангренажа прескача?! Спряхме колата и няма 3-4 минути след това потече масло от главата... За втори път правим тази процедура през последните четири месеца, на другата хонда и няма нищо. Уж я затягахме по схема, уж всичко е ново и точно, каквото трябва да е. Мааму, къде сбърках ? П.С:Теча е под делкото точно на ъгъла под главата. Снимка1 Снимка2 Снимка3
-
Извинявайте пичове. С две думи, имах свободно време тези дни и реших да отворя двигателя, щото не мислех, че е термостата. Оказа се глава за шлайфане и гарнитура. Точно това, което се надявах да не е. Живи и здрави август отиваме да ни шлайфат.
-
Здравейте колеги! Казвам се Александър. Във форума съм от Септември месец, а моя лична хонда карам от Януари. През всичкото това време какъвто и проблем да съм имал, все съм намирал решението във форума и сме го оправяли с баща ми, до този момент. Затова и пускам темата. Може би отговора на въпроса ми го има тук някъде, но не мога да го намеря. Ситуацията е следната. Май месец си оставих колата за смяна на рейка и ми я направиха чак края на юни. До преди да я оставя не е имала проблем с антрифриза. Но през последните месеци съм карал само градско и не беше лято. Колата е хонда сивик 97 хеч д15з6 , без климатик е. Когато я взех, се засилих към София, всичко изглеждаше нормално, стрелката на температурата не ми беше мръднала, обаче като вдигнах капака антрифриза беше надул в казанчето и беше преливал. Карал съм с 110-120. На другия ден радиатора го беше смукнал всичкия, долях вода и се запътих към вкъщи. Пак беше надуло, обаче не искаше да смуква, а си стоеше в казанчето. Та трябваше да преливам от казанчето в радиатора. И така няколко дни. Отидох и купих една нова капачка 1.1 бара, нали от там се почва. С нея почна да го смуква, но пак надуваше като изминавах по-големи разстояния. Онзи ден вързахме директно перката да включва като запалиш. Също сложих и стария датчик от на баща ми колата, да не би от там да е проблема. Яко форсиране 10 мин на 2-3к оборота, че после и над 5к минахме. Антрифриза не мръдна. Оправихме перката, да включва на определени градуси (92 мисля, че е и на двата датчика). След 2-3 мин форсиране на 2к оборота почна да надува и малко след това се включи перката. Като се включи перката, положението замръзна, спря да надува. Обаче като продължиш да форсираш и малко по-малко пак почва да надува. Важно е да се уточни, че стрелката на температурата се качва до половината и не мърда от там. Последните две седмици докато пробвах колата съм изминал към 700км и не е мръднала, при всичкото надуване на антрифриза. А в повечето теми, които четох на всички им се вдигаше стрелката на температурата. П.С. Миналата седмица изкачвах едни баири за около 30 мин, на втора предавка и пак не беше вдигнало температурата. И пак разстоянието беше малко и почти не беше надуло. Па да не би да не ми отчита правилно? Изчетох за вариантите да е гарнитура/глава и както съм тръгнал, сигурно и до там ще стигна, ама преди да съм почнал, ако имате някаква идея каква може да е причината, или просто си внушавам, че охлаждането не е достатъчно. Нали ако е гарнитура или глава, ще вкарва газове и те ще го надуват, пък с директно включена перка нищо не надува. Варианта да е водната помпа го отписвам, защото само като тръгна на по-дълго над 30-40км почва да надува. На малки разстояния е добре. Решихме да сложим копче, като тръгна на дълго да я пускам да върти постоянно, но това за мен не е решение на проблема. Желая хубава и по-прохладна седмица.
-
В кое по-точно е разликата? Вярно ли е, че на японката се захваща за моста, а пък на англичанката за купето?
-
Даже не ми харесват броните. Стори ми се читава. Благодаря за мнението.
-
Дали си заслужава една разходка до Германия за това нещо ? Vtec
-
Не знам дали е пускана и преди тази снимка, но много се смях, когато я видях.