Jump to content

Batvan

Фен
  • Мнения

    71
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

17 Neutral

Относно Batvan

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден Май 24

Profile Information

  • Кара
    Prelud 4 h23a2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Ямбол

Contact Methods

  • Skype
    Нямам

Последни посетители

1906 профилни разглеждания
  1. Здравей. Опела е по просторен от Хонда та Но е доста па проблемен. - Лагер помпа и денферен маховик на съединителя. Проблемни компютри . Потъващи клапани при каране на газ - някой глави са с пулове на клапаните. Имат си и плюсове . Хондата е по тясна и за 4 ри човека не става ( 4та генерация). Части се намират и за хондата са с доста по добро качество. За опела купувам скъпи части и пак не издържат. Вземай това което ти е на сърцето. При възможност пробвай и двете коли. Виж ги на живо и така.
  2. Стоки от държави членки на ЕС не минават митница. Независимо от стойността на стоката. Китай не влиза в това число . Чист късмет е пощенския служител как ще прецени стоката.
  3. Включвай в цената и митница (може и да не влезе) . Малко на късмет са нещата .Влезе ли цената скача драстично. За пратка от Китай на стойност 120 долара безплатна доставка. Митницата дръпна около 120-30 лв . Като митническата декларация мина тънко 25лв. Това при наличие на ЕОРИ номер. И половин ден ходене напред назад.
  4. Имах подобен проблем след смяна на предните накладки и дискове. Нищо не помогна за хода на педала - увеличен и мек. Самоуправи се след около 1000 км градско. Преди около година след смяна на спирачната течност се получи подобен ефект. Тогава не бяха барани накладките. Само смяна на течността на самотек до текване на чиста. Колега пробвай да покараш без да пипаш спирачната система. По Коледа стават чудеса.
  5. Може да изтича . Провери в краката на пасажера и шофьора за влага. Връзките за метановия редуктор също може да сълзят. Най добре на място да работи (от студен мотор докато загрее) колата и да се наблюдава за течове. По лош вариант е тръгнала гарнитура на главата. Случвало ми се е да сълзи от радиатора и да се изпарява (от температурата). Няма откриване остава сухо мястото но почва да дими. Хванах го случайно.
  6. Колега дай една снимка на ауспуха на колата.Ако може с по добро качество.
  7. Здр.Ако е дюза ще чука мотора и за около 300км ще се строши.Колата ти гори масло и проблема ще е в главата. Като начало смени маслото и си вземи 2-3 литра за доливане.Това че гори масло няма да те остави на пътя. Трябва по често да проверявате да не остане без масло. На 300-400 км. спирате за почивка ,кафе ,тоалетна и преди да потеглите (да са минали поне 30минути) проверявате маслото. Ако е на средата не доливате . Ако е на минимума или по долу го правите на средата. Много масло пак не е добре.
  8. Накладките LPR ги забрави.Вземи си накладки ATE и си смени спирачната течност. Няма да си познаеш колата.
  9. Колата от тук ли е или нов внос. Направили са и генерация след катализатора.Ще покрива еко нормите и ще върви една идея по добре. Това произведение мисля че само ще пречи.По добре ще е права тръба или нормален резонатор. Защо ще махаш катализатора.
  10. Бутончето ( ако е свързано с алармата) е за обучаване на ново дистанционно. Трябва да се проследи кабела къде отива. Ако е в алармата е по добре да се изключи .
  11. Здр. Проблема е локализиран и отстранен. Оказа се че е виновен модула за дневните светлини.Настроен е на 30 или 35% (не съм сигурен). Захранен преди клемореда с постоянен плюс (че беше по лесно). И след клемореда ( плюс през контакт). Модула работи с генерация около 50- 55 херца (мерено с мултицет). Модула набива брум в ел системата на колата които съвпада с честотата на въртене на двигателя. При 3000 оборота честотите съвпадат и компютъра или някои датчик (не е сигурно кое) се шашкат.При потегляне динамото зарежда 14,6 волта и след 30-50км пробег зарежда 13,5-13,8 волта.При спадане на волтажа се явява проблема. Проблема се реши с постоянен плюс от клемата на акумулатора . Отделен кабел 2 квадрата и предпазител само за модула. Благодаря на колегата Markony за насоките.
  12. Нафтата няма да ти помогне. Механично почисти колкото е възможно. После има добавки които се сипват преди смяната на маслото. И най важното сменяй маслото на 7-8000 км. Тия 10 000 че и 15 000 км са за някой дето си е намразил колата.
  13. От 7 години се топля на пелети . Подкрепям мнението на колегата Emicha . По скъпо е от дървата но кефа цена няма. Две приятелски семейства минаха на пелети и се родиха (както се казва). Единствения им проблем е с автоматичното палене. Пелетите не са качествени и печката не успява да ги запали всеки път. Налага се асистиране с кибрит и спирт. Аз такива проблеми с паленето нямам (моята е от най простите). Два пъти ми се чупи шнека - заварка с ЦО .Други дефекти не съм имал.
  14. На бензин или газ пали трудно.
×
×
  • Създай нов...