Jump to content

jordani82

Фен
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно jordani82

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 7.06.1982

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V RD1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Айтос

Последни посетители

984 профилни разглеждания
  1. Поплавъка ти прави проблеми, същия проблем имах и аз.Отваряш капачката, затваряш и си готов.До другото светване.
  2. Точно колега, моторчето е от англичанка явно защото буксата е побългарявана и има кабелчета които не са в буксата, сега го видях.Но сега друг проблем,явно нещо съм бутнал незнам, но в горно положение стъклото не спира и като задържа повече започва да прескача зъбното колело като че ли.
  3. Да не съм имал такава,но тука говорим за Honda CR-V RD1, не за сивик някоя си генерация.И на нашите когато има проблем с имобилайзера, върти но не пали.
  4. Ако е имобилайзер трябва да върти но да не пали.Няма как имобилайзера да прекъсне захранването до стартера.
  5. Аз го имах същия проблем преди да разбера,че е от начина по който вадя ключа от боша.Когато извадя без да усетя щракване от вътре не светва плафона в купето и не сработва централното.Когато загасиш двигателя преди да извадиш ключа го размърдай съвсем леко малко за да усетиш изщракването
  6. Днес бартеросах оригиналните джанти 15" за джанти от HR-V 16" и сложих 225/60/16. Незнам дали ще покачи разхода осезаемо, но много добре стоят на хондичката.
  7. 100 процента клеморед,особено ако имаш доста неща на връзката на ключа, при движение мърдат и допълнително утежняват проблемните връзки с клемореда.
  8. Значи все пак за надолу има още една позиция с която се задейства автото.Но тя е доста по къса от тази за надолу и за нагоре и си мислих че е някакъв дефект в копчето.
  9. Виж за това не съм се сещал,а не цапа ли ключа после ?
  10. Днес закачих от друго црв с работещо авто на моята и резултата е същия не работи.Възможно ли е моята да няма такава екстра като автостъкла.
  11. С бутон ми беше дошла идеята и на мен, но колегите от форума ме отказаха.Много сложно става, така или иначе ще трябва да подаваш контакт с ключа и тогава палиш с бутона и цялата идея се обезмисля.Мислих го и аз.
  12. Ако е от имобилайзера върти но не пали.Възможно е да е от прецакан клеморед или прекалено износен ключ като при мен.
  13. Не е от имобилайзера със сигурност, а усещал ли си проблем при завъртане на ключа, като заяждане или нещо такова ?
  14. Никаква реакция какво означава върти но не пали или въобще не върти ?
  15. Интересно, че когато задържа копчето 10 сек. спира да работи въобще и в двете посоки докато не изключа от контакт и дам пак.Може би някаква защита сработва незнам.
×
×
  • Създай нов...