Пламен Керчев
Фен-
Мнения
31 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Здравейте. Малко предистория. Хонда ЦРВ 147 к. с. вдигна необичайно градусите на охладителната течност, след което изхвърли част от течността. Веднага в сервиза, майстора каза ще сваляме главата, пращаме на диагностика, затваряне и така. Върна се главата и преди да я сложат се оказа че блока е спукан. Намирам блок, пак на диагностика и следва събиране на всички части. Първото масло Тотал го сменяме след 2000 км. И сега е с Репсол 10W40. След 4500 км. долях 1.5 л. и сега след 6000 км. щеката не опира в маслото. Преди ремонта със същото масло за 10000 км. съм доливал 1.5 л. Сега след ремонта нещата са трагични. Каква може да е причината. Да пробвам с друго масло ли.
-
Оказа се успокоителя. Махнах го и вибрацията изчезна.
-
Да не би това да е причината да го има този успокоител.
-
А вибрациите при не натискане на спирачките.
-
Вибрации има както написах и по горе при скорост от около 110 км/час. При по висока скорост и натискане на спирачка вибрации се усещат и изчезват с падане на скоростта. Старите ми гуми зимни Купър Дискавъри с граифер на 80%. Новите Нексен чисто летни. Този отлепеният успокоител ако го премахна напълно, проблем ли ще е.
-
Чисто нови гуми сложих преди месец. С предните гуми вибрациите бяха много по осезаеми.
-
Вибрациите се усещат при скорост около 110 км/час. Интересно е че когато карам с по висока скорост и натисна спирачка, при падане на скоростта пак се усеща тази вибрация. При тръгване и завой няма вибрации.
-
Като изключим всичко което е извън темата, въпросът ми е. Възможно ли е този успокоител, ако е закъсан в единият край, както е при мен да оказва влияние на управлението, изразяващо се в леки вибрации, който се усещат във волана при определена скорост.
-
Има ли изискване за дължината на един пост и ако съм нарушил правилата на форума, посочи кои. А по темата, допълни ми въпроса ако можеш или си станал с г**а нагоре. Приемам поста ти като заяждане.
-
Здравейте. За какво служат тези гуми на полуоските.