Djeff
Фен-
Мнения
18 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно Djeff
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 29.10.1979
Profile Information
-
Кара
CIVIC MB2, D14Z4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив/Смолян
Последни посетители
1328 профилни разглеждания
-
Ами дай ги де.
-
Това беше първото нещо, което прочетох/направих, но не помогна. И 4 и 6, че и повече секунди ламата упорито отказва да изгасне.
-
Потвърждавам! Има изведен кабел за отопляеми седалки, обаче явно собствениците преди мен са решили, че тази "екстра" не им трябва, а и аз не държа. Само тъпата лампа ме дразни. Поне да я бяха направили в по неутрален цвят.
-
Давай ги, пък аз съм обещал каса бира та... Не, че е толкова голям проблем (първата кола ми беше ЛАДА 1300) И изобщо не беше чувала за възглавници, но просто ме дразни. Като се кача само тази лампичка ми е в очите! накрая ще взема да и залепя едно тиксо отгоре.
-
Утре ще го направя, че вече е малко тъмно, но повече ме притеснява SRS-a, и то не за това, че може да не проработи, а, че може да се отвори когато не трябва! На колегата му се случи по време на движение с служебната (ама там кой ти гледа... нали е служебна), та добре, че беше на 3-лентов празен път, и добре, че аз спазвах доста голяма дистанция, та не успях да го нацеля отзад със същата тая хонда дето опитвам да лекувам. Иначе служебната - Ситроен баничарка. П.П. Сега и друго се сетих... Колата има възглавница и на пасажерската седалка. Да би да не търся на правилното място?
-
Около 3-4 дни го играх това с чистенето на грешката (някой по-горе беше писал, че трябва да се действа бързо), ама аз от това по-бързо не мога. Сега освен да викна подкрепления и един да държи конектора, втория да окъси и третия да си върне буксата на място... Иначе това е кабела: и всичко си му е наред (прави си петте оборота без да прекъсва някъде по трасето), ноо... Иначе проверих и компютъра за грешки и диагностиката упорито казва, че всичко работи, та и аз се съмнявам в масите заради прегракналия клаксон. като меря начало на верига - корпус уж всичко е наред, ама знаеш ли го през колко снадки/клеми/букси минава...
-
Ами защото изчетох 99 % от форума, и всички пишеха за лентов кабел, та ей така, за по-сигурно, но след проверка се оказа, че е наред, и сега е го;ямата чуденка на къде отива сивия кабел за масата??? Влиза зад волана, но като отворя капака не го намирам. Ако някой даде насоки къде да гледам има една бира от мен. Ако се оправи може и за каса да се напъна... То така и така "майсторите" (за нарочно е в кавички) вземат по 100 лв. само да ти запишат час, та...
-
Май са еднакви Обаче като го пробвах с мултицета всичко беше наред. Т.Е. няма прекъсване (вътрешния подвижен кръг прави 5 оборота и си има контакт и на трите клеми като и да го въртиш "маса и жълтите букси") и за сега съм в шах и мат. Който и да питам все казва лентов кабел ама явно не е...
-
Ще се радвам. Моя го пробвах с мултицет и уж няма прекъсване, ама знае ли човек... А заради един кабел да отпишеш колата е малко кофти.
-
П.П. 2 Сега и пробвах с едно ELM-че на OBD2 но не открива никакви гешки, а инсталирах поне 10 различни програми (кои безплатни, кои с кракване), последна надежда е някой от конекторите да е корозирал иии... като сглобя всичко (ако успея без да ми останат излишни части) всичо да тръгне. Иначе се връщам на Точка.1 !
-
П.П. Малко развитие (не знам дали за по-добро или по-лошо) но лентовия кабел си е наред... И сега се чудя кое друго може да е общото звено SRS - Клаксон? Малко съм скептичен за компютърна грешка (заради клаксона, все пак не е със сензорни бутони), но не знам и какво да гледам. Ако беше прекъснат кабел изобщо нямаше да свири. Ако е паднал акумулатора нямаше да запали (Обаче по мултицет е над 13 волта, че и без да искам сутринта запалих на задна, та явно има достатъчно ток да премести колата на метър и нещо и да запали)... Ще пробвам пак номера с окъсяването на пиновете, но съм леко скептичен.
-
Ако е като този от снимките, и ако проработи съм готов да ти го платя дори с лека надценка (това за забавянето, понеже опцията "прегледай преди да платиш" не ме устройва.) Едва ли куриера ще ме чака един-два часа да стоя на челна стойка под таблото докато свържя и тествам всичко.
-
А как точно да я разглобя? Сега го разгледах пак, и няма болтове/винтове нито щипки...изглржда е капсулован но утре на светло ще го огледам отново. Иначе има подвижна част в центъра, която прави 5 оборота (и явно там трябва да е "осморката"), но как да стигна до нея?!? Щеше да е по-лесно ако в сайтовете пишеше нещо различно от (продукта не е наличен!).
-
Ето го моя: Видимо всичко си е наред но... Хайде да кажем, че някой сензор е отказал и SRS не работи, обаче това с клаксона??? Все едно съм го вързал на1.5 волтова батерия, но колата си пали от първото завъртане на ключа без никакви проблеми.
-
Да, четох за окъсяването на двата пина на жълтия конектор при предпазителите, но не помогна... това за грешката при SRS, обаче защо и клаксона? Свири,ама някак измъчено. Ток явно има щом пали без проблем. не вярвам клаксона да черпи повече от стартера. Сега съм свалил лентовия кабел, но е капуслован и не знам какво точно да меря/тествам. А и друго се чудя , как при положение, че колата изобщо не е пипана ще се прецака този кабел... видимо няма следи от гризачи, корозия и т.н. Откакто съм я заключил и свалил акомулатора никой не я е пипал.