Jump to content

HR-V Фен

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно HR-V Фен

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

1406 профилни разглеждания
  1. Има ли някъде изобщо информация, да се прочете как точно работи това 4х4 задвижване? Кога се включва и кога се изключва, има ли значение скоростта на автомобила, защото съм чувал, че тази система работи до 40км/ч. и над тази скорост си е само на "предно"... Затова питам .
  2. Нали се води "в реално време" и какво ще рече това?!
  3. Привет, Искам да попитам колегите, които са наясно и наистина знаят: Има ли някаква разлика в задвижването 4х4 между 3-та и 4-та генерация CR-V?
  4. Моето Харви е 2003г., 4х4, 4-врати, 105к.с. и нямам монтирана газова уредба, карам само на бензин-95. Само градско каране - 10/100 и каквото и да правя все си е толкова...
  5. Колеги, как да разбера дали клапаните ми са за регулиране? Има ли някакви признаци, които показват, че е настъпило време за реглаж? Защото не знам кога за последно(и дали изобщо) в Италия някой е правил това. Благодаря!
  6. Благодаря за предложеията, но като гледам всички напречн и греди се хващат със скоби за рамката на вратите, а аз си мислех че има някакъв начин да се хващат за самия таван... Не знам този тип захват за рамката на вратата дали е надежден?!
  7. Колеги, вчера изпитах неистова нужда от т.нар. "рейлинг" на покрива на моето Харви(дълга база) и понеже не е от тези, които имат фабрично спойлер на тавана на който евентуално да се сложат напречните греди, реших да попитам тук. Та въпроса ми е: Може ли по някакъв начин да се монтира багажник на тавана на HR-V с 4 врати? (При положение, че няма фабричния спойлер.)
  8. Това е вече нещо! За съжаление обаче аз си мисля че моите превъртат доста повече... И каква може да е причината? Как мога да направя сигурна диагностика?!
  9. Eee, никой ли не знае дали е нормално да ти буксуват предните гуми...
  10. Колеги, много ме мъчи един въпрос: Аджеба трябва ли да превъртат предните гуми (и колко оборота) при потегляне с "мръсна" газ на HR-V 4х4? Правя проби от които нищо не мога да разбера - тръгвам от място с много газ на асвалт, черен път, пясък дори и предните гуми превъртат та се палят, ама задите като че ли нищо не правят... поне аз не мога да забележа да се тормозят! Ако обаче навия пълен ляв(или десен) и повторя опражнението осещам че задния мост като че ли започва да работи... Според мен има нещо нередно в тая работа! Би трябвало още щом превърти някое от предните колела и веднага да се предаде движение и към задния мост, нали така??! Споделете моля как сте вие...
  11. А дали някой знае как може това ръководство да се подкара на Виста??? Какво ли не мъчих, но не става и не става...
  12. Заслужава ли си купуването на ламбда сонда втора употреба? Всъщност аз не мога и да намеря откъде да я купя... Дайте някой жокер!
  13. Колеги от няколко дена си търся гумени(не мокетени) стелки и никъде не откривам. Пробвах с чичо Гугъл и той също предлага само за CR-V... Ако някой има идея, или знае от къде мога да си купя стелки за Харви-то нека сподели. п.п. Но не искам да са УНИВЕРСАЛНИ, или такива които сам си ги изрязваш за твоята кола - искам на етикета да си пише, че са за HONDA HR-V
  14. Както каза Drone - на чиста, суха настилка, потегляш напред-назад с навъртян до край волан, наляво или/и надясно. Така по принцип се проверява, дали има проблем в работеща система 4х4. Ако усетиш вибрации и тропане, значи системата работи и има проблем. Ако не усетиш нищо, значи няма проблем в системата, а дали работи ... кой знае Сега, тази система е толкова проста и надеждна, че вероятността да не работи клони към 0 (нула). Това при положение, че няма липсващи, или счупени компоненти. По твоя начин на проверка, ако съм те разбрал правилно, буксуване на сух черен път, не е задължително да забуксуват и задните колела. Това е така, защото в момента на включване на системата, към задния мост не се предава целия въртящ момент. Започва да се предава от 0 (нула) до изравняване на въртящия момент, т.е. колкото отпред, толкова и отзад. Има редица фактори, които влияят на това дали в случая ще забуксува и някое от задните колела. В твоя случай, или е забуксувало колелото, което не виждаш, или просто системата се е включила и задния мост те е побутнал, без да буксува някое от задните колела. Ако си забелязал, на няколко пъти споменах буксуване на НЯКОЕ от задните колела, а не на ДВЕТЕ задни. Това е така, защото нашите коли нямат блокажи на диференциалите, и при буксуване се въртят едно предно и едно задно колела. Е, в зависимост от терена и упоритостта на шофьора, може и да забуксуват повече от едно предно и едно задно. Ако искаш да видиш буксуване и на задните колела, трябва да вкараш и 4-те колела на колата на силно хлъзгав терен - кал, сняг, или лед. Обаче тогава трябва да си водиш помощник, който да те извади от там, защото има вероятност да не се справиш сам п.п. Относно VSA/TCS. При умишлени офроуд изцепки, или изкачване на хлъзгави баири, тази система трябва да е изключена. Това е така, защото при сработването й двигателя "забива", т.е. губиш обороти и мощност, когато най ти трябват. Благодаря за изчерпателния и полезен отговор! А това VSA/TCS какво означава и къде му е копчето или лампата?
×
×
  • Създай нов...