DonMiron
Фен-
Мнения
5 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
0 NeutralОтносно DonMiron
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Honda HR-V 1,6 4x4 automatic
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
xxxxxxx
Последни посетители
619 профилни разглеждания
-
Хилоу, След смяната на капачката на радиатора смених термостата (оказа се, че няма такъв ) и се получава следната ситуация - в градски условия никакъв проблем перката включва и тн.т обаче извънградско с 110 км. в час започва много да загрява и се наложи парното на макс и отворени прозорци с 80-90 км. за да е в нормите. Порових из форума и попаднах на пост със същата ситуация, и на загрял автомобил пипах радиатора и се оказа, че в горната част и то само от единия край е загрят всичко останало студ....... доста от "вафлите" му липсват, маркучите не са втвърдени (горният много топъл долният малко). Та утре влиза в бокса за смяна на радиатор, ангренаж + водна помпа и ремъци. Стискам палци да се оправят нещата . Газовата ще е на мястото на резевната гума 60см. на 20см. доколкото разбрах (42 литра побира 35-6).... Приятна Неделя
-
Благодаря за съветите колега, предни дискове и накладки взех вече задните спирачки ще ги видят като я почнат майсторите. Със смяната на капачката май само се разминах, за сега няма течове. Ангренаж ролки и пистиви ремъци + термостат съм приготвил. Предстои масло + филтри да купя а автоматичната скоростна в Бултрако за мое успокоение Изпратено от моят D5503 с помощта на Tapatalk За газовата майсторчето каза, че няма грижи за под бронята отзаде даже имало и кора която се слага за защита от кал и гнусотийки. Но още не съм на 100%, та може и на резервната гума да е за по голяма сигурност. Обаче мастора вика трябва и смазване на клапаните устройство, не ме бърка но четох из форума, че не върши никаква май май. Така ли е? Дилема да слагам или не? Изпратено от моят D5503 с помощта на Tapatalk За газовата майсторчето каза, че няма грижи за под бронята отзаде даже имало и кора която се слага за защита от кал и гнусотийки. Но още не съм на 100%, та може и на резервната гума да е за по голяма сигурност. Обаче мастора вика трябва и смазване на клапаните устройство, не ме бърка но четох из форума, че не върши никаква май май. Така ли е? Дилема да слагам или не? Изпратено от моят D5503 с помощта на Tapatalk
-
Здравейте Колеги, вече два дни от как си купих ХРВ 1,6 4х4 автоматик 4 врати нов внос от Швейцария. Много съм изкефен - широчко, височко, 4х4, АВТОМАТ (след малката тясна и ниска лека кола която имах това направо ми се виждааааа ......). Цял ден го лъсках, бърсах и оглеждах и ето какво установих за момента : Плюсове - огледа отдолу - няма ръжда, изгнило или ударено - отвън - няма ръжда, изгнило или одраскано - вътре - тапицерията и тавана са супер запазени - два ключа с две дистанционни (работещи), регулиране на фаровете, климатик, подгряване на стъклото, ел.настройка на огледалата, часовник, СД Хонда и тн.т всичко функционира - фарове, мигачи (и на калника), трети стоп (лястовицата) и стоп мъгла - всичко свети Минуси - двете лайсни на тавана са леко отлепени в началото до предното стъкло 2-4 см. надявам се, че с двойно лепещо ще станат нещата. - предна лява врата стъклото не се вдига свалих моторчето и се оказва четките едната е на 0% - дано е това - предна дясна врата само ръчно се заключва и откл. и то само от вътре ...... с ключа се вдига на няма и половина и нещо не се случва - по лошото е, че нямам идея как да се справя с това - и най лошото за момента е, че капачката на радиатора не функционира явно както трябва и от капачката на разширителния съд започва да изпуща антифриз. Маркучите не се втвърдявар, антифриза е топъл и на място колата вдига градуси но неможе и до половината да иде стрелката а като тръгна даже и пада на минимума (термостата явно е заминал). Стискам палци дано е от капачката на радиатора в противен случай ми казаха гарнитура на глава може да се окаже (между другото пластмасовата капачка на разширителя превърта неможе да се затегне на 100%) Следва - Масло двигател, масло диференциала само от Хонда, филтри, ангренаж + ролка и водна помпа, купуване на капачка за радиатора и ако намеря за разширителя, обслужване на скоростната в Бултрако Пловдив. Нормалните неща Само за централното тази врата незнам къде да отида - очаквам предложения за Пловдив става въпрос. А и енджин чека свети неясно защо, продавача каза, че като паднал акомулатора и той сложил чисто нов и затова светнал АХАХАХХАХА (действително е чистак нов с документ ама за това да светне чекаааа ..... ). Спирачките нещо ми се струват нефелни сигурно накладки. - Затъмняване на задните врати + малките стъкла след тях и задна врата (в Хасково съм правил тази операция много доволен останах от пичагите и може би пак там ще отида). - Газифициране ГИ - дано майстора ми може да я натика под бронята 30 литрова или там колкото пасне. Нямам идея а той ще ме пита каква марка да е газовата и компютъра и изпаритела и дъра бъра все неща който не знам а карам на ГИ около 10 години Общо взето много добре, дано се окажат минусите "малкия дявол" (утре продължавам с почистване и освежаване на интериора с силиконов ароматен спрей ) Колеги изказвайте мнения, предложения, критики и идей без да ме жалите