Jump to content

don_pepe

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно don_pepe

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1390 профилни разглеждания
  1. Италианки ли са повечето с течащи заварки? Да не е от жегата, защото на моята севернячка не капеше отникъде. Ти е ясно, че имат слабо място там, но въпросът е дали при годините припек се проявява.
  2. Виж дали го прави на скорост, на неутрална и при натиснат съединител б както и го тествай това спрял, при бавна и при бърза скорост накъде безопасно разбира се. 9 положения за тестване хехе
  3. Добре, че си се разминал с по-малкото зло. Извинявай за стреса, но по описание симптомите ти бяха точно като моя случай. Във форум да питаш е малко все едно да търсиш в гугъл от какво си болен
  4. За причините не съм сигурен, но съм чувал, че честото каране на свободна по надолнища износва този лагер. Вероятно са някакви вибрации от свободното въртене на предавките. Аз също го практикувах редовно по един участък, макар че не пести гориво, но за да не се убива инерцията. Нямах никакви симптоми, само месец преди повредата като беше -10 градуса при едно запалване просвири лагера за 1 мин, оправи се като се сгря и повече не го чух (мислех че е на доизживяване, но предполагах, че още поне 30х км ще карам нормално) Един ден на един баир изчатка и се случи същото като при теб. Бях на 2ра и с повечко газ се опитах да се изнижа, а това го е довършило. Аксиален лагер се чува при натиснат педал. Лагер на първичен вал на кутията се чува при отпуснат. Стържене ако има вътре в кутията вече и предавките са на сол.
  5. За нова кутия и комплект съединител си. Същото ми се е случвало, проблемът беше лагерът на първичния вал, а оттам не си струва ремонта, тъй като вероятно е изкочил и се е износило и леглото му, защото е от мек алуминий. Да смениш с друга кутия е по-евтин вариант и много по-сигурен. Плюс това метрите, в които си карал така сигурно са износили част от циментацията по предавките. Като свалите кутията и повъртите вала ще проличи.
  6. Продадох моя Джаз, защото ми писна да се занимавам с тая кутия. Много я харесвах тая кола, но ми писна от глупости, а и не може цял живот на 80 коня. Масов проблем са лагерите, защото е малолитражка, те са слаби и не издържат. Хонда правят страхотни кутии, но понякога имат страшни провали откъм надеждност (вкл. при автоматици). Дори мисля, че съединителя ми заминаваше по-бързо защото няма тяга тая кола и иска повече обороти при тръгване. Та така - купих я, след време на един познат му направи тоя шум впечатление. Заведох я по майстори - всички говореха за аксиален лагер. Тогава не разбирах много от коли, но сам с четене и логика им спорех, че не е аксиален лагер - смятайте какви тъпанари и колко ги мързи да мислят. Барнах един майстор уважаван хондаджия - отворихме кутията, сменихме 2та лагера и каквото трябваше + комплект съединител. Да ама след 1 седмица на магистралата взе да ми изкача 5та скорост. Ядосах се и му я върнах, майстора твърдеше, че е износена самата кутия - как пък така след като той я пипна тогава се износи. Взех направо нова кутия като прехвърлихме от моята чисто новите лагери на 2-3 хил.км. Всичко беше наред след това, но на новата кутия и виеше диференциала. Майстора се прави на глух, вика ми карай, пък аз в колата станах като радист с уши като на сателит. Трябваха й и 8 нови гуми и се отказах. Дадох я за добри пари с нов съединител, да не набутвам хората. Оттогава насам съм пробвал няколко Джаза - все са с износени лагери. Повече малолитражка - не. Сегашната ми кола доста придирчиво я избрах заради двигателя, който търсех. На много бройки се качих, никоя нямаше проблем с кутията.
  7. Ейй тоя цвят е егати красивия. Аз като гледах джазове преди 3-4 години имаше съвсем малко отпреди фейслифта, все убити цветове и без халогени. Абе никакъв избор. Сега като гледам колко са по улиците и какви ралични има направо кеф ми става. Даже видях няколко с тоя спортен оптичен пакет и изцяло кожени салони та онемях.
  8. Издребнявате вече ако това за вас са сериозни проблеми при покупка на автомобил.
  9. Ако я спираш на 2-ра или 3-та, няма ли да елиминираш проблема? Sent from my LG-D802 using Tapatalk
  10. Здравейте. Имам ръжда по окачването и по ръбовете на вратите. Мислех да минавам всичко с горено масло или течен парафин, но мисля че маслото ще се оттече, а парафина ще се напука. Чух, че може да се обработи със стиропор разтворен в ацетон, ставало като лепило. Какво мислите?
  11. Хайде де, колеги, 120+ души са гледали обявата, толкова ли не знаете свестен човек във Варна?
  12. Можете ли да ми препоръчате добър тенекиджия и бояджия във Варна? Колата имаше едва доловим ръб на боята на задните вежди, но за 2 месеца вече взеха да подпухват по-сериозно. Търся някой съвестен, при който като се свърши работата да не го търся повече! Много ви благодаря!
×
×
  • Създай нов...