Jump to content

LyuboZhIvanov

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно LyuboZhIvanov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

624 профилни разглеждания
  1. Здравейте, към кого да се обърна за обучаване на ECU на airbag за сензори за удар. Накратко - след преден десен удар, смених седалка(единствен отворен ) еърбег. сензор за удар отпред вдясно. поставил съм ново чисто ECU на еърбега от английски акорд, но тъй като те имат и еърбег завеса на покрива, за разлика от продаваните в бг така че, сложих резистори за тези еърбези и още 2 датчика за удар при десните врати, които също не се разпознават от ECU. Тъй като ECU на аърбега е сменено, това ме навежда на мисълта, че разпознаването на сензорите за удар е от основното ECU. Може ли да ми дадете съвет към кого да се обърна - имам бегъл спомен, че ми препоръчваха човек от форума, който се занимава. Благодаря!
  2. долен десен носач Ходна Акорд 7 - AISIN JTAHO-012 нов, неразопакован, закупен от AutoDOC оказах се с криви гуми и не съм го сменял носачът е AISIN - със всички тампони - не е разопакован Цена 145лв намира с в София, тел 0884411857 HONDA Accord VII Седан (CL, CN) (Година на производство 02.2003 - 05.2008, 140 - 190 K.C., бензин, дизел) HONDA Accord VII Tourer (CM, CN) (Година на производство 04.2003 - 05.2008, 140 - 190 K.C., бензин, дизел)
  3. Здрасти, в комплекта не виждам да си купил зъбчатите колела. Честно казано не знам дали при к24 има изяждане на зъбовете, но при мен веригата беше доста разтегната. След като я смених се е оказа, че не е по-дълга от новата - макс 2-3-4мм. Въпреки това, след смяната клапаните подлежаха на реглаж както е по спецификация - преди това не беше възможно. Аз обаче смених зъбчатките на изходящия вал, на коляновия, зъбчатка и верига на маслената помпа. Частите ги взех от аутодок. като сложиш и ддс номер на фирма, идват с -20%. ( FEBI BILSTEIN Комплект ангренажна верига Номер на артикул: 108127 - 593,63 BGN)
  4. най-вероятно са продали фалшив съединител. Имах такъв проблем със Сивик с оригинален Сакс. След като ми скъса всички тампони и ги подмених, се скъса и "оригиналният" съединител - оказа се,че демпферните пружини се бяха вкопали в метала на диска. След като го смених с по-малко оригинален не съм имал проблеми.
×
×
  • Създай нов...