Jump to content

RUSNAKA85

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно RUSNAKA85

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 13.09.1985

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 2.2 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

864 профилни разглеждания
  1. И при моята 7-ма 2.2 i-CTDi седан преди фейса го има това ходене вляво и вдясно, въпреки, че имах ремонт на рейката, след това реглаж и баланс на нови гуми...но все си мисля, че може при мен да е от амортисьорите, защото там отдясно и предния кльопа, а задния блъска. Но това ръката ми постоянно да е в напрежение за да я държа в пътя някак не е приятно.
  2. На моята i-cTDi префейс 7-ца също задните дискове са неравномерно лъскави, около 1/3-та от диска е покрит с ръжда, докато предните дискове са идеално лъскави. В един сервиз свалиха задните апарати, раздвижиха ги, гресираха ги, защото имаше проблем и с ръчната, накладките са сменени...все тая, диска ръждясал, колата НЕ спира Факт.
  3. Здравейте колеги, и на мен ми се случи проблема със замръзването миналата седмица...беше само -7 C. Accord 7 i-cTDi седан. Лампичката за подгревните свещи започна да премигва , повече от 2000 оборота не можеше да вдигне колата, започна да придърпва и накрая угасна. Запалих чак след около 5 мин. И така четири пъти, докато стигна до работа и я оставя в подземния паркинг. Там беше +7 C, но сипах и половин литър бензин. После всичко беше ок. Относно ниското налягане на горивото, грешката по спомен е P1065. Дълго се лутах, но след като колегите от форума тук ме посъветваха да сложа оригинален горивен филтър, всичко се оправи, има я някъде моята тема..
  4. Колеги, здравейте! Мисля, че мога да кажа, че рязкото забиване във високите обороти изчезна. Като си помисля, че щях да сменям регулатор за налягането, дюзи и не знам си още какво...и като си помисля, че в Honda в Бургас не знаяк какво става... Благодаря ви още веднъж за помощта
  5. А...и между другото новия филтър Bosch е доста по-дълъг от предишния...
  6. Едвам дочаках да дойде днешния ден Филтъра е точно този, който колегата petko_z показа - Bosch 0 450 906 442. И цената е същата. Тествах няколко пъти и да чукна на дърво за сега всичко е ок. Предвид факта, че веднъж забиваше, а няколко пъти не, ще бъда спокоен след няколко дни, за сега ме е страх да се радвам. Надявам се ядовете ми да са свършили и вярвам, че темата ще бъде полезна. Още веднъж огромно БЛАГОДАРЯ на всички за помощта, надявам се всичко да се оправило, ще пиша за резултата.
  7. Благодаря колега, дано поръчания е такъв, какъвто го показваш. Няма да успея да я направя днес. Заедно с филтъра чакам тампони за предницата, които ще дойдат след седмица някъде. Никак не ми се чака ама...
  8. Това последното със сондата на резервоара също мисля да го направя. Но колеги, днес момчето, което ми прави колата ми се обади и ми каза, че горивния филтър оригинално е на Bosch. Има обаче два вида, като единият е от петдесет и няколко лв., а другия е от 165 лв. И двата ги давали оригинални за Honda, според VIN-а на колата.
  9. Идната събота ще разбера като сменя горивния филтър и задължително ще пиша за ефекта, дано е положителен.
  10. Много ви благодаря колеги, радвам се, че сте толкова отзивчиви В края на седмицата ще сменя горивния филтър с оригинален и ще тествам. Следващата стъпка ще е този датчик на педала за газта (дано не се налага) но ще се възползвам от съветите ви. БЛАГОДАРЯ!
  11. Колега spiral_tech, при теб същите ли бяха симптомите? Ще отскоча до представителя в Бургас "Апостолов Honda" и ще купя оригинален. petko_z, откакто смени филтъра с оригинален имал ли си проблем? Силно се надявам с подмяната да се оправи всичко.
  12. Здравейте колеги! Нов съм във форума но много често съм чел из темите, тъй като от Септември 2013г. имам Honda Accord 2.2 i-ctdi седан 2004-та. Бях попаднал тук на тема, свързана с моя проблем но не мога да я намеря...и без това нямаше отговор на въпросите там...за това пускам своя, надявам се да не съм нарушил нещо правилата на форума. Та проблема е следния: Когато рязко ускоря, примерно на 2-ра или на 3-та скорост и колата влезе в около 3000 оборота (понякога плюс минус двеста,триста оборота) брутално забива "муцуната". Веднага освобождавам от скорост и след петдесетина метра отново включа някоя предавка и подам газ няма проблем. В рамките на следващите няколко дни това изчезва и няма ядове. Това рязко падане на мощността се появява веднъж, а после може няколко дни да го няма, прави го когато си поиска, т.е. не се случва при всяко ускоряване. Ходих при представителя на Honda в Бургас и там ми казаха, че трябва да светне Check-а. Прибрах се и започнах да се мъча да я накарам да светне. Случи се най-накрая, закачихме я на компютър и изписа грешка P 1065, която гласеше "прекалено ниско налягане в рейла". При смяната на маслото и всички филтри сложих горивен филтър Mann, а скоро го смених и сложих Mahle, защото мислех, че ще се оправи...не. Моля ако някой има идея какво става нека сподели, защото няма как да започна да сменям всичко по колата. P.S. скоро говорих с познати, които имат сервиз и при тях е попаднала такава Honda със същия проблем. Сменили са регулатора за налягането на горивото но след няколко дни пак същия проблем. Може би и от него не е... Описах проблема подробно за да бъда максимално точен в представянето на въпроса. Ще бъда признателен ако можете да ми помогнете. Благодаря ви и поздрави.
×
×
  • Създай нов...