Jump to content

Makc

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Makc last won the day on Май 27 2023

Makc had the most liked content!

Обществена Репутация

18 Neutral

Относно Makc

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 2.11.1984

Profile Information

  • Кара
    ше:Accord 2.0 Sport; кара Civic 7-1.6, CR-V 3-2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Тимишоара

Последни посетители

1420 профилни разглеждания
  1. Здрасти колега, Мисля, че е клапа на въздуховода. При даване на контакт се настройва в последнота настройка- въздух от горните/долните/ към стъклото настройка. Така ми се чуваше на акорда. Пробвай да изгасяш колата с различна настройка на въздуховадите и ще видиш, че в една от всичките позиции звукът ще изчезне. При мен беше така. С една дума- няма място за притеснения.
  2. Мерси за мненията колеги, 14.51v замерен без консуматори, 13.5v с каквото има включено. Колата загрява за 3 минути, по принцип, просто първата ми спирка в него ден беше на по-малко, магазина наистина е на 500м от вкъщи. Колата я взех в Сряда сутринта и до днес включително не съм имал проблеми. Може и да е добре да го сваля и ревизирам, почистя, рециклирам, но много ми се иска да бъде по-нататък във времето.
  3. Здравейте колеги, Четох доста за проблеми с алтернаторите и профилактика и общи дискусии. Много полезни неща, включително и инструкции, как сам да процедираш- е как да не ти е кеф да си член на такъв форум! :-) При мен обаче проблема с моя алтернатор е малко по-полтъргайстки и бих искал да споделя симптомите, които имам и да помоля за мнения и коментари, също колеги да споделят и техният опит. ЦРВ-3 2007- газ/бензин, газ от 2016-та. 2.0л. Стар акумулатор( някаква гръцка марка беше)- 55 а/ч/550А, нов -1 година Бош 45 а/ч/ 450А Предимно градско се кара колата- семейна и е старт-стоп на всеки 10-мах 15 км. Сега като почна да застудява имам и къси отсечки, при които дори не загрява добре. Какво ми прави впечатление през последната година: 1.1 Лято- горещо- светлини, радио, климатик- при спиране на светофар, при включване на климатика- вибрациите на колата стават непоносими, тресе цялата предница, спирам климатика- няма вибрации. 1.2 Лято- горещо- светлини, радио, климатик- изключвам светлините и ги включвам отново- силни вибрации След тези два признака и 3 месеца каране, смених акумулатора, понеже мислеш, че стария като е "голям" алтернатора не смогва да зарежда и да "носи" ток за ел инсталацията. 2. Есен- няма климатик,радио, светлини- къс преход до 1-ви магазин, колата не загрява, втори къс преход- загрята по борд комп, не напълно обаче. Паля и лампата на акумулатора не изгасва- карам окло 1.5 км до вкъщи и оставам. Случва се в Неделя. Понеделник- сутрин- 12 градуса- влизам, паля- лампата изгасва, колата върви наред. Все пак я водя да я видят- системата е натоварена най-много, колкото може- лампата на акумулатора не светва. Вибрации има, при включването на повече консуматори. Издава ли "багажа" алтернатора? И това симптоми на такъв заминаващ алтернатор ли са? Мерси на всички отзовали се
  4. Здравей колега, Видеото не мога да го видя. Реши ли си проблема? Аз съм със абсолютно същата АТ 2005 и не съм имал проблеми, За не тръгването сама- при мен се е случвало, само като не съм проверявал нялагането в гумите и са омекнали- но подам ли газ, няма проблем. Ще е полезно да споделиш опита.
  5. Колега, аз мисля, че след като си карал вече Хонда, и си бил доволен е време наистина да седнеш на истинска японска Хонда- точно цедмата генерация- правена само в Япония. Екс- твоята с 1.7 дизел е Исузу двигател, и щом си нямал сериозни проблеми, сигурно е била и фейс-лифт. Та, отново- седма серия, 2 или 2.4 бензинов- истински самурай. Аз се качих през 2016 на 2.0 спорт Акорд 7 и се влюбих в колата, в буквалния смисъл. Тогава беше на 11 години. За жалост заминах за обратно воланни държави и трябваше да я продам през 2019. За 3-те години - абсолютно нищо освен масла и филтри и всички глезотии, които исках- обезшумяване, фейс-лифт волан... Само на бензин- 7.5 среден разход. Разбирам че цените сега са брутални.2016- аз я купих за 11.500 лв. Моя съвет е да си я донесеш от Германия- (аз така направих) заради по-добро евентуално техническо състояние. Има прилични оферти в мобиле де. другия съвет е да гледаш да е от по-непланинска област, по-малко ще е третирано със сол.
  6. Здрасти колега, Ще следя с интерес, при мен е същото- вибрациите след пускане на климатика в някои случай са направо плашещи. Майторите ме уверяват, че всичко е наред с тампоните, аз самия нямам възможност да видя много освен горния. Относно марка- като се бях разтърсил, като си мислех, че е от някой тампон попаднах на едно видео, в което човека беше взел алтернатива ( правеше обаче Сивик мисля) сподели, че след като не обрал вибрациите, се принудил и си купил оригинален и всичко се оправило. На видеото трудно се долавя звука и вибрациите. Аз лично си мисля, че е динамото, понеже при жегите, като съм на климатикна сфетофара и вибрациите са поносими, видях един път, че не си бях пуснал свтлините и като ги пуснах, завибрира страшно, пробвах 1-2 пъти- същото. Мерих- зарежда, акумулатора беше по-голям, смених го, като мислех, че понеже е голям и с всичките консуматори, не може да се зареди добре, но не беше и това. ......
  7. Здрасти и от мен, Като притежател на 2 хонди ( сивик 7 и Црв-3) от 3 (+ акорд 7, който трябваше да продам, че се местих в държава, в която се кара от другата страна) всичките бензинови, само Црв-то е с газ, мога да кажа, че тия коли от тия години са абсолютно читави и спокойно изкарават до 500 хилки без проблеми с моторите. стотици колеги от форума ще го потвърдят бесзспорно. Проблеми от други естества винаги могат да се появят- все пак говорим за коли "пълнолетници", НО никога няма да те оставят на пътя. Разбира се още едно НО- колата се тества и сравнява с други такива- поведение на пътя най-вече, за паленето и работата на мотора са толкова много трикове, че не можеш му хванеш края. Ако имаш познат с такава, да дойде с теб на тест драйв и оглед и да ти каже сравнително мнение. Както казва колегата Honda_Z аз също не виждам място за притеснение- притеснението е винаги ако е лъскаво до блясък, все пак не е от магазина.
  8. Абсолютно същото казвам и аз на всички познати наоколо, като добавя и времето в което колата няма да е на твое разположение, ако нещо се скапе. Въпреки всичко мисля, че с 2.2 литровия на хонда няма чак такива ядове. Аз лично съм с бензин на сивика на бензин/ газ на Црв-то. Сметка точно на колко харчи пари не съм правил.
  9. Колега, откри ли проблема? Отстрани ли го?
  10. Колега, при мен anti-theft лампичката мига и след отключване на колата до запалване. Преди 2 седмици сменях батерия на ключа и е същото.
  11. Здрасти колега, И при мен имаше подобен шум- появи се зимата на студено палене, и аз изчетох доста. Но първо погледнах дали маслото е на ниво- и беше под минимума- долях и се оправи, след доста кратък период- може би макс 2 месеца- отново, и маслото пак беше ниско- тогава го смених напълно и не съм имал проблеми. Надявам се съм помогнал.
  12. Здрасти колега, От опит-същите симптоми 1:1 - сменяш стартера. Абсолютно същото беше и при мен в рамките на няколко седмици- може би малко повече от месец, докато накрая, не искаше да пали и мислех на буксир или платформа да ходя до сервиз. Ток има, всичко останало работи, не пали. За щастие запали една сутрин и я замъкнах. Стартера беше в много окаяно състояние- пълно с пясък, мизерия, нагар. Ако нямаш информация, дали твоят е сменян най-добре го сменяй. Моята е бензин 2007.
  13. Здравей колега и добре дошъл във форума. Много безаварийни! първо- на въпроса с въпрос- какво е радиото? Може да е от настройките за баланс на звука, Може и някоя букса да се е поизвадила иззад радиото например или да няма добър контакт. Може да е и изгорял предпазител. И не че нещо- ама да не са избочени говорителите? Или ако не са оригинални, дали са окабелени правилно? Дерзай!
  14. Здравейте колеги, Проблема е решен! Оказа се късо от кабелите към баласта. Който е сменял кабелите преди мен не беше изолирал добре единият от другият кабел. Нищо чудно че предната крушка беше пръсната. Сложих нови кабели и съответно ги запоих и изолирах поотделно. Крушката за дългите също смених и сега всичко е 6.
  15. Здравейте колеги, Да споделя и моя опит и какво направих. CR-V 3 ген. Първо- проблема беше, че бутона за шофьорското стъкло се счупи... в ръцете на жената... :-D Той си беше малко проблемен- в студените дъждовни месеци влизаше вода и модула за ел. стъклата откачаше и сваляше и вдигаше стъклата сам. Тогава ходих на майтор и ми решиха проблема като изправяха врата. Съответно бяха разглобили модула да го изсушат и при сглобяването обратно бутона стоеше леко крив, явно е било въпрос на време да се досчупи. Търсих втора употреба модул- заради пластмасовия корпус (управлението си работеше) - първо, че много трудно се намира оригинален, второ ако нямериш- ще ти одерат кожата- ама нали си в нужда- 150 лв!!! За китайските се замислих, но като изчетох какви гимнастики се правят и как има проблеми с размери и качеството на пластмасата- казах- не. Та - купих модул от кола с десен волан- тук с доставката ми излезе около 35 евро ( не е 75). Различава се от левия съответно с установката за бутоните и бутоните за заключване на стъклата и вратите. Бутоните за вдигане на стъклата са идентични, както и платката в този участък. Моята е гъркиня- скоро ще прави 16г. Да е жива и здрава. Съответно пластмасата е доста поизпечена и се усещаше разлика при пластичността между двете. Англичнката беше много запазена - бутоните стояха много добре и се движеха без проблем. И срязох предната част на двата корпуса и на английската залепих моите от модула с повредения бутон Пасна идеално на установката, И стой добре на подлакътника Сложих кората на вратата и няма проблеми- единствената разлика е, че 3-те пъпки на бутона, които са обикновено за шофьорското стъкло при мен са на пасажерското. Платката от десния модул е в мен и при желание мога да я изпратя на някой колега с десен волан. 35750-SWA-E011-M2 Надявам се постът да помогне при такива проблеми!
×
×
  • Създай нов...