Makc
Фен-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Makc last won the day on Май 27 2023
Makc had the most liked content!
Обществена Репутация
18 NeutralОтносно Makc
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 2.11.1984
Profile Information
-
Кара
ше:Accord 2.0 Sport; кара Civic 7-1.6, CR-V 3-2.0
-
Пол
Мъжки
-
Място
Тимишоара
Последни посетители
1461 профилни разглеждания
-
Здрасти колега, Мисля, че е клапа на въздуховода. При даване на контакт се настройва в последнота настройка- въздух от горните/долните/ към стъклото настройка. Така ми се чуваше на акорда. Пробвай да изгасяш колата с различна настройка на въздуховадите и ще видиш, че в една от всичките позиции звукът ще изчезне. При мен беше така. С една дума- няма място за притеснения.
-
Мерси за мненията колеги, 14.51v замерен без консуматори, 13.5v с каквото има включено. Колата загрява за 3 минути, по принцип, просто първата ми спирка в него ден беше на по-малко, магазина наистина е на 500м от вкъщи. Колата я взех в Сряда сутринта и до днес включително не съм имал проблеми. Може и да е добре да го сваля и ревизирам, почистя, рециклирам, но много ми се иска да бъде по-нататък във времето.
-
Здравейте колеги, Четох доста за проблеми с алтернаторите и профилактика и общи дискусии. Много полезни неща, включително и инструкции, как сам да процедираш- е как да не ти е кеф да си член на такъв форум! :-) При мен обаче проблема с моя алтернатор е малко по-полтъргайстки и бих искал да споделя симптомите, които имам и да помоля за мнения и коментари, също колеги да споделят и техният опит. ЦРВ-3 2007- газ/бензин, газ от 2016-та. 2.0л. Стар акумулатор( някаква гръцка марка беше)- 55 а/ч/550А, нов -1 година Бош 45 а/ч/ 450А Предимно градско се кара колата- семейна и е старт-стоп на всеки 10-мах 15 км. Сега като почна да застудява имам и къси отсечки, при които дори не загрява добре. Какво ми прави впечатление през последната година: 1.1 Лято- горещо- светлини, радио, климатик- при спиране на светофар, при включване на климатика- вибрациите на колата стават непоносими, тресе цялата предница, спирам климатика- няма вибрации. 1.2 Лято- горещо- светлини, радио, климатик- изключвам светлините и ги включвам отново- силни вибрации След тези два признака и 3 месеца каране, смених акумулатора, понеже мислеш, че стария като е "голям" алтернатора не смогва да зарежда и да "носи" ток за ел инсталацията. 2. Есен- няма климатик,радио, светлини- къс преход до 1-ви магазин, колата не загрява, втори къс преход- загрята по борд комп, не напълно обаче. Паля и лампата на акумулатора не изгасва- карам окло 1.5 км до вкъщи и оставам. Случва се в Неделя. Понеделник- сутрин- 12 градуса- влизам, паля- лампата изгасва, колата върви наред. Все пак я водя да я видят- системата е натоварена най-много, колкото може- лампата на акумулатора не светва. Вибрации има, при включването на повече консуматори. Издава ли "багажа" алтернатора? И това симптоми на такъв заминаващ алтернатор ли са? Мерси на всички отзовали се
-
Колега, аз мисля, че след като си карал вече Хонда, и си бил доволен е време наистина да седнеш на истинска японска Хонда- точно цедмата генерация- правена само в Япония. Екс- твоята с 1.7 дизел е Исузу двигател, и щом си нямал сериозни проблеми, сигурно е била и фейс-лифт. Та, отново- седма серия, 2 или 2.4 бензинов- истински самурай. Аз се качих през 2016 на 2.0 спорт Акорд 7 и се влюбих в колата, в буквалния смисъл. Тогава беше на 11 години. За жалост заминах за обратно воланни държави и трябваше да я продам през 2019. За 3-те години - абсолютно нищо освен масла и филтри и всички глезотии, които исках- обезшумяване, фейс-лифт волан... Само на бензин- 7.5 среден разход. Разбирам че цените сега са брутални.2016- аз я купих за 11.500 лв. Моя съвет е да си я донесеш от Германия- (аз така направих) заради по-добро евентуално техническо състояние. Има прилични оферти в мобиле де. другия съвет е да гледаш да е от по-непланинска област, по-малко ще е третирано със сол.
-
Здрасти колега, Ще следя с интерес, при мен е същото- вибрациите след пускане на климатика в някои случай са направо плашещи. Майторите ме уверяват, че всичко е наред с тампоните, аз самия нямам възможност да видя много освен горния. Относно марка- като се бях разтърсил, като си мислех, че е от някой тампон попаднах на едно видео, в което човека беше взел алтернатива ( правеше обаче Сивик мисля) сподели, че след като не обрал вибрациите, се принудил и си купил оригинален и всичко се оправило. На видеото трудно се долавя звука и вибрациите. Аз лично си мисля, че е динамото, понеже при жегите, като съм на климатикна сфетофара и вибрациите са поносими, видях един път, че не си бях пуснал свтлините и като ги пуснах, завибрира страшно, пробвах 1-2 пъти- същото. Мерих- зарежда, акумулатора беше по-голям, смених го, като мислех, че понеже е голям и с всичките консуматори, не може да се зареди добре, но не беше и това. ......
-
Здрасти и от мен, Като притежател на 2 хонди ( сивик 7 и Црв-3) от 3 (+ акорд 7, който трябваше да продам, че се местих в държава, в която се кара от другата страна) всичките бензинови, само Црв-то е с газ, мога да кажа, че тия коли от тия години са абсолютно читави и спокойно изкарават до 500 хилки без проблеми с моторите. стотици колеги от форума ще го потвърдят бесзспорно. Проблеми от други естества винаги могат да се появят- все пак говорим за коли "пълнолетници", НО никога няма да те оставят на пътя. Разбира се още едно НО- колата се тества и сравнява с други такива- поведение на пътя най-вече, за паленето и работата на мотора са толкова много трикове, че не можеш му хванеш края. Ако имаш познат с такава, да дойде с теб на тест драйв и оглед и да ти каже сравнително мнение. Както казва колегата Honda_Z аз също не виждам място за притеснение- притеснението е винаги ако е лъскаво до блясък, все пак не е от магазина.
-
Абсолютно същото казвам и аз на всички познати наоколо, като добавя и времето в което колата няма да е на твое разположение, ако нещо се скапе. Въпреки всичко мисля, че с 2.2 литровия на хонда няма чак такива ядове. Аз лично съм с бензин на сивика на бензин/ газ на Црв-то. Сметка точно на колко харчи пари не съм правил.
-
Колега, откри ли проблема? Отстрани ли го?
-
Колега, при мен anti-theft лампичката мига и след отключване на колата до запалване. Преди 2 седмици сменях батерия на ключа и е същото.
-
Здрасти колега, И при мен имаше подобен шум- появи се зимата на студено палене, и аз изчетох доста. Но първо погледнах дали маслото е на ниво- и беше под минимума- долях и се оправи, след доста кратък период- може би макс 2 месеца- отново, и маслото пак беше ниско- тогава го смених напълно и не съм имал проблеми. Надявам се съм помогнал.
-
Здрасти колега, От опит-същите симптоми 1:1 - сменяш стартера. Абсолютно същото беше и при мен в рамките на няколко седмици- може би малко повече от месец, докато накрая, не искаше да пали и мислех на буксир или платформа да ходя до сервиз. Ток има, всичко останало работи, не пали. За щастие запали една сутрин и я замъкнах. Стартера беше в много окаяно състояние- пълно с пясък, мизерия, нагар. Ако нямаш информация, дали твоят е сменян най-добре го сменяй. Моята е бензин 2007.
-
Здравей колега и добре дошъл във форума. Много безаварийни! първо- на въпроса с въпрос- какво е радиото? Може да е от настройките за баланс на звука, Може и някоя букса да се е поизвадила иззад радиото например или да няма добър контакт. Може да е и изгорял предпазител. И не че нещо- ама да не са избочени говорителите? Или ако не са оригинални, дали са окабелени правилно? Дерзай!
-
Здравейте колеги, Проблема е решен! Оказа се късо от кабелите към баласта. Който е сменял кабелите преди мен не беше изолирал добре единият от другият кабел. Нищо чудно че предната крушка беше пръсната. Сложих нови кабели и съответно ги запоих и изолирах поотделно. Крушката за дългите също смених и сега всичко е 6.
- 1 reply
-
- 5
-
Здравейте колеги, Да споделя и моя опит и какво направих. CR-V 3 ген. Първо- проблема беше, че бутона за шофьорското стъкло се счупи... в ръцете на жената... :-D Той си беше малко проблемен- в студените дъждовни месеци влизаше вода и модула за ел. стъклата откачаше и сваляше и вдигаше стъклата сам. Тогава ходих на майтор и ми решиха проблема като изправяха врата. Съответно бяха разглобили модула да го изсушат и при сглобяването обратно бутона стоеше леко крив, явно е било въпрос на време да се досчупи. Търсих втора употреба модул- заради пластмасовия корпус (управлението си работеше) - първо, че много трудно се намира оригинален, второ ако нямериш- ще ти одерат кожата- ама нали си в нужда- 150 лв!!! За китайските се замислих, но като изчетох какви гимнастики се правят и как има проблеми с размери и качеството на пластмасата- казах- не. Та - купих модул от кола с десен волан- тук с доставката ми излезе около 35 евро ( не е 75). Различава се от левия съответно с установката за бутоните и бутоните за заключване на стъклата и вратите. Бутоните за вдигане на стъклата са идентични, както и платката в този участък. Моята е гъркиня- скоро ще прави 16г. Да е жива и здрава. Съответно пластмасата е доста поизпечена и се усещаше разлика при пластичността между двете. Англичнката беше много запазена - бутоните стояха много добре и се движеха без проблем. И срязох предната част на двата корпуса и на английската залепих моите от модула с повредения бутон Пасна идеално на установката, И стой добре на подлакътника Сложих кората на вратата и няма проблеми- единствената разлика е, че 3-те пъпки на бутона, които са обикновено за шофьорското стъкло при мен са на пасажерското. Платката от десния модул е в мен и при желание мога да я изпратя на някой колега с десен волан. 35750-SWA-E011-M2 Надявам се постът да помогне при такива проблеми!