-
Мнения
62 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Могат, но трябва да се премахнта предните предпазни пластини на дисковете. Но според мен е по-добре да си я караш с 16-ки.
-
@rumpalan Поздравления за проекта! И най-вече за детайлните обяснения!
-
Здр. Доста добри отзиви чувам за керамично покритие. Тоест пластмасите да се минат с керамично покритие. Малко е скъпичко, но ефекта бил по траен. Иначе мойте лайсни откакто съм я купил колата (2014), все са си черни, карам си я редовно, мия си я редовно и пак са си черни
-
За парното, може евентуално да пробваш да изчистиш радиаторчето на парното в някой гараж в който предлагат почистване с машина. Поне при мен проблема така се оправи и зимата завирам на HI и спокойно си връщам на 25 гр.
-
2 задни стопа за хонда сивик 8-ма генерация. С бял мигач. В перфектно състояние, без забележки. 130 лв цена е цената за 2-та стопа.
-
Здравейте, Някой може ли да сподели дали е сменял алтернатор? Къде? Hа каква цена? Рециклиран? Ако е нов, да препоръчате марка? Link: https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/generatoer-10450/honda/civic/civic-viii-hatchback-fn-fk/19242-2-2-ctdi Мерси!
-
4 бр. 17'' 5 x 114.3, ET55, 7J Оригинални Хонда джанти с гуми 225/45/17, Vredestein Ultrac Cento, DOT 2015, закупени от Диана преди 2 години. Карано е +/- 15.000 км с тях. Джантите са в изрядно състояние. Единствено едната джанта е с много лека забележка по ръба (може да се види на снимките). Боядисани са прахово преди 2 години (http://www.pbg.bg/bg/). Цвета е РАЛ 9004. Тъмно сив (не са черни), има перла и са лакирани. Преди боята, също така в безупречно състояние. Пазя ги като очите си! Джантите са балансирани и готови за летния сезон. Слагаш и караш. Продавам ги, защото минавам на друг размер. ЦЕНА: 900 лв. Поздрави, Мартин
-
Здравей човек, Още на 9-ти мин. седм. бях при Дунев! Смених антифриза с нов разбира се, защото както казваш, за да се стигне до радиаторчето се разкачат маркучите с охл. течност, сваля се дебитомер и още няколко елемента. Мога със сигурност да ти потвърдя, че разлика при мен има. От 3 зими (особено при мин. темп.), никога до сега не съм имал много горещ въздух и както също казах, врътката за отоплението винаги ми седеше на позиция ''HI'', защото върна ли я на 24-25 градуса, си духаше хладно. Без яке в колата не можех да се возя. А сега, вече няколко дена я тествам и купето ''завира'', мога да си съблека якето и си връщам темп. спокойно до 22-23 даже. Вчера беше, късно вечерта, -2 до -4... Просто съм убеден в разликата! То тя, колата ми е Италианка, кой знае тия италианци, дали някога са сменяли антифриз, сигурно са я карали и с вода! Нормално е да се запуши. В Бултрако също предположиха, че е запушено радиаторчето, но си ме върнаха, по живо, по здраво, защото, за да го сменят, трябвало да разглабят много и не им се занимава, а и е скъпо, разбира се. Та тази процедура, при Дунев, мен лично ме спаси, не знам наистина до каква степен е почистено радиаторчето и дали няма пак да се запуши, но поне за сега се возя на топло! Ако искаш, винаги си добре дошъл да тестваме. ps. Как са пружините?
-
Колеги, извърших това почистване при Дунев. Парното се оправи! Вече духа ЖЕГА! Било е запушено / замърсено радиаторчето за парното! Процедурата беше около 3 часа при мен. Цена: 145 лв. Желателно е и да се смени антифриза след тази процедура. Пак да обясня. Проблмът при мен беше, че при добре загрял двигател, парното не духаше горещо, а просто топло.