-
Мнения
41 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно LachoPB
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 17.12.1984
Profile Information
-
Кара
Civic 1,7 CTDI
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
Lachezar_84
Последни посетители
1618 профилни разглеждания
-
Да споделя, че и аз се отървах както колегата Mi7koN след смяна на клапан N75. Даваше ми грешка P0238. Купих си четец и се изкефих, че турбото ми надува на 1,5 бара. Оставих я в тунинг студио, където правят диагностика с живи данни, обадиха ми се и казаха, че турбото надува на 1,5, което не е нормално за нечипосана кола. Пробвал е колата с негов си оборотен разтоварващ клапан от VW и колата се е оправила. Каза, че оригиналния е скъп и се чака 1 седмица, и може да ми сложи същия ден от VAG, който е по-евтин - 148 лв. http://bparts-bg.com/product/328/pierburg-klapan-n75-vag-1-9tdi.html След няколко дни от същия колега разбрах, че е можело да ми сложи и по-евтин от 90 лв, но живи и здрави, не съм ходил да се разправям, поне се отървах без да чистя турбо, да сменям МАПове и т.н. Сега с четеца виждам, че надува до 1,1 и веднага пада на 0,8.
-
Естествено че регистрираната. Аз си взех Сивик преди 2 години за 4500 и ми излезе 5400 и то защото имаше само биалетка, и задни накладки за смяна, освен стандартните неща. Ако знаех, че ще стане така, щях да си купя регистрирана за 5500.
-
На мен скоро ми излезе тази грешка, купих си джаджата за диагностика и видях, че като я настъпвам яко, MAFa отчита много високи и нереални стойността (400-500g/s). Егр е чистен скоро, за 20лв, a колата влиза в авариен от две години с грешки P1236 и P0238. Другата седмица съм на преглед в едно тунинг студио, ще споделя резултата.
-
Нормално ли е година след смяна на ротора на алтернаторът, пак да ми светне лампата? Да ходя ли пак в същия сервиз да се разправям. Взеха само 40 лв за смяна и 140 бил ротора. Вчера лампата в града светваше само във високи обороти и изгасваше в ниските. Но тръгнах извънградско и вече светна за постоянно. Карах 25 км със светеща, докато се прибера. Нямам проблем с фаровете в празните обороти. Мисля да сменям тия виещи лагери и фрайлайф да сложа, ако може. Имам кора под двигателя.
-
Брат ми кара англичанка 05.98г 1,5 vtec E, отзад с барабанни и без abs.
-
Заповядай през седмицата на коматевския възел, хем да покараш дизел. На мен, само държачите на спирачните апарати ми дрънчат.
-
В това ръководство видях, че горивния се сменя на 30000 км, а на 15000 му се източва водата. Аз го сменям на 10, като сменям маслото. Правя ли го безмислено често?
-
Добре кажи ми кой майстор ще ме спаси от аварийния режим на ctdi на 7ма (p0238 и p1236) да отида при него и после ще почерпя.
-
По назад е обсъждано, че водонагревните се включват при под 3 градуса, като включим климатика в положение топло. А също, че те помагат да дойде парното по-рано, а не да загрее колата по-бързо.
-
След колко км ви влиза стрелката в температурната скала на дизела в града. Имам съмнения за термостата. На моята след 4-5. Тогава ми идва и парното,и на практика въобще не го ползвам защото съм пристигнал . Слагах и картон отпред, никаква разлика. Карах с два чифта ръкавици януари. Поне градският ми разход беше 7,5. Иначе скалата отива до средата, но скоро не ми се е случвало.
-
Аз сутринта на -3 градуса минах почти 5 км в Пловдив. Следя температура на двигателя, стигна 90 а още карах на бензин. Следя и темата за температурата на изпарителя. Може би това че почти не се спирам на място има голямо значение в големия студ. Чудя се дали да не сложа изолация на изпарителя. Просто зимата в града е безсмислено с тая газ. 5 км бензин и 1 км газ. А пък за личната ми Хонда дизел знам че като карам само градско зимата трупа яко нагар. Да се чуди човек какво да кара.
-
Аз имам сивик с 5 врати с междуосие 2680
-
Аз като минах от 195 60 15 летни на 195 65 15 зимни почна да вози като акорд. 7ма не е малка кола с малко междуосие, напротив, колкото на акорд е. Опелски 14 на 7ма дизел влизат. Гумите трябва да са 185/70. Аз също сменям 5w40 на 10000 и не доливам.