Jump to content

simo_vladov

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно simo_vladov

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    cr-v 1 gen.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Разград

Последни посетители

664 профилни разглеждания
  1. Абе Тино, мислех да не пиша, та да ви гледам само как се излагате, ама то вашето край няма. Дай да си го кажем – като видя че му намаляха поръчките за маслата – Изанаги „ревна” и всички вие там „модератори” под строй – айде ся да видим да въвеждаме ред. Е па хората нека сами да си решават от къде и какво. И в крайна сметка пак повтярям – всичко това е защото Изанаги почувства че „изпуска”. Проста истина, а пък вие какво ще говорите и в какви правила ще убеждавате хората друг въпрос. ЦЕЛАТА явно е да се откаже Чавдар или някой друг в бъдеще да се занимава. Жалко за хората, жалко за марката, жалко за идеята
  2. Колеги здравейте, понеже често замръквам из гори и горски заслони си направих една подвижна лампа състояща се от лед лента, залепена по дължина на един пвц профил около 1 метър, и с кабели с щипки накрая за свързване към акумулатора. Свети чудесно и върши добра работа и за палатка и за отктито. Обаче се чудя дали е ОК за аку-то, т.е. около 15 вата е консумацията на "лампата", карам црв-1 и акумулатора е 45 амп. Как мислите?
  3. С каквото и ново масло 5W40 или 5W30 да е, все ще пали по-лесно си мисля. Според мен малко се вманиачавате, ама това си е мое мнение. И хондата, и голфа преди и саксото още по-преди съм гледал да не са ментаци най-важното маслата и да са с правилния вискозитет. На марки не робувам.
  4. Бързо загряват, ама на място. Днес докато стигна до работа - 3-4 км. едва мръдна стрелката. Все пак зима де. Дронски, и моята хонда црв 1 като е здрав студ първия път припалва и газне , втория път е ОК. Ама го отдавам на ниските температури. Ся си мисля пък дали не се дави, ако съм я загасил на газ, както пише един колега по-горе.
  5. Емич, оказа се прав. Откачена е скобичката, която държи пръскалката. Благодарности и на колегата Hefest за съвета. Поздрави на всички!
  6. Колеги, дайте един акъл с какво залепя пръскалката на фара на CRV-1 обратно към бронята, че като съм събарял снега май съм я чукнал и те така. Сега се държи на тръбичката за течността, пръска си, ама се мандахерца.
  7. То аз на марки не робувам по принцип, като дойде време за смяна гледам само да е с гарантиран произход. Не че и Репсола не го е барала, но в границите 0,5 - 1 л. за около 7-8000 км. и често се случва колицата да се кара в обороти. Наясно съм и че мотула е ОК, просто явно има по-малъл пробег и след това си губи свойствата. Май ще налея титана и ще пиша как е. Днес обаче нещо странно - педала на съединителя взе на поскърцва като го натискам, но само като позагрее колицата. Като е студена е ОК, май ще излезе долната помпа или както май се нарича работния цилиндър.
  8. Здравейте и честита нова година, карам цр-в 1 ген. и до сега не съм писал във форума (предимно съм следял темите). От както карам колицата от 2-3 год. нямам никакви проблеми освен стандартните за модела - воден радиатор, разни тампончета, клеморед, презапояване на гл. реле. На газ е с ГИ Фобос - и там никакви проблеми. Разход около 11-12 извън и 13-15 в града. Та на въпроса - от както я имам и сипвам 10w40 Репсол, последната смяна и налях мотул 10w40, е па услади и се - бая го лапна, и сега се чудя дали да и сипя от това фукс титан 10в40? Със сигурност е оргигинално, щото само Ауто + го внасят, ама евтинко сякаш - към 10 лв. литъра (наливно). Има ли някой колега от форума дето го е сипвал - да изкаже мнение. Продавача от Ауто + казва че разлика конкретно при титана между наливното и бутилираното няма - единствено в цената. И тъй де - ако някой има наблюдения да драсне два реда. Чао и още веднъж честита нова година!
×
×
  • Създай нов...