Jump to content

Virgil

Фен
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Virgil

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    civic aerodeck
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1342 профилни разглеждания
  1. Между другото понеже забравих да спомена колата е 1.4- 90 коня
  2. Здравейте, реших и аз да споделя за един проблем, който се появи преди няколко дни. Общо взето като запалят около инжекторите се чува едно съскане, но не духа от никъде. По-скоро, като че ли смуче въздух и не разбирам откъде. Съмнявам се за дросела.
  3. Благодаря за изчерпателните отгови
  4. Само на задните апарати съм свалял водачите да ги раздвижвам,защото бяха сухи и задържаха,а за предните да си призная не! Но няма значение как натискам спирсчките в диапазона 70-50 имам чувството, че ще ми скъса ръцете!
  5. Цялата предница гледахме-здрава е!
  6. Здравейте,имам някакъв странен проблем в последно време. Преди около 5000 км смених 4 диска с накладки. И преди около 2000 км започна да тресе като натисна спирачките,но само в диапазона 70-50 км. Мога да натисна спирачките като карам с 90- няма проблем, като стигне до 70 почва да тресе, и на 50 км изчезва тресенето. Предницата е бетон,гумите са нови и балансирани,и вече идея нямам какво да гледам- помагайте! Между другото колата е сивик аеродек 1.4, ако има значение.
  7. Ми,ей на намираме ги! Както го описваш излиза,че съм някой мазохист дето му е кеф 20 пъти за едно и също нещо да ходи! Плюс това са вносители за България, така че едва ли са квартални,но няма да навлизам в подробности. Знаеш,че цената също е от значение, а при съвременните ГИ не мисля,че има лоши,все пак постоянно нещата се доизпипват и подобряват. А полски или индийски какво значение,все пак там са толкова паплач, и не карат от вчера на газ и метан,тя гаранцията си върви.
  8. Ходих при газаджията и му казах,че Markony ми е пратил сайта на производителите, и общо взето малко преиграх,ама само за да си получа моето! Казах че производителите са казали че колата има нужда от донастройка, а тези ахнаха,че съм стигнал,чак до там. Притесниха се, защото те са представители за България и може да има последствия за тях. Искаха пак да правят автокалибрация,но им казах,че на другия ден не ми се ходи пак,ама ако толкова държат да си я правят и после да видим какво ще стане. След калибрацията закачихме един лаптоп в колата и тръгнахме да видим какво е станало, и се видя, че пак е бедна сместа, и се почна едно каране около 30 километра и настройки в движение, според стила на каране. И сега да чукна на дърво,проблем няма 4-5 дни. Голямо БЛАГОДАРЯ за помощта и съветите!
  9. Здравей, колега. Дали си пробвал да я обезвъздушиш хубаво?
  10. Хахахах само лееко,така! А иначе да знаеш сериозно, че при първа възможност ще те навестя. Днес обаче смятам да отида до гаранционния сервиз,и да видим този път с какво ще ме излъжат! Според мен има нужда от донастройка,но само до 2500 оборота,защото само тогава се появява проблема с чека. А последно време почти винаги на празен ход,на място. И понеже много настояват,че щом не искам да свети ще се наложи да подменят жегльорите с още по-големи,ще попитам само,защо тогава производителят ги дава да бъдат в рамките на 1.4-1.6,а моите са вече 1.8 и резултатът е никакъв.
  11. Незнам колега,ти вярваш ли че в днешно време някой ще го направи това? Вярно има и читави хора,ама те предварително ще знаят да се хванат ли да действат или не! Такава е шибаната действителност! Хаха Взимат ти парите,шута и после само нерви и притеснения!
  12. Аз предлагам,малко като се пооправи времето да се разберем да скоча до Русе да пипнеш малко газта. Ако до тогава не се батсляса нещо де,че нали при продължително каране на бедна смес-резултатът е ясен! И се зачетох в една от темите по-долу,и май май ще махна мазилното! А между другото да знаете някой в Пловдив да направи един реглаж на клапаните? Ще съм много благодарен!
  13. То всичко хубаво, ама немога да разбера,как да кача снимки
×
×
  • Създай нов...