-
Мнения
107 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Други двигатели отврят витека на 5к , но точно този К24А стоков отваря на 6к
-
Оцапано е било със силикон, защото някой е нямал нова гарнитура и със силикона е замазал евентуален теч на масло (гарнитурата е с цедка и е проблемна, защото от топлината гумата се изпича и започва да сълзи масло) . А витека лесно се тества- биеш автомата на 1ва само да седи и след 6к оборота ще усетиш промяна на звука и вървежа (ако е стокова няма да е нещо особенно)
-
Да освежа темата, проблема се отказа втс клапана. Той и витек соленоида имат бобини . Ако някоя от тях изгори - светва чек и вса - тествано е. При мен бяха и двата здрави и цедките им чисти, усъмних се в него, защото той се задейства доста преди витека да отвори ( около 2,5к оборота включва) Сменен е всичко вече работи . Явно е имал някакво износване или проблем , който аз видимо не успях да установя сравнявайки нов- стар.
-
Когато го свалях и чистих ,подавах 12 волта на пиновете и цъкна нещо вътре съвсем слабичко (предполагам бобинка на клапана, въобще не се сетих на меря омове), но на колата не съм пробвал има ли ток и отваря ли на 4800. Ще тествам и ще търся проблема почивните дни.
-
Колеги имам странна дилема с витека , за начало да кажа че колата е к24 , с цялостна изпускателна генерация от Драго и рефлашната от Боби и още малко доработки и съответно витека е настроен да отваря на 4800 оборота и се усещаше доста добре. От октомври миналата година ми направи впечателние че няколко пъти не промение звука и вървежа след 4,8к и така до миналия месец , но от февруари вече изобщо не се включи. Реглаж клапани е правен ноември всичко беше Ок ( кара се на бензин). Колата не записва никаква грешка на компа , свалих соленоида на витека, почистих го - нямаше запушване на цетка или теч от него. Затова се чудя от какво може да се случва така. Във форума не съм срещал тема на хора имали проблем с витека и затова не знам накъде да се насоча. По чуждестранните има информация , но в повечето случаи свети чека или имат проблем с вса-то и окабеляването след смяна на мотор.
-
Имах подобен проблем, но отпред в ляво на акорда. Като се доближа до мантинелите се чуваше доста по-осезаемо. В порядъка на скорост 80-120 се чуваше най-отчетливо. При смяна на масло на скоростите смених и греста в каретата и шумът изчезна (нямах никакви видими износвания в каретата , нарочно проверих)
-
Вече нямам сивик и останаха няколко неща, които вече ми пречат в гаража. 1.Оригналните пружини и амортисьори, колата беше на 120к километр когато ги смениях със спортни, с тях не съм имал проблеми -комплект 4те -80 лева. http://kachi-snimka.info/vij.php?id=klz1521401074o.JPG 2. Фарове от сивик 5ген без ел. регулиране .Левия е с отчупена парче от задната част- падна при едно преместване- 30 лева коплекта. http://kachi-snimka.info/vij.php?id=klz1521401340n.JPG http://kachi-snimka.info/vij.php?id=cqs1521401386v.JPG 3. Волан момо с фланец за сивик 5 генерация - 70 лева http://kachi-snimka.info/vij.php?id=viu1521401587d.JPG http://kachi-snimka.info/vij.php?id=opt1521401626h.JPG 4. Спортно гърне с куките за закачане, но не помня защо съм му отрязал задната част и лещата- 30 лева http://kachi-snimka.info/vij.php?id=rgh1521401741f.JPG Нещата се намират в София . Телефон за връзка 0883505177
-
Здравейте , имам едно бързо питане. На седанов акорд как се махат двете крайни седалки, не тези големите които са при мен от плат ,а тези кожените. Гледах дърпах ,но не помръдват на никъде. Сменям задни пружини и стигнах за задънена улица с тях , а трябва да се махнат и те и кората над тях за да стигна до макферсоните
-
Ако е бил сив 5ца с черни джанти съм аз . Поздрав и за теб колега
-
Темата наистина стана от права и задължения на кой колко е доволен от родната полиция,но едното е следствие на другото . Аз не се притеснявам от провеки редовен съм , дори често преди да ходя по държавни институции чета закони и се информирам, за да знам какво точно и как да искам. Проблема при пътните провекри и въобще всичко свързано с държавни органи е отношението към обикновения човек. По груби сметки всеки данъкоплатец дава поне по 6 000- лева годишно на държавата под форма на ддс и тн , а за тези пари получаваш едно намръщено изражение и мрънкане от всяка институция. Вместо като те видят без нарушения или без задължение към нап, ной и тн да ти помогнат и улеснят,за да ходиш да изкарваш пари от които те пак да прибират данъци, те те третират като престъпник....
-
И аз съм за по-строгия контрол по пътищата, но постигнат с всички останали средства, без използването на човешкия фактор.Явно когато са паднали ограниченията не са ги обявили така широко из медийте да стигнат до нас простите данъкоплатци. А за какво ме е яд ли - спират ме , полицаят седи на средата на пътя , нито ми се представи ,нито пък каза за какво ме спира. Викаме ме при партулката , а другия седи с вдигнати крака вътре и ме бавят половин час, само да ме запишат. Явно намалиха там социалните придобивки за полицайте, ама им пуснаха пак картбланша с проверките, че и охранителна полиция ако почнат да спират за пътни нарушения, хептен ще им спрът протестите за орязаните пари и тн.
-
Скапания сайт на КАТ както обикновено не работи и там нищо не можах да проверя и сега , но по другите сайтове пише , това което и аз знам от 24.06.2015 само кола с система за аудио и видеозапис може да те спре за проверка, ако НЕ си в нарушение.