-
Мнения
897 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
БравоДа подготвиш автомобил за 12 ч. състезание е уникално трудно и скъпо. А и трябва много добра стратегия за самото състезание.Респект към екипа и пожелания за бъдещи успехи !
-
Беше страхотен уикенд - аз лично се покъсах от каране в събота и бях супер доволен.Поздравявам всички учасници които представиха Хонда. Всички караха страхотно и с голям мерак.Симо - най бърз и недостижим в квалификациите. Страхотно каране. Малшанс при стартовите позиции.Терориста - най-бърз във финалите. Срещу мен имаше лошия късмет да стртира от кофти позицията, а и да направи малко грешки.Георги Краджов (KRING) - безапелационен в клас С2. Не всеки може да победи Ангел Григорчев. Браво.Ади и приятеля и ми дадоха такова напрежение в 1/4 финала, че едвам успях. Страхотно каране, предвид стоковия Рекс.Доктора - голямата изненада на 1-ви кръг. Невероятен прогрес и за съвсем малко не успя да пребори Пежото и да отиде на полуфинал.Прелюда в клас С3 има голям потенциал, но там с батките е доста трудно. Успех занапред !В неделята възникнаха спорове относно местата за стартиране, като до голяма степен проблема дойде от това че карахме само по 2 обиколки , а не по 3 както беше миналата година. Разликите от квалификациите бяха малки и на практика позицията на старта даваше предимство на този който стартира от късата права. Но това е спорта, някой път има и късмет и шанс. Дано няма сърдити, защото по коментарите изглежда че едва ли не има нещо нагласено. Мога да ви уверя че с организатора Искрен Иванов се познаваме само като оргнизатор и участник и нищо повече. Затова моля ви не спекулирайте с тези неща. Аз лично бях малко огорчен от факта че получих повече поздравления от хора от Опел и Пежо клубовете, а не от нашия но здраве да е. Правя си за пореден път изводите колко значение да отдавам на форума и т.н.БЛАГОДАРЯ на всички които подкрепят усилията на TEAM 4G GABROVO и с нас и в победите и в пораженията !Ето едно онборд видео от тренировките , където имам около 90 кг. пасажер и не се поддържа квалификационно темпо, но може да се добие представа. Моля да бъдем извинени за малкия формат на картината и олигофренските коментари Приятно гледане:http://www.youtube.com/watch?v=5HzbDVdEjGE
-
Факт номер 1: Стоков колан - писта Дракон - най-добро време за обиколка 1:03:ХХ, + насинен десен крак от подпиране в барчето за да да не падна.Факт номер 2 : 3-точков "псевдо спортен" колан - писта Дракон същата конфикурация - най-добро време за обиколка - 1:01:ХХ и крака ми е ОК.Това са само два от многото факти - при това изпитани лично от мен, а не чул, видял, казали му , прочел в интернет и т.н.Пак повтарям, че спора за тълкуването на правилото за коланите е маловажен в сравнение с правилото за гумите в стрийт класовете, но се надявам догодина организатора да се вслуша повече в мнението на участниците.Успех на всички които ще карат и ще се видим на пистата !
-
Нямаш представа колко много грешиш ...П.П. Правилата са си правила без значение дали ни харесват трябва да се съобразим с тях, защото без тях пък става пълен хаос. Който иска без правила има свободни трак дни, но пък я няма тръпката от състезанието .Мисля че спора за коланите е безсмислен за някакви си 4 точки.. В крайна сметка правилата са по-свободни дори и от миналата година.
-
Като преям и ми се издуе корема и колана опира в само в една точка долу Симо, защо си се записал в S2 ? Там няма да е по-лесно щом Ангел ще кара .Ако си сгрешил в заявката пиши на Искрен да я корегира.
-
Този колан си е 3-точков и не се дават наказателни точки за него. И аз съм с такъв.Просто дизайна му е много различен от фабричния, но пак си остава 3-точков. Времето на Пежото е прилично, но като се има предвид че е дадено на слик смятам че имаме шансове .Борис Масларски с Пежото е много точен пич и си подобрява времената всеки път и тази година ще е от сериозните участници в стрийт класа до 1600.
-
Теро, няма да се бъзикаш с батко си Хиляди благодарности малък за пореден път Доста бързо се справяме с тези кутии, като изключим че ти пада по някое желязо на главата всичко е 6.Екседито засега се справя, но още не съм го газирал сериознов 14:00 в МОЛ-а
-
Няма смъсъл да режеш стковите пружини, става по зле.Задължително сложи долен заден стрът , ще намалее чувствително накланянето, дори има опастност ако е много дебел на по остри завои да се вдига задната гума от вътрешната част на завоя.А защо не помислиш вместо да сваляш прекалено задницата да вдигнеш предницата малко за да балансираш тежестта. Въпреки, че изглежда нелогично заради по-високия център на тежестта доста често е по-добрия вариант. Емо- 1Нет ми покаваше на Калояново точно такъв сетъп на неговото окачване и беше доста по стабилно отколкото когато е по-ниско.Иначе най-лесния вариант за теб е понижаващи пружини 40/40 максимум, защото тези на 60 става прекалено ниска колата.
-
Да точно това искам да кажа, особено ако са с горе долу изравнени килограми.П.П. Само за твоя информация ВТИ-то е DOHC VTEC !Ако някой смята че има бърза А9 може да се пробва срещу бавното ми Z5 . На 9 и 10 април сме на Калояново, така че някой ако иска сверка със Z5 или D15 minime да заповяда. Целта не е заяждане или мерене напишки, а просто сверка на часовниците по новото часово време.
-
Досега не съм виждал бърза А9-ка, която да защити успешно мита за "бързите" А9-ки.За малкия втек направо не ми се коментира, от това по спряла е само Д13-ката.Аз лично бих заложил на някой франкенщайн от типа Д15втек(миними), Б20/втек или К24/с глава К20А2 Конкретно по темата при стокови коли двувалката ще е по-бърза от втека, но не с много.
-
TEAM 4G GABROVO ще вземе участие с 3бр. Сивик 4-ки от Габрово - най-бързата, най-красивата и най-опитната :D
-
1 Дракон ООД Офис 032/673443, 032/674583 032/674582 2 Живко Щерев Мениджър писта +359899140761
-
OZ Superturismo са си доста дежки дори, но са много здрави, за разлика от Ултралегерата които са леки , но като пластелин.Само за информация имам едни 14-ки на Сивика незнайна марка, доста хубава шарка, и досега на по-леки джанти не съм попадал. Трябва да ги дам на Доктора да ги претегли, че само той има сертифицирано от ФИА кантарче за джанти
-
5-та VTI има ABS.Не съм обаче убеден че със лекота ще се справи със ГСИ и то в Астра, щото ако е в Кадет ВТИ-то е чао.