revenue
Фен-
Мнения
255 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
revenue last won the day on Август 9 2018
revenue had the most liked content!
Обществена Репутация
32 NeutralОтносно revenue
-
Ранг
Casual driver
Profile Information
-
Кара
Honda Civic VIII 5d, 1.8 бензин
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
-
За дизела нямам наблюдения, но бензинката 1.8 съм я карал с 217 и ги държеше стабилно. Там трябва да е ограничителя. Обаче пак казвам, като колегите, че нашите пътища не са за тази скорост.
-
Малко не разбрах колко е изгорила масло, но предполагам, че е около 700гр за 2600км. Това си е над 2-3 литра от смяна до смяна на маслото. За мен е доста въпреки, че по книжка казват, че може да харчи до литър на 1000км (безумно). Моята е бензин, но веднъж случих на кофти масло и изгори около литър за 4к км. Веднага след това го смених. В момента е на 190к км и харчи около 600-800гр на 10к основно градско.
-
Здравейте, Вече два пъти за последните 2 месеца ми се случва показанията на скоростта да са странни. Първия път всички символи светнаха и не виждах скоростта. Втория път пак всички символи светнаха, но се очертаваше редуване на реалната скорост е "Е-1". Предполагам е код на грешка. След изгасяване на колата нямам проблем. Някой имал ли е подобен проблем?
-
Имах подобен проблем, но се оправи от самосебе си. Предполагам кофти контакт и почистване на буксите може да помогне.
-
Проверих моите тапички и се оказа, че въобще нямам такива. Явно предишния собственик е "оправил" този проблем
-
В ръководството го няма това описано или поне аз не съм го виждал. Преди години, като все още ходех в Омбре ми казаха, че за тоя двигател не трябвало да се регулира защото били с хидравлични повдигачи. Не сигурен дали трябва да им вярвам след като видях качеството им на работа и отношението. Повечето майстори не се занимават с това и така си карам 100к км. Напоследък започна да гори половин литър масло на 10к, но не мисля че е драма. За ходите в САЩ съм намирал информация, че го гледат на доста големи интервали като навърти колата. Просто не намирам точна информация. EDIT: Разрових се пак и видях, че клапаните се гледат през HDS и това трябва да е правено, защото миналата година сканираха всичко. Аз мислех, че се отваря главата. Все пак ще кажа на майстора да пусне тази проверка специално. За повече информация тук
-
При мен оборотите играеха леко, трепереше на празен ход и имаше леко пропадане на оборотите още когато я взех. Оправи се с времето, когато я карах на обороти в дълъг път и сипах малко добавка за чистене. Със смотани свещи се усилва ефекта, но след дълъг път на магистрала си изчезва проблема. Досега не съм регулирал клапаните, защото така и не намерих точна информация кога се прави. Включването на климатика се отразява осезаемо при мен, но това е само на празен ход.
-
Конкретна причина няма как някой да ти каже, но радиата масово развиват дефекти когато колите от тази генерация навъртят годинки. До колкото съм запознат има компоненти, които дефектират и не са много качествени. Моето го смених преди 4 години с китайска навигация, защото беше започнал да се включва от време на време. Отделно имаше дефект, че си губеше захранването при друсане и се рестартираше. Поне така ми казаха в сервиза където го оправиха. От тогава съм нямал проблеми.
-
Ами използвам PLA. Сравнително здрав материал е, но не съм го тествал на усукване. Другото което ме притеснява, че над 60 градуса започва да омеква. Тази част в двигателния отсек ли е? Ако го направиш една идея по-дебел и го принтирам на 100% плътност мисля, че ще стане здраво. За всеки случай ще пусна няколко. Ако мислиш, че си струва експеримента ще ти ги направя без пари, защото имам доста материал.
-
Най-добре търси по моргите с елемента в ръка. Другото е Бултрако. Ако намериш STL ( или подобен) модел на този елемент мога да ти го принтирам няколко.
-
Както каза колегата по-горе, ако е изрядна колата няма какво да се притесняваш. Износването се случва основно когато вкарваш двигателя в големи обороти преди да загрее, а това е нещо което лесно можеш да контролираш. Просто караш спокойно докато загрее. Аз с такава маска карам от години и няма драма. Ако износването те притеснява, просто сменяй маслото навреме с качествено такова.
-
За дизела нямам наблюдения, но с изпуснал амортисьор не е хубаво да се кара много, защото влияе изключително много на спирачния път. Също така се разбиват тампоните или лагерите (не помня точно но беше в края на амортисьора и го ограничава - едно гумирано). Аз така карах няколко седмици докато се усетя какво става и накрая смених всичко по окачването отпред освен пружините. Иначе за парното погледни и антифриза. Дребно е, но и това ми се е случвало. Пак от простотия мръзнах една зима и псувах колата, че "има слабо парно".