Jump to content

jungles

Фен
  • Мнения

    376
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

jungles last won the day on Февруари 10

jungles had the most liked content!

Обществена Репутация

78 Neutral

Относно jungles

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Tourer AT 2.0 2005
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

3379 профилни разглеждания
  1. Напоследък гледам само газ - бензин разход , нека ако има колегите с дизел автомат, споделят разход за София, визирам акорд 8 2.2
  2. Около литър, на 8к., според зависи как я натискам.
  3. Не се чува от към VTC, чува се от цилиндъра на първата снимка, кой се води трети , където има някаква следа от удар долу на снимката. Те и другите ми се струва, че има някакви удари, съдейки по цвета.
  4. Надявам се, че се виждат прилично, това, са челата на буталата... От този цилиндър се чува чукане със стетоскопа.
  5. Така е, най вероятно шума, идва от зъбните колела или от бананите.... И най вероятно, ако имате каквито и да е било шумове, са от зъбните колела и бананите. Благодаря за ценната насока, към всички бъдещи хора, които ще сменят ангренажен комплект 😁
  6. Смяната е направена в сервиз, уж човека каза, че е сменял на няколко Хонди веригите , не успях да се чуя веднага с него след взимането на колата, а и, като я взех направо се качих, защото бързах и не се бях заслушал, каза, че като я е запалил и преместил, не е чул фрапиращи звуци, няма грешки и каза да се направи реглаж на клапаните. Та ще му я закарам да го направи, ама като ми дойде редът...
  7. Здравейте, Споделям моята тъга, с цел за идея и мнения по въпроса, към кое/къде да се насоча. С кеф смених веригите + обтегачите без бананите. Пред историята е, че тракаше и чукаше нещо там долу, но уви чукащия звук си остана. И интересното е, че има моменти изчезва редки са, но ги има или изключително много намалява, но сега след смяна на веригата е отчетлив, веригата беше разтегната и тя по тракаше, ама по друг начин. Направох две неща, една по една изключвах бобините, чукането е там, но леко намалява и преслушах и със стетоскоп за автомобил и чукането идва от към двете бутала от страна водача и се чудя буталата ли чукат, спекли клапани ли има, може ли да е за реглаж на клапани... , това с изключването на бобините по цилиндри, трябва ли спре или намали чукането при механични повреди, ясно е, че сигурно колата ще се води на доктор, но някакви идеии, ще ми дойдат добре. Така се кара вече близо 35-40 к, и няма проблеми. 20240310_191118 (1).mp4
  8. Има доста качествени масла на нашия пазар, не вталясвай толкова, надали това Idemitsu, ще я направи 10 години по млада Има тема за маслата, разгледай я. По важното е навременна смяна.
  9. Дойде и втората пратка, сумата беше 170 евро + доставка, на български 340 грубо + 68 ддс, мито нямаше. Та равносметката е следната, мотора е К20, частите са следните : задна пръскалка, няколко уплътнения (колянов вал,VTC и още две дреби, те са от 1 до 3 долара парчето , двете вериги, двата обтегача, водача на маслената верига , без бананите, надявам се че няма да е проблем , всичко се върза около 550 лв с доставката и ддс. На 16.01 ги поръчах, днес дойдоха. Смятах нещата , имам отстъпки по авточастите и ми е по изгодно от FEBI (уж сравнително висок клас) , визирайки цена качество. По руския форум, четох, че веригите на FEBI са Borgwarner, най вероятно и затова за толкова "скъпи" но не ми се рискуваше. Та вадете си EORI номер, и поръчвайте спокойно ангренажния комплект , но окачването не е на сметка, идва скъпо заради килограмите, смятах го, идва сравнително колкото от тук да си вземеш ОЕМ, визирам тампони на носачите.
  10. Да споделя и аз, много зависи дали преди това е сменяно маслото що годе редовно, след три къси смени все едно ставаше по зле, все едно всяка следваща смяна, разкисваше натрупания стар клес и колата беше мудна. 3те къси смени бяха с ОЕМ масло, на през 500-1000км и масло все миришеше на прегоряло масло. Накрая взех 9 литра Ревенол и го смених по метода, точиш отдолу, доливаш, после през филтъра точиш по литър, палиш колата и на всеки литър гасиш, доливаш. С Ревенола не мирише на изгоряло, за мен това масло не отстъпва на ОЕМа.
  11. Ревизирай и апаратите, щом си я прибирал от морето и диска е така...
  12. Последния път поръчах две неща от Amayama с EMS International за 116 лв с доставката , след 15-18 дена ЕMS ми се обадиха да ми доставят пратката и ми взеха 21 лв ддс и 3 и нещо обработка на документи. В случая, те се занимаваха с Митницата. Сега поръчах за над 150 евро, ще кажа какво е положението, след това, но мисля, че няма да се размина с митото.
  13. Колега, звучи полезно, ако разкажеш какво трябва и как трябва да се направи
×
×
  • Създай нов...