Jump to content

hondahaskovo

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно hondahaskovo

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Хасково

Последни посетители

442 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, искам да попитам как се сваля ангренажната кутия на Сивик 1.4 90к.с. 2003 година? гледам, че има само 2 болта свалих ги но не мърда нищо пък не искам да чупя нещо, сигурно има някоя хватка..
  2. Закачихме колата на компютър и показа само една единствена грешка P1607, майстора каза, че това е датчик температура. Преди около месец смених датчик температура защото стрелката полудяваше на студен двигател показваше над 90 градуса пък като загрееше направо откача. Въпроса ми е изтрихме грешката, но това с лекото претрисане на загрял мотор си остана, има ли други датчици за темп. които трябва да се видят? Аз смених този, който се намира отляво на главата.
  3. Колеги днес като отворих предният капак видях нещо интересно, като погледнах долу към изпускателната система видях как двете кабелчета на лабда сондата са на едно място стопени и залепени! Има ли вероятност там да се крие проблема?
  4. Вчера случайно закарах колата на климатикаджия, майстора я качи на компютъра за да провери управлението климатика, и случайно видя някаква грешка- изписа нещо за проблем с веригата( значи ангренажният ремък) да не би да има презкочил зъб на ангренажа, какви са симптомите на прехвърлен зъб на ремъка?
  5. двигателят е 90 к.с. , а номера на двигателя е D14Z611*******, има ли вероятност да е свещ или бубина, защото или аз си внушавам или нз какво, но сякаш има много леко придърпване при ускорение, и колата е мудна в ниските обороти
  6. Да прав си, оборотите ми са около 600 на напълно загрял автомобил, и там маи престриса на моменти, как могат да се вдигнат оборотите в този случай или какво трябва да се направи и купи
  7. Здравейте колеги, проблема на моята Хонда Сивик 1.4 16v 2002 година е, че като загрее колата в оптимална температура оборотите леко играят 20/30 оборота горе долу, и от там се получават вибрациики, които много дразнят, те са на 1/2 секунди когато оборотите се поклащат. Интересно, че когато е студена или не напълно загрята колата няма този проблем, колата е технически изправна само това ме дразни, почистих леко дросела от страна на въздушният филтър и до там... някой ако знае какъв може да е проблема да сподели, поздрави
×
×
  • Създай нов...