Jump to content

David

Фен
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно David

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda civic 5th & Honda Accord 7th
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Vidin,Bulgaria

Contact Methods

  • Skype
    david_petrov12

Последни посетители

1990 профилни разглеждания
  1. Колеги това е някаква проклетия, смених цялата бушониера понеже нали релето за фаровете е в онова малкото черното до нея а то не се разглабя, та смених я и проблема си остана, вече при сменени бушониера и ключ какво остава да е. Някой кабел да е скъсил някъде, интересно друго е че на бушона за габарит има постоянно 12в дори когато са угасени. Опитах се да намеря кабел за късите зад ключа обаче конектора на ключа за фарове влиза в тоя за чистачките и от него върви към инсталацията 4 5 кабелчета като само на 1 има постоянен 12в а на другите нищо дори когато въртя ключа да пусна фаровете(отбелязвам че съм мерил всичко на включени букси и съм провирал отзад сондите) някой добър електричар ако може малко съпорт понеже търсех диаграми в нета, но нищо не излезе.
  2. Колеги, малко развитие по темата... Става дума за въпрос номер 2...Смених ключа, ами явно не е от него щото си е същия проблем на първа и втора степен си е се на къси, остава значи релето да се е прецакало, четох някъде из нета из разни английски/американски форуми че релето за фаровете било на затвореното като кутия до бушониерата в двигателния отсег и действително оттам се чува цъкане, четох че това неможе да се отвори и че да се смени реле в тая кутия, трябва да се смени цялата бушониера(LOL), това въобще вярно ли е или просто американците/англичаните ги мързи да разглобят малко повече, нещо не ми се вярва японците да са толкова тъпи да го направят така...... Та ако някой е сменял или има идея как да измъкна оттам релето нека сподели или ако има представа от какво може да е проблема като вече варианта да е ключа отпада.
  3. Да колега разбирам те ,при мен е така с потанциометърче и си го връткаш да си нагласиш интервала и поне при мен доста ме обърква и му се дразня.
  4. при мен на моя акорд счита се за най базовия и чистачките не са ауто а са както каза ти,сам да си настройваш паузите и честно казано ме дразни това,щото никога не мога да го нагодя да са на правилния интервал и бих предпочетал да са автоматични с датчик.
  5. сетих се колега ,но не нямам ,при мен пак има подобно нещо но, седи като топченце гледам като махна пластмасата има кабел към него ,но не знам за какво е предназначено,но определено не е за ауто фарове а и нямам на врътката ауто.
  6. Ами нямам ауто колеги,гледах и днеска ключа(за щастие буквите по него не са се изтъркали ;д) не пише ауто и си е само 2 степени,не знам вече май ще трябва да сменя ключа и ако не е от него вече не знам. +1 за смяната на габарита през подкалника,единствения минус е ,че щипките на самия подкалник са калпави и се чупят,тъй че е хубаво човек да се подсигури с някоя резервна.
  7. И аз на моя акорд ме дразни ,аутото даже по едно време ми правеше, примерно когато искам да го вдигна цъкам го тръгва нагоре затваря се и тръгва пак надолу.Скоро не ми го е правило де и по-добре,на сивика ми 92ра година трябва леко по силно да се натисне и да цъкне леко се едно има втора степен,че да тръгне аутото,тук изглежда не са го доизмислили или както каза един колега по-горе,може нещо да се е износило със времето. @ceco_accord доколкото разбрах имаш затваряне на стъклата от дистанционното ли,защото аз много се чудех и пробвах,но не става гледам имаше клипчета по ютюб,но май е само за американките.
  8. Нямам ауто колега и да и на тъмно и на светло го прави наистина много странно. Гледах хубаво за чужди кабели навсякъде но няма, единственото е че като е първа позиция светят и като цъкна още 1 път светкат с една идея почти недоловимо по-силно от първа позиция.
  9. Здравейте имам няколко въпроса относно Акорд 7ма бензин к20. 1.Някой знае ли тази букса за какво е влизат 2 кабела в нея един тъмно зелен и 1 черен гледам,че не е вкл. никъде. Намира се малко над бушониерата в кракатата. 2. Имам следната дилема ,врътвам 1 път ключа за фаровете светкат къси връткам още 1 път продължават да светят късите и на нито една позиция нямам само на габарит,няма модули за дневни светлини и тн, опитах като я оставих на първа позиция на ключа-гасих колата,вадих контактния ключ ,излязох заключих я чаках я няколко минути да не би да е някакво подобие на модула ,,изпрати ме до вкъщи'' ,но не гаснат фаровете. Та от какво може да е, ключа за фаровете или? 3.Колата фабрично няма халогени аз и сложих като си направих инсталация с реле и ги вързах към копчето за задния стоп за мъгла както много от вас са направили (предполагам),искам да попитам ако си взема ключ който е с опция за вкл. на халогените има ли някъде по инсталацията или около бушониерата и тн. конекторче в което да свържа халогените и оригиналния ключ за тях да заработи. Има теми във форума,четох ги но някак си не ми бяха достатъчни да разбера точно,а и още повече ако се наложи поради проблема във въпрос номер 2 да сменя лостчето по добре да си взема такова с опция за халогени и всичко да си е както трябва.Надявам се да сте ме разбрали.Благодаря на всеки отзовал се.
  10. Здравейте,бих искал да попитам дали акорд 7ма префейс пък някой може да му е полезно и за фейслифтова,дали софтуерно през обд буксата може да се отключват някакви модули/екстри,например както някои немски автомобили имат, например американски модул на мигачите,модул дневни светлини и каквито други вероятно може да има,просто ме интересува дали има нещо интересно освен за диагностика и чистене на грешки.Благодаря предварително.
  11. Някой ако продава от старите онези червените да ми пише дори и втора употреба само да не са в окаяно състояние,нищо лично просто ми харесват повече от новите .
  12. Хаха да така е мина си време,взех книжка края на миналата година та вече почнах да си я карам легално, тая година не е кой знае какво откъм подобрения,като цяло почнах като сложих един спойлер от дел сол който за мен и застана доста добре,имах дилема с гърнетата сложих една двуцефка,пък местните куки скочиха да ме спират от движение та няколко вечери не се спряха да ме спират да се убедят че съм махнал гърнето и сложих обикновеното гърне с един накрайник двуцефка(завари ми го един на 5 ракии и малко не го донапасна но е добре;Д),също така видях една хубава идея за затъмняне на горната секция на стоповете и се получи добре. Махна се снега сложих си белите джанти,купих си предни понижаващи пружини на фк знам,че много хора ще кажат,че намалявам живота на амортесьорите и тн ,но тия амортерсьори са на 5 6 години оттук нататък колко изкарат толко,вече доста месеци нямам проблеми.Като цяло стойката на колата придоби нов вид,постигнах това което исках,сложих някоя друга лепенка. Минах си 12ти клас ,на бала си бях с нея малко циркове правих ,но няма как :Д Лятото бачках, обслужих я сложих Castrol 10w40,случи се за първи път да ме остави на пътя за щастие бях близо до вкъщи,палеца превъртя и скърши всички зъби на дистрибуторната капачка така, че ви препоръчвам да не си взимате дистрибуторна капачка и палец на ,,Facet'' от магазина ми казаха,че има и други недоволни.Лятото си беше жега особено с тоя кожен салон дори вечер се варех,чудех се да и присъдя климатик,изчетох доста,но доста колеги казаха,че доста ще умре колата,та не стигнах до това,след това започнах да уча в София и ходих с нея .Макар ,че сега сме онлайн и не съм там. Като цяло това е и за момента не предстои кой знае какво понеже си купих Акорд 7ма к20 и гледам да я постегна и имам някои идеи за промяна на външния вид ,но всичко е свързано с финанси и ще почака малко,сивика се чудех дали да го продам ,но парите за които ще го дам най-вероятно ще са далеч от това което за мен струва тая кола.Ще опитам до пролетта да пребоядиша капака или да сложа хубаво 3д карбоново фолио понеже една мацка ме удари леко и спука кита,имам някои забележки по интериора които трябва да оправя и това е като цяло,по натам като понаправя акорда имам планове с нея ,но нали знаете всичко опира до средства ,а сега като студент не остават много за такива неща.Чао от мен засега.😁
  13. Здрасти колега,аз ги свалях като боядисвах колата.Отдолу са на щипки и някак си поне мойта теза е такава,трябва да свалиш кората на вратата и със клещи да стиснеш щипката и да дръпнеш нагоре,в моя случай не знаех и почти всичките ги счупих та после ги лепих директно за вратата,някой колега ако знае начин за откл. на щипките отгоре нека сподели.
  14. Здравейте,някой гледал ли е това акордче.https://www.cars.bg/offer/60bfbc005035be7b4b4ad4c2 който има някакво наблюдение върху него нека сподели,поне ако му има нещо да не бия напразно път.
×
×
  • Създай нов...