Jump to content

stevie_p

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно stevie_p

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2,2 i-CTDI 2004
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък

Последни посетители

885 профилни разглеждания
  1. Само двете вериги. Обтегачите бяха добре. Много се колебах далибда ги сменям защото самата пластмаса по която трият веригите беше здрава, но мърда много странно и според моето виждане доста в металната основа с която се захващат, но явно е нормално, защото ги оставих и сега колата не се чува
  2. Здравей колега. Така както описваш ситуацията, за мен нещата са на верига. Аз имах същия проблем, първо изолирах пистовия ремък и шума продължи. Смених си веригата само горната и шума намаля, но не изчезна напълно. Смених и долната и колата млъкна, сега е тиха. Не подценявай долната верига, за да не отваряш втори път като мен! Успех! И сега вече като си имал този проблем, само се заслушай колко много коли с този двигател, се чуват да стържат
  3. Надига се стелката в багажника и в предната част има метална капачка с мисля че 6 винта (по спомен), след като се развие дава достъп до сондата на резервоара. Като се развие и извади, в най-долната част има цедка, която е направена да може да се демонтира елементарно издърпвайки една скоба. Аз лично я почистих с много коресилин и пистолет с въздух, моята беше ужасно затлачена, отне ми поне половин час чистене с въздуха да за могат мръсотиите да излязат през малкото отворче оставено за тръбата.
  4. Аз имах много сходен проблем! И по пътя на логиката, първо смених филтър, после започнах да се съмнявам в елементите от високото налягане на нафтата..... втори филтър и проблема продължаваше! Свалих сондата на резервоара, която има филтърче - метална мрежичка, която беше запушена до неузнаваемост! Поиграх си доста дълго време да я изчистя, изчистих и резервоара, сложих нова нафта - Воала - колата стана послушна, нито забиваше, нито лампи светеха, вървеше несравнимо. Последния филтър който остана, не е оригинален и досега проблеми не е правила! Ако си смяташ че имаш време, отвори си сондата, достига се през багажника и виж филтъра! Успех
  5. Една малко по-висока стойност при чипването. Коригирана е и сега колата мърка!
  6. Веско12 благодаря ти за отговора. Колата е италианка, и уж пишеше 150.000км при покупка, ясно ми беше че не са, но... Цялата магия беше при покупката, обстоятелствата бяха такива че всички признаци за който гледах, останаха за момента покрити, започнаха да излизат след като я платих и си тръгнах. Занимавам се автомобили от малък и ако не бях капризен към колата която карам, валовете нямаше да се сменят - нещата щяха да останат на веригите и турбото, което между другото здаде багажа след като я взех, но виеше още тогава. Валовете смених защото на всмукателния вал имаше 2 или 3 гърбици които не ми харесваха, едната беше зле реално. Проблема с чукането го оправих, а турбото се чува защото колата е чипвана и защото явно са останали шупли в изпускателния колектор. Иначе да, колицата е добра, аз лично съм супер доволен от VW с доста опит, но и тази се оказа добра. Само едно нещо не ми харесва - дългите скорости, но това вече е до стил на каране. Иначе в момента колицата е огън
  7. Няма го на място и на празен ход - колата тогава си работи нормално. Ако е студено и колата е студена и и дам рязко газ, тогава се чува, но е най-осезаемо като се движи колата и я натовариш да ускорява. Според мен това е аванс на впръскване, просто искам да разбера дали и при другите/вашите хонди го има. Куриозното е че, онази клапа която затваря половината всмукателен колектор, отваря на 2.000 оборота, и тогава този аванс(ако приемем моята теория) също се коригира и престава да работи толкова остро колата!
  8. Доколкото знам на всички Акорди от тази генерация, вие. Турбото е ново, колата е чипвана, затова турбото се чува повече. . Трябваше да го чуеш преди да го отремонтирам! Нямаше човек който да не се обърне, а колата работеше на 1500-2000 оборота
  9. Това е въпросният шум, при повече натоварване, повече чукане, при по малко, особено на клипчето не се усеща толкова. Колата е запалена минута, две преди да тръгна, температурата се вижда.https://www.youtube.com/watch?v=KklHd1Zsmr4&feature=youtu.be
  10. Колега, при мен звука не е такъв, колата като заработи на празен ход си звучи нормално, няма паразитни шумове. А това твоето го чувам като някакъв лагер не нещо въртеливите части - динамо, помпа, обтегач на спомагателния ремък...т.н. При мен е кълцане от мотора. И като сте азговорили за разход, моята няма борд и затова говоря за сметка на колонка: града ни е супер къс и градското ми се върти между 7,5 - 10 (клонящо повече към 10), извънградско: 6,2 - 6,7 зависи от терена, но аз по принцип винаги карам с около 130км/ч.
  11. Забравих да напиша също - колектора ми беше спукан - от двете страни. Заварях го на аргон и привидно стана доста добре, но миризма на изгорели газове в купето се усеща ако колата се движи бавно (в града, на първа втора, когато въздушната струя не можа да го обдуха) и когато не е затворен климатроника на вътрешна рециркулация.
  12. Здравейте колеги, благодаря за отговорите и извинявам се за закъснението в отговора. Както писах ролките по спомагателния ремък, лагера на помпата на хидравликата е сменен, двете вериги, турбото е напълно рециклирано - чисто нова средна част, чисто нова геометрия. Алтернатора е ок, мисля че компресора на климатика има доста хлабина, но не е той проблема. Имам бих казал доста приличен опит с дизелите. Ще пробвам да запиша шума ако телефона успее да го хване. Мога да пробвам да го обясня пак:1. при студено време - под 6 градуса2. при студен двигател3. под 2.000 оборота в минута4. когато ускоряваш колата малко примерно към средно натоварване и нагоре, (P.S. - ако започне да трака и върнеш малко газта за да не ускоряваш толкова прогресивно, а много плавно, чукането намалява - изчезва, зависи колко я натоварваш)--- шума е от остро чукане, като аванс, не е ролка нито на хидравлика, нито климатик, нито генератор. Според мен това е корекцията на предварението на впръскването, но не все си мисля че не трябва да е толкова остро. Затова се консултирам наблюдава ли се това при други колеги. Пак казвам че веригите са сменени, балансиращите валове са добре, разпределителни валове сменени, зацепена е перфектно... просто ми се струва че при тези обстоятелства чука повече отколкото да кажем ми се иска.
  13. Здравейте колеги! От половин година съм собственик на Акорд 2,2 i-CTDI. Колата е обслужена, със сменени вериги, филтри, дюзите са ок, чисто ново турбо. Когато температурата на околната среда падне под 6-7 градуса и колата е студена, при ускоряване малко по-агресивно от супер плавно и каране едва ли не на празен ход и до 2000 оборота в минута, двигателя чука доста неприятно - кълца, като Опел Дизел (DTI моторите) примерно. Стигне ли 2000 оборота шума изчезва, с покачването на температурата на въздуха или да загрее хубаво колата, шума намалява прогресивно. Шума е от работата на мотора, на диагностика не показва проблеми! Някой да даде някакви насоки?!
  14. Колега имах същия проблем като твоя. Колата студена пали, върви (уж), но когато се стопли - да повърви, т.е. да се стопли добре двигателя и нафтата (защото тя загрява) и колата спираше - гасне в движение, не иска да пали, не иска изобщо да върви ако успее да работи. Проверих рейката, клапана на рейката, всичко беше ок. Отворих сондата в резервоара - цедката, не приличаше на цедка, а на желязна планка. Изчистих я хубаво, махнах всичко от резервоара, защото според мен имаше и бензин вътре и колата стана друга - върви несравнимо, държи си оборотите, гори нормално. Дано имаш успех!
×
×
  • Създай нов...