Jump to content

damdjiq

Фен
  • Мнения

    2
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно damdjiq

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 23.10.1984

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V RD1 2.0 147hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

529 профилни разглеждания
  1. Здравей колега, Благодаря за отговора. Темата съм я чел преди около 2 години и си прав наистина непречи да опитам с полиране. От това по зле накъде. Но по скоро въпросът ми е дали може да се ремонтира?
  2. Здравейте колеги, От края на 2016г. съм собственик на Honda CR-V 1ген. (RD1,B20Z1).След покупката установих,че и аз имам проблем в задният диференциал. Симптомите бяха на лице - затягане на задните колела при обратен завой или осморка (усещането е все едно си дръпнал ръчната спирачка),както и свирене в диференциала при активиране на системата 4х4. Веднага смених маслото с оригинално на Хонда(мисля че се казваше Honda DPF-S),като старото масло беше черно и мръсно. След около 100-тина километра ефекта беше осезаем.Всичко беше наред. Все пак реших и след около 5000 км. и половин година да го сменя пак,като промивка един вид. Маслото беше бистро с много малко следи от експлоатация. От около година обаче имам друг проблем.Диференциал започна да виe само при спиране(звукът е като от стар тролей или автобус).С времето виенето се увеличи,като започна да се чува много леко и при движение,при потегляне,при спускане(когато използвам двигателя за моторна спирачка),но най вече при спиране.Това което забелязах е че не се влияе от това дали си натиснал спирачката или не. Преди два дни бях в сервиз за профилактика на спирачките.И установих след вдигане на подемник,че кардана,както и двете задни полуоски немогат да се завъртят на ръка.А това беше възможно преди половин година.Разхода на гориво също се покачи,а за инерцията немога да споделя може и да си внушавам. От последната смяна на масло съм изминал по-малко от 20000км. и имам усещането,че след смяната ефекта ще бъде същият. В автоморгите все още се намират такива диференциали на цени м/у 200-300 лв.,но в какво състояние са?Никой неможе да каже. Тук идва ред и на въпроса ми към вас. Знаете ли някой,който да ремонтира тези диференциали на Хонда със системата с две помпи?И възможно ли е изобщо? Предпочитам ремонт,вместо друг диференциал от морга и да се моля всичко да е наред. Живея в Варна,но не е проблем да го сваля и да го пратя някъде в страната. Благодаря предварително и ще се радвам ако можете да ми помогнете. С пожелание за весело посрещане на предстоящите празници: Владо Василев 0887 146 725
×
×
  • Създай нов...