-
Мнения
65 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
-3 PoorОтносно Accordeonist
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 15.09.1981
Profile Information
-
Кара
Accord 7 30 Years Edition,Nissan Primera P10,Honda Jazz
-
Пол
Мъжки
-
Място
Köln
Contact Methods
-
Skype
angel.gyorev81
Последни посетители
1423 профилни разглеждания
-
На мен след едно почистване на дросела,ми светна ВСА ,та се наложи да вляза в Хонда сервиз да загасим Лампичката!
-
Tokyo,има логика в думите ти,само,че факт е промяната която настъпи след смяната на въпросната главина. По пътя на логиката ,както аз,така и много майстори търсехме проблемът на много други места. Логиката обаче не помогна. Интересното е,че всички вещи лица бърникали ми по колата,бяха убедени,че проблемът идва от предицата. Нови зимни гуми сложих и вече този проблем е забравен. Оказа се,че Акордът не е много логична кола,а си иска точната поддръжка. Посещението при не доказани майстори е инвестиция в образованието им ,за сметка на нашите коли. Успех!
-
Абсюлютно никакви признаци присъщи на главината не съм имал,поради което никога не съм се съмнявал в нея. На предната кола съм сменял три пъти лагери(Нисан Примера),само,че там се чуваше виене,на границата със стържене. И доста монтьори са се заблуждавали,че всичко е на ред и са излизали с обяснение,че си въобразявам. Ходил съм по сервизи само в Германия ,където живея. Тук не обръщат голямо внимание на стари коли,в България сигурно отдавна да съм го забравил този проблем. Новата главина е на марката Meyle,за която никога и не бях чувал,но пък съм доволен,че най-на края я вкарах в пътя тази кола.
-
Приемам. Факт е обаче ,че се оправи.
-
Същият проблем ме мъчи над две години. Стендове ,реглажи,биалетки,майстори без брой и пак същото положение. Оказа се главината на задно дясно колело. След дази смяна,всичко стана мечта.
-
Колега, не влизай във филма с маслото и ремонтите. Когато преди 3 години си взех Акорда, имах същите проблеми, като теб. Колата ти е карана като за продаване, никой не е полагал грижи за нея, слагано е най-долното масло, за минимум пари. При мен, в началото гореше масло по 4л на 10 000км. Вече бях стигнал до мисълта да й мажа ските и да забравям за марката. Реших да послушам един колега от форума и да направя промивка на двигателя (за което изобщо не бях се сетил), налях Кастрол, който се препоръчва за ФВ, и лека по лека разхода на масло падна.На следващата смяна пак повторих гимнастиката с промивката и нещата влязоха в норма. Мисля,че е по рентабилно да пробваш с масло и промивка,отколкото да отваряш двигателя. Колата си иска малко грижа, за което ще ти се отблагодари . Успех!
-
Пирелли Чинтуратто е перфектната гума за нашите Акореончета. Стига сте гледали АДАЦ тестовете, те вече германците не им вярват дори. Тиха гума, прекрасно поведение на суха и мокра пътна настилка. Това лято ще си взема новия им модел. Абсолютно удоволствие са в завоите. Акордът се усеща доста по-стабилен и управляем, в сравнение с други фабрикати, които съм имал .
-
Само мога да споделя впечатление . В момента карам Дънлоп 3Д Винтер Спорт 205/55/16 Х(скоростен индекс до 210км). Гумите са много добри, но не мога да ги сравня с Конти тс 850- просто уникалната зимна гума. За лятната езда 225/45/17 W до сега съм с мнение за 3 марки: 1.Пирелли Чинторато 7. Страхотно поведение (може би най-правилната лятна гума за Акорда), на завои няма хлъзгане ни на мокро , ни на сухо. Недостатък е , че по-бързо се износват. За съжаление 2 от 4те пирелита станаха жертва на прекрасните ни пътища. И не на последно място са много тихи. 2.Бриджстоун Туранца- Пълна тухла....пързаля се на мокро, боксува дори при леко влажен асфалт. Но може би това е гумата за Българските пътища. Влиза в по-сериозни дупки от всякакви други гуми и излиза без познатите проблеми. 2.Сава(трябва да видя какъв беше моделът)- сложих ги в зор, след като замина Пирелли чифтът. Просто бяха най- сходни като цена. По-добри са като поведение от Бриджстоун Туранца, но са по-шумни от Пирелли и Бриджстоун, взети заедно. Всички гуми са купувани като нови.
-
Но честно да ви кажа, ако не е досадната лампа на ВСА и удивителното значе , бих продължил да си я карам и в това състояние, с удоволствие. Направо си е с една идея по-жива таз количка. А от както го няма това дразнещо придърпване(забавяне) в в реакцията на газ, педалът направо си е голям кеф за каране (преди това бях почнал леко да се дразня на Акорда). Най-селското възклицание в случаят е най-точно, а именно, колата реагира много МАЗНО при подаване на газ . От както колегата h5Rov ме успокои, че няма какво да се случи от светенето на ВСА лампата, съм навъртял към 400 км безцелно , от кеф.
-
Бях на път да изръся 200 евро за популярният тук Педал Бокс поради точно това забавяне.Много беше дразнещо понеже в градско и особено в задръстванията ми късаше нервите. Първоначално си мислех ,че е съединителя. Лятото обаче, смених съединителят като си идвах до БГ и се оказа , че не е от него. https://www.chiptuning.com/honda/accord-vii-cl-2003-2012/2-0-cl7-155ps-114kw-1998ccm/pedalbox.html
-
Под забавена реакция имам в предвид забавянето, което се усеща при превключване на възходяща предавка и отделен съединител.Ускорението идва една идея по-бавно и аз лично мога да го сравня с придърпване.....извинявам се за разтегнатото обяснение, но технически не съм много осветен, поради което обяснявам чисто и просто какво усещам.. След къпането на дросела това, т.н забавяне изчезна.
-
Грешката е открита и скоро ще бъде отстранена. Грешка с код 84-1 сензор за неутрална позиция на волана ! Вече става интересно, каква връзка има това с дросела, но да не задълбавам. Оказа се , че е нужно ново обучение на въпросният сензор , което съответно се извършва само с ХДС или както там се нарича уреда на Хонда. Провериха в движение дали всички АБС сензори работят, всичко се оказа в ред, сега чакаме сервизът да се свърже с Хонда за експертна услуга.