Jump to content

Двигателист

Фен
  • Мнения

    84
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Двигателист last won the day on Май 15 2018

Двигателист had the most liked content!

Обществена Репутация

42 Neutral

Относно Двигателист

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    TOYOTA RAV4, TOYOTA Avensis
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Често пъти причината някои хора да не минават ГТП е просто защото не плащат данък на автомобила. Преди беше масова практика, дори имах приятели, които бяха на този принцип. После, когато вече искаха платен данък, или им се наложи да продадат автомобила, оправиха нещата с някакви шашми, но не знам как...
  2. Само по себе си, твърдението ти е абсурдно. Това е проста електротехника. Имаш един автотрансформатор (индукционната бобина) с определен коефициент на трансформация. От индуктивноста и зависи скоростта на нарастване на тока в първичната намотка (натрупване на енергия), а самият ток от съпротивлението и, макар че от много години тока се ограничава не от вътрешното съпротивление, а от правляващата електроника. Хлабината определя пробивното напрежение. По-голямата предполага по-високо пробивно напрежение при равни други условия, но такъв разряд има по-висока енергия (лаишки - по-силна искра). Да се намалява хлабина в днешно време е безмислено и говори само за проблеми в горивната и/или запалителната уредба, ако намаляването на хлабината подобрява нещо в работата на двигателя. Напрежението, което могат да осигурят съвременните запалителни уредби надвишава доста максималното пробивно, което да се получи при съвкупност от неблагоприятни начални условия (износени свещи респ. голяма хлабина и/или паралелен/паразитен ток електрод->изолатор->масов електрод, студен двигател, замърсена свещ, недобре рзпръскващ инжектор и т.н.)
  3. Е, малко е постоял на склад. Никаква драма. Дори и да не го заредиш, ще се зареди на колата, ако караш над десетина километра на ден. Но за да си спокоен, може да си го заредиш преди това до 100%. Все тая.
  4. При каква температура измерваш напрежението без товар?
  5. Едно и от мен, че ми стана интересно. При пълнене, под 8 бара. Никаква разлика в заредено количество, или в разход.
  6. Мерят се и хибридните автомобили. Би трябвало да има сервизен режим с който се пуска ДВГ.
  7. Ами явно не ги знаеш, защото ти написах какво означава термина "празен ход". Няма ли натоварване е празен ход. Ако искаш по-конкретно - индикаторната мощност + мощността на мех.загуби (където в случая се включва и мощност за задвижване на периферни агрегати) = 0. Оборотите нямат никакво значение! Ако не ми вярваш, отвори произволен университетски учебник по теория на ДВГ и ще се убедиш. Това, че нещо е прието в разговорния език не го прави правилно по принцип.
  8. Грешиш! Правилно е формулирано от научно-техническа гледна точка. Празен ход е работа на двигателя без полезна мощност или с други думи нула измерено на маховика. Честотата на въртене е без значение. Може да е минималната устойчива, може да е 3000 об/мин... Това, което масово му казват празен ход в разговорния език е минималната честота на въртене (обороти) на празен ход. Отделно, че може да има и принудителен празен ход, но да не разводнявам темата повече.
  9. Купи си силиконов маркуч с подходящ размер. Разтяга се много и съответно уплътнява много добре. Ще забравиш за теч от това място.
  10. Странно... Как разбират, че е полиран фара?
  11. Хубата О-пръстени Купувал съм и от Авто Ем - на западния изход на София, преди отбивката за Джъмбо Божурище, но мисля, хубата имат повече асортимент и материали на пръстена. Задължително си носи мострата, а ако знаеш заводския размер - още по добре. Един съвет - смени всички о-пръстени, така и така разглобяваш.
  12. Здравейте! Някой колега в София занимава ли се ремонт на тази марка уредби за да погледне една кола? Информацията е малко. Купена е сега, а уредбата е слагана в Техногаз Бургас, преди 10 години. Видях, че компютъра е Oscar-N OBD CAN. Ключа не свети изобщо и не реагира на натискане. Всъщност, при едно натискане светна и изгасна почти веднага. Друг път светна, чу се клапана на бутилката, но в момента на обръщане на газ изгасна. Един единствен път в движение успя да работи на газ за 3-4 км и толкова. Ключа изгасва и дотам. Газ в бутилката има.
×
×
  • Създай нов...