Двигателист
Фен-
Мнения
79 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Двигателист last won the day on Май 15 2018
Двигателист had the most liked content!
Обществена Репутация
37 NeutralОтносно Двигателист
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
TOYOTA RAV4, TOYOTA Avensis
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Е, малко е постоял на склад. Никаква драма. Дори и да не го заредиш, ще се зареди на колата, ако караш над десетина километра на ден. Но за да си спокоен, може да си го заредиш преди това до 100%. Все тая.
-
При каква температура измерваш напрежението без товар?
-
Едно и от мен, че ми стана интересно. При пълнене, под 8 бара. Никаква разлика в заредено количество, или в разход.
-
Мерят се и хибридните автомобили. Би трябвало да има сервизен режим с който се пуска ДВГ.
-
Ами явно не ги знаеш, защото ти написах какво означава термина "празен ход". Няма ли натоварване е празен ход. Ако искаш по-конкретно - индикаторната мощност + мощността на мех.загуби (където в случая се включва и мощност за задвижване на периферни агрегати) = 0. Оборотите нямат никакво значение! Ако не ми вярваш, отвори произволен университетски учебник по теория на ДВГ и ще се убедиш. Това, че нещо е прието в разговорния език не го прави правилно по принцип.
-
Грешиш! Правилно е формулирано от научно-техническа гледна точка. Празен ход е работа на двигателя без полезна мощност или с други думи нула измерено на маховика. Честотата на въртене е без значение. Може да е минималната устойчива, може да е 3000 об/мин... Това, което масово му казват празен ход в разговорния език е минималната честота на въртене (обороти) на празен ход. Отделно, че може да има и принудителен празен ход, но да не разводнявам темата повече.
-
Странно... Как разбират, че е полиран фара?
-
Хубата О-пръстени Купувал съм и от Авто Ем - на западния изход на София, преди отбивката за Джъмбо Божурище, но мисля, хубата имат повече асортимент и материали на пръстена. Задължително си носи мострата, а ако знаеш заводския размер - още по добре. Един съвет - смени всички о-пръстени, така и така разглобяваш.
-
Здравейте! Някой колега в София занимава ли се ремонт на тази марка уредби за да погледне една кола? Информацията е малко. Купена е сега, а уредбата е слагана в Техногаз Бургас, преди 10 години. Видях, че компютъра е Oscar-N OBD CAN. Ключа не свети изобщо и не реагира на натискане. Всъщност, при едно натискане светна и изгасна почти веднага. Друг път светна, чу се клапана на бутилката, но в момента на обръщане на газ изгасна. Един единствен път в движение успя да работи на газ за 3-4 км и толкова. Ключа изгасва и дотам. Газ в бутилката има.
-
@dandilov Бедна смес е понятие лишено от смисъл при дизелов двигател. Той е с качествено смесообразуване, а не с количествено, както при бензинов. @CARPERA Ръждата е по корпуса и няма нищо общо с горивото. Нормално явление след толкова години, особено, ако е пестено от монтажна паста. @Ivan B Белият пушек с миризма на нафта говори за започнал и прекъснал (или изобщо не започнал) горивен процес в някой цилиндър. Горивото се изхвърля изпарено. По-добре е че има само ръжда по корпуса на дюзата – поне е сигурно, че не е „духала“ (изпускане на налягане от цилиндъра), защото в този случай понякога така залепва, че демонтажът е много труден. Задължително почистете леглото със съответния инструмент (зенкер), разбира се нови уплътнения и монтажна паста. Това с мултицета, както и писаха колеги по-нагоре няма никакъв смисъл, освен да провериш електрически дали е здрав управляващия клапан (ако е електро-магнитен), което при Бош е извънредно рядък проблем. Няма никакво отношение, към задръстване, заклинване и т.н., защото комън-рейл дюзите се управляват електро-хидравлично, a не електро, като проста бензинова дюза т.е. този електро-магнитен клапан най-просто казано отваря път, така че налягането горивото да повдигне основната игла на разпръсквача. Проблемите на клапанчето, както казах извънредно рядко са електрически, а основно са в уплътняването, което при проблем предизвиква увеличен дебит на излишното гориво респективно спадане на налягането в рейла.
-
Публикувай данните от измерването (разпечатка от протокола), да видим какво се случва. Преден и заден мост ли са измерени?
-
@Митко Йотов note говори за 1G, а не за ZZ двигател. 1G не е маслояд! @note 1G e много здрав двигател и надали ще направиш нещо с каквато и да е масло, стига да е двигателно и да го има в картера. Вярно е, че първият вариант от 1990-та е по надежден от твоя (1999-та), но не е болка за умиране. Важното е да си гледаш хлабината на клапаните щом си на газ, горивната смес на пропан-бутан и да си сменяш ангренажния ремък и свещите навреме. Нищо повече. Все пак по темата. xW/40 А3 си е перфектно. Може и С3, все пак си на пропан-бутан (нали това имаш предвид под газ, а не метан?). xW/30 също става, макар че за лято и по-голямо натоварване, по добре 40 (знам, че в този форум това е вискозитет табу, но все пак, става въпрос за TOYOTA, или Lexus... ). Относно числото х – може 0, може 5, може 10, може и повече . Тук подводния камък е единствено ремъчното задвижване на маслената помпа, затова, ако се стартира при много ниска температура - 0, или 5. Това е. На лично ще ти пусна марка обикновено масло, без полиолефини, без полиолестери, без полиалкалинглигол и т.н., за да не разпалвам празни дискусии. Иначе почти всичко 0-5/30-40 ще ти свърши работа, особено при смяна на 5000 км.
-
Защо хлабината на клапаните оказва негативно влияние само при работа на пропан-бутан? Защото, доколкото разбрах от първото мнение на автора, на бензин няма проблем.
-
Колата си е твоя, но не мислиш ли, че вместо да боядисваш джанти, беше по-добре да си купиш истински гуми, а не имитация на такива?