Jump to content

Двигателист

Фен
  • Мнения

    85
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Двигателист last won the day on Май 15 2018

Двигателист had the most liked content!

Обществена Репутация

43 Neutral

Относно Двигателист

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    TOYOTA RAV4, TOYOTA Avensis
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте! Пускам тема, за да посъживя малко раздела за алтернативно гориво. Знам, че тук има доста компетентни хора на тема пропан-бутан и ще се радвам, ако споделите мнение по въпроса. Каква според вас е оптималната гориво-въздушна смес (на пропан-бутан) при високи натоварвания (open-loop режим)? Питам, защото има диаметрално противоположни мнения по въпроса... Питането ми е, ако уредбата е стара и няма възможност за довпръскаване на бензин. Ще има ли проблем с клапаните, или катализатора, ако се използва само пропан-бутан? За момента съм постигнал ламбда на газ, толква, колкото се иска и на бензин – около 0.85-0.90. Пак повтарям, че става въпрос само за мощностните режими, когато не се използва обратна връзка по сигнала от кислородната сонда. Ясно ми е, че при изпарен пропан-бутан не може да се говори за вътрешно охлаждане на гориво-въздушната смес, както при впръскаване на бензин, но според вас, богата пропан-бутанова смес може ли да има някакви негативни последствия? Бих се радвал, ако и Markony сподели информация по въпроса.
  2. Често пъти причината някои хора да не минават ГТП е просто защото не плащат данък на автомобила. Преди беше масова практика, дори имах приятели, които бяха на този принцип. После, когато вече искаха платен данък, или им се наложи да продадат автомобила, оправиха нещата с някакви шашми, но не знам как...
  3. Само по себе си, твърдението ти е абсурдно. Това е проста електротехника. Имаш един автотрансформатор (индукционната бобина) с определен коефициент на трансформация. От индуктивноста и зависи скоростта на нарастване на тока в първичната намотка (натрупване на енергия), а самият ток от съпротивлението и, макар че от много години тока се ограничава не от вътрешното съпротивление, а от правляващата електроника. Хлабината определя пробивното напрежение. По-голямата предполага по-високо пробивно напрежение при равни други условия, но такъв разряд има по-висока енергия (лаишки - по-силна искра). Да се намалява хлабина в днешно време е безмислено и говори само за проблеми в горивната и/или запалителната уредба, ако намаляването на хлабината подобрява нещо в работата на двигателя. Напрежението, което могат да осигурят съвременните запалителни уредби надвишава доста максималното пробивно, което да се получи при съвкупност от неблагоприятни начални условия (износени свещи респ. голяма хлабина и/или паралелен/паразитен ток електрод->изолатор->масов електрод, студен двигател, замърсена свещ, недобре рзпръскващ инжектор и т.н.)
  4. Е, малко е постоял на склад. Никаква драма. Дори и да не го заредиш, ще се зареди на колата, ако караш над десетина километра на ден. Но за да си спокоен, може да си го заредиш преди това до 100%. Все тая.
  5. При каква температура измерваш напрежението без товар?
  6. Едно и от мен, че ми стана интересно. При пълнене, под 8 бара. Никаква разлика в заредено количество, или в разход.
  7. Мерят се и хибридните автомобили. Би трябвало да има сервизен режим с който се пуска ДВГ.
  8. Ами явно не ги знаеш, защото ти написах какво означава термина "празен ход". Няма ли натоварване е празен ход. Ако искаш по-конкретно - индикаторната мощност + мощността на мех.загуби (където в случая се включва и мощност за задвижване на периферни агрегати) = 0. Оборотите нямат никакво значение! Ако не ми вярваш, отвори произволен университетски учебник по теория на ДВГ и ще се убедиш. Това, че нещо е прието в разговорния език не го прави правилно по принцип.
  9. Грешиш! Правилно е формулирано от научно-техническа гледна точка. Празен ход е работа на двигателя без полезна мощност или с други думи нула измерено на маховика. Честотата на въртене е без значение. Може да е минималната устойчива, може да е 3000 об/мин... Това, което масово му казват празен ход в разговорния език е минималната честота на въртене (обороти) на празен ход. Отделно, че може да има и принудителен празен ход, но да не разводнявам темата повече.
  10. Купи си силиконов маркуч с подходящ размер. Разтяга се много и съответно уплътнява много добре. Ще забравиш за теч от това място.
  11. Странно... Как разбират, че е полиран фара?
  12. Хубата О-пръстени Купувал съм и от Авто Ем - на западния изход на София, преди отбивката за Джъмбо Божурище, но мисля, хубата имат повече асортимент и материали на пръстена. Задължително си носи мострата, а ако знаеш заводския размер - още по добре. Един съвет - смени всички о-пръстени, така и така разглобяваш.
×
×
  • Създай нов...