stanislav_stz
Фен-
Мнения
367 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно stanislav_stz
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 12.12.1986
Contact Methods
-
Website URL
http://no such
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
София/Стара Загора
-
Интереси
Компютри, коли
-
Темата може да бъде затворена.
-
Здравейте!Намерих няколко автоключаря, но на базата на изминал опит бих се радвал ако някой може да ми препоръча нещо за района на София (Хладилника). Може би някой се е опитвал да я краде, като резултат патрона на волана ми не приема моите ключове - не мога да въртя на никаква позиция + ключът не влиза до край.Ако имате положителен опит с работата с някой ключар, моля споделете.Благодаря!Станислав
-
Колега, дали ще станат за англичанка 6 ген?
-
Да, явно там изобщо няма нужда от допълнителни преправяния. Иначе, идеята на онази машинка която ти слагат от варненската фирма е доста елементарна - подгряване на олиото до подходящи за изгарянето му граници (80 градуса). Ето още една изчерпателна тема, от хора които вече от доста време си карат на олио.
-
Според добре познатите ни пък изглежда, че можеш и направо да изсипеш олиото и да запалиш чист дизел.
-
Ето и повече информация как става всичко.
-
Здравейте!Благодаря ви за отговорите Безумни неща има колкото искаш, но според мен по-безумно от това да филтрираш олио през дреха/парцал са цените на горивата ни днес. За това на този фон, останалото ми се струва по-скоро логично.Да, наясно съм че може да се кара без преправяне на 30% олио и 70% нафта, но идеята ми е да е 100% олио. Прочетох тук и там че за филтър стига най обикновен крачол от дънки, като така се достига чистота на олиото равна на тази на нафтата. Също така, има неписано правило, договаряне между ресторантите и хората които карат с олио - 1л.=0.30лв., което според мен си е доста добре.Колкото за фирмата която в началото споменах - разбрах че предлагат направо готов апарат, който монтират в двигателя. Слага се 20-литров резервоар отзад и си готов. Като, разбира се, палиш на нафта и като се стигнат нищо и никаквите 80 градуса за дизел, вече олиото е готово за пълно изгаряне. Успях дори да докопам нещо като цена за цялата услуга (има и гаранция) - около 700лв.По последни данни виждам че фирмата е единствена за България. Изрових и статия, в която пишеше че вече около 200 души си карат така - някои със самоделни устройства, останалите с изработени от въпросната варненска фирма.Странно че тези хорица май наистина нямат официален сайт..Поздрави!Станислав
-
Здравейте!От известно време на сам съм привлечен от темата за алтернативно гориво за дизелови агрегати. Към момента, за най-нашумяла алтернатива на нафтата се смята олиото. Дори се оказва, че в България една варненска фирма се занимава с професионално монтиране на апарат, който ти позволява да караш на 100% олио.Разбира се, предполагам че има и опозиция, но бих се радвал ако има хора в този форум които имат опит или повечко знания по темата - и да ги споделят ако не е проблем.На базата на моето скромно интернет проучване, варненската фирма се казва "Сасолио" ЕООД но към момента не мога да открия интернет страница и повече информация.Моля, споделете повече информация ако разполагате с такава.Благодаря ви!Станислав
-
Благодаря за съвета ще го пробвам при първа възможност, обаче сега това може да не е много показно, защото долях ново и може новото да допринесе за малко по-добри смазващи свойства.
-
Ясно. Ами освен да Благодаря много за бързите отзиви и съвети, друго не знам какво да кажа . Яко се бях филмирал, че маса масло липсва ама сега виждам, че не е толкова зле положението . Ще видя какво масло ще сложа после и ще дам впечатления .
-
Благодаря за съветите. Успях да направя няколко снимки на маслото след като долях:http://imageshack.us/photo/my-images/4/20120512191904.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/850/20120512191843.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/844/20120512191726.jpg/http://imageshack.us/photo/my-images/9/20120512191708.jpg/Не знам дали ще добиете представа(с телефон са правени) . Аз първоначално си помислих, че е изчезнало към 1-2 литра масло и от там тръгна цялата работа. Сега като видях, че липсва към 300мл излиза, че горе-долу са ок нещата. Накрая на месеца ще го сменя маслото с по-качествено и ще наблюдавам нивото как е.@Слави,Успях да придобия представа от обяснението ти ,10х
-
Бих искал да ползвам моя си( Сандоканче ), но мога да пиша само по 2 мнения на ден и по-този начин доста ще се проточат отговорите. Ако не е проблем на модераторите ще остана да пиша с този, докато успея да "развия" моя си, извинявам се за неудобството. Благодаря за предупреждението.
-
Да, естествено, че прочетох всички мнения. Не съм бил там когато маслото е било сменяно. Това е направено от предишния собственик. Знам, че трябва да се сменят консумативите. Сменил съм абсолютно всичко без маслото и филтрите понеже според собственика са сменени скоро и реших да не ги сменям веднага. Тъй като нямам много опит с автомобилите, може самото масло да не е толкова черно, не съм виждал масло на 10 000км и по принцип не знам как точно трябва да изглежда "карано" масло, но когато видях новото от тубата мога да кажа, че си има видима разлика между двете. Ще взема да направя една снимка и ако си личи добре ще я кача, за да може да хвърлите един поглед.
-
Аз съм Сандоканчето(който пусна темата). Ползвам този акаунт, защото моя е нов и не мога да пиша повече от две теми на ден и поради тази причина не отговорих по-рано. Благодаря за бързите отвизи и съвети. Значи маслото е сменяно на 137 000км,а колата е на 142 000км в момента, което прави маслото на 5000км.Колко е читаво нямам никва идея . Два от пътите когато замервах маслото колата беше на равно. Може да е имало лек наклон, но не мисля, че той би могъл да окаже чак такова влияние. Когато съм го мерил колата не е била палена с часове. При първата проверка,когато установих, че драстично е паднало нивото колата не беше палена 3-4 дена. Когато първоначално видях, че е под минимума си мислех, че може би 1-2 литра са изчезнали (нали побира няколко литра двигателя), а когато днеска си купих от същото масло долях само 300мл. Сега след доливането нивото е 1-2мм под максимума и ще го наблюдавам следващите 1-2 седмици как се движи и като се прибера по празниците ще го сменям веднага. Не знам само дали тези 300мл са в рамките на нормалното за 5000км. Също днес забелязах, че маслото на щеката е видимо черно (преди да долея новото), а маслото, което долях (новото) си беше бистро. Предполагам, че проблема идва от самото масло и на колата и няма нищо . За момента съм се ориентирал към Кастрол Магнатек 10/40 (препоръчано). Разбрах, че е по-скъпичко от останалите масла, но пък си заслужавало парите.
-
Че сме хора, хора сме. Случват се грешки. Трябва да проявяваме разбиране, НО когато и от другата страна има. Аз също съм посещавал Омбре и сменях доста неща, оставих 700лв+. Тъй като не бяха предвидени тези разходи, хората бяха любезни и ми смениха нещата без да съм ги платил до край. Евала! Съответно в кратък срок аз им се доизплатих и всичко беше на шест. Само една забележка. Сменях накладки, дискове, ремонт на спирачната помпа и т.н. и т.н.. Хората не ми обезвъздушиха спирачната система както трябва. Нямам последствия (слава Богу!), всичко ток, но при положение че ми говореха колко е важно по спирачната ми система всичко да е изправно (съответно ново) и не трябва да се прави компромис, накрая те го понаправиха... А ми предстоеше много дълго пътуване и тъй като буквално тръгнах като взех колата от сервиза, просто не беше приятно да го усетя това, когато вече съм на път. Здраве да е. Ако си мислите, че само те допускат грешки, жестоко се лъжете. Просто сега те са под лупата. Все пак, аз вече съм на тема направи си сам and so far so good Поздрави,Станислав Иванов