gotman
Фен-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно gotman
-
Ранг
Начинаещ
- Рожден ден 18.04.1968
Profile Information
-
Кара
ACCORD COUPE 2.0
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
-
Здрасти!! На това делко няма реглаж на предварението. Строго фиксирано е, а предварението е зададено в ECU-то.
-
Не знам как е при CRV, но при мен на Акорда стържеше така, когато ми се износиха накладките. Има една ламаринка там, която започва да "обажда".
-
Да, възможно е да нямаш достатъчно компресия, затова ПЪРВО иди да ти я измерят. Причината може да е както заради износени сегменти, така и заради натегнати клапани, затова не е лошо да ги регулираш /клапаните/ и след това ПАК да си измериш компресията. За съединителя, колегата по-горе ти е обяснил как да го тестваш.
-
В Пловдив има един пич, който лепи авто стъкла и по някакъв начин успява да запои въпросните букси към нагревателя на стъклото. Мога да му потърся координатите, ако имаш интерес.
-
Здрасти! Ами щом светка чека, значи все пак има записана грешка и първото нещо е да си направиш диагностика. Предполагам че разчитането на кода би трябвало да те насочи къде е проблема. Има някаква причина да свети тоя чек.
-
Поздрави за ентусиазма, колега!! Колкото повече неща се научиш да си правиш сам по колата, толкова по-добре.
-
Здрасти! При мен, на Акорда този звук се появява когато ми заминат накладките, без значение дали съм натиснал спирачката, или не. Има една пластинка там, коята започва да "обажда". Поздрави!
-
Здрасти колега! Между "прекъсване" и "заглъхване" има разлика, като първото касае главно проблеми по запалителната система, а второто - по горивната. Ако прекъсва, главните заподозряни са бобина, кабели, свещи, капачка и палец. Според мен е кабел или свещ, но не го разбирай като точна прогноза. Не е лошо и да си ревизираш клапаните, ако скоро не си. Поздрави!
-
Не знам дали колегата ще ти отговори, но преди всичко си прегледай клапаните и ги регулирай, ако скоро не си. Поздрави!
-
Ако не ме лъже паметта, вчера Гената Арамейков ти регулира клапаните наново и сигурно след това ти е казал, че специалистите от Бултрако ти бяха оставили хлабини като на камион. Така или иначе, ако засега проблема не ти е отстранен, по-добре да идеш пак при него, защото знае какво прави. Поздрави!
-
Ако си от Пловдив, мога да те свържа с човек, който има морга за хонди. Пиши ми на лични, ако искаш координати.
-
Айде да се включа и аз. Акорда ми е с F20B5 мотор, 147 к.с., мисля че е идентичен с F20B6. Когато го купих, беше с АГУ с ламбда контрол, монтирана в Италия. Добре си вървеше да ви кажа, но ме дразнеше един грозен намалител точно на тръбата на входящия въздух преди филтърната кутия. Гореше около 13-14 градско /Пловдив/, нормално каране. И понеже имам приятел газаджия, реших да й бодна един преден кит ГИ - MG Motorgas. Еми хаир от тая работа не видях. Четири пъти настройки в движение, но разхода така и не падна под 14-15 градско, да не говорим лятото каква сватба е когато карам на клима. А и с АГУ беше доста по-пъргава в ниските. Не казвам че не стават тези коли за газ, но наистина си искат човек който действително разбира какво прави.