Jump to content

maistora88

Фен
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно maistora88

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 3.08.1988

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD 2.4 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

2588 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги, лятото си купих 2 литра синтетично масло за автоматични скорости YACCO ATF-X ( https://www.yacco-sofia.com/product/atf-x/ ), за да си опресня маслото на автомата, но така се случи, че продадох колата преди това. Бутилките са неотваряни, купувани от представителството на YACCO, продавам ги за колкото съм ги взел общо за 60лева (30лв/л). Предпочитам лично да ги дам на някой колега от София, иначе с куриери ще се оскъпи излишно. тел: 0883 363 166
  2. Здравейте колеги, от скоро съм собственик на Сивик 1.8 автоматик(робот), всичко по радиото привидно работи, станции се сменят, увеличава се, намалява се, но няма никакъв звук, някой срещал ли е подобен случай и може ли да ме насочи къде да търся проблема.
  3. Преди 500км смених предни дискове Zimmerman Coat Z Sport надупчени с накладки EBC OE, преди това бях с АТЕ дискове и накладки, наистина комбинацията на дискове и накладки сега е леко по-шумна, но само ако караш на отворен прозорец. За сметка на това спирачките са по-рязки и се усеща по-добро спиране.
  4. Трите лампи остават да светят при палене със слаб акумулатор. На мен така са ми светвали като беше -20, но след като колата поработи малко изгаснаха.
  5. Търся хечбек и това е над бюджета, колата ще е първа на шофьорката нещо около 8 хил. Но май Сивика с този робот ще отпадне.
  6. Здравейте колеги, разгледх темите тук, но не намерих нещо по-подробно за автоматика (робота) на Сивика. Търся втора кола автоматик (жена ще я кара) и като хондажия се загледах в тези Сивици (преди фейса). Надежден ли е този робот, някой който има такава кола моля да сподели, също ме интересува при оглед на такъв сивик трябва ли да гледам нещо конкретно освен стандартните неща за всяка кола ?
  7. Най-вероятно ти е заминала горната помпа на съединителя, виж си нивото на течността и ще разбереш. Сменяш я (на доста кофти място е), обезвъздушаваш системата и тестваш.
  8. Предполагам колата е над 250-300 хил км. по описаните неща при които се появява този шум (загряла кола, ниски обороти и някакво натоварване) най-вероятно е шум от малката верига на маслената помпа. Като си правил реглаж на клапаните ангренажната веригата ако е била в допуски, значи е малката.
  9. И при мен е така, ще проверя на тези места, които си описал.
  10. И при мен свиреше някъде зад таблото, от където свири колана и ръчната, но не мога да го определя точно. Явно уикенда ще ръчкам да видя нещо.
  11. Ако някой знае къде е говорителчето на парктроника или самия парктроник къде е вързан под таблото ще ми бъде от полза, че не ми се ще да разглабям наред. Парктроникът ми се вижда фабричен на мойта.
  12. Здравейте колеги, днес както си включих на задна и парктроника издаде звукова сигнализация за 1 секунда и повече не му чух гласа. Реших че е изгоряло микрофончето дето пищи, въпроса е дали това микрофонче е общо с това за колана или ако караш на дръпната ръчна, понеже при тези двете звуковата сигнализация си работи, но на парктроника няма звук. Някой ако има идея да ме насочи къде да търся проблема, колата е 2.4 седан предфейс.
  13. Колеги, някой знае ли на колко точно Nm се стяга детонациония датчик (Knock sensor) на Акорд 2.4 2004г, понеже получавам различна информация от няколко места.
  14. Сменя се ако има нужда, износването и зависи от това как е карана колата и как е поддържана. Най-лесно и се разбира състоянието като си правиш реглаж на клапаните и се видят белезите на зацепване, разтеглена ли е веригата ще си проличи. Също при верига за смяна ще ти светне енджин чека за проблем и колата почва да пали по-трудно топла, но според мен не трябва да се чака до това положение. Има и вариант да се износят оптегачите на маслената верига и да почне да притраква от нея, а ангренажната да е ок по белези. Мойта кола 2.4 2004 година като я взех 2019 ми направи впечатление че като съм я карал и я огася за 5-10мин и след това запаля леко изтракваше за секунди, направих реглаж на клапаните и да видя веригата беше перфектна, смених маслото от 5/40 с каквото беше карана на 0/40 и от тогава не съм го чувал.
  15. Проверих модулите, понеже си прехвърлих мойто карбонче и частта за огледалата, че моите са по-запазени. Значи номерата на модулите бяха 1 към 1, имаше 4 различни номерации 3 от тях бяха 1 към 1 на двата модула само една беше по различна може би сериен номер и кога е произведен. Иначе мойта е 2004 2.4 Тайп С седан, ръчка, а новия модул е от 2003 2.0 Автомат комби, ако има някакво значение.
×
×
  • Създай нов...