-
Мнения
35 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
В момента нямам как да я повдигна, а и нямам канал, но имам една снимка отдолу преди да сменят моста. В горния десен ъгъл може да се види покритието против ръжда.
-
Внос е от Чехия. Според майстора дето я оправи, няма много голямо значение дали е от Австрия, Германия, Швейцария или Чехия. Там навсякъде хвърляли силна химия зимата. Иначе и отпред я погледнаха. Казаха че засега е добре, но да очаквам следващо включване на тампони на предните носачи (макар че все още не са за смяна) И като я гледахме отдолу, видяхме че самото купе е пръскано да не хваща ръжда, но явно не и на носачите.
-
Ами това е. Днес стана ясно от сервиза, че колата ще живее още доста. В крайна сметка сменихме следните неща: - Заден мост в комплект с всички носачи, напречна греда и биалетки (взети от една италианка) - Лява полуоска (пак от италианката) - Всички тампони де що има отзад - Жилата на ръчната - 2та амортисьора (на JapanParts) - Висящ лагер (изгнил и отлепил се) - Маншон (преден ляв) И минахме стенд. Цялото "удоволствие" излезе 2665 лв. (като тук са включени и 250 лв. за пътната помощ). Каква е равносметката? Трябва да се прави много обстоен преглед в читав сервиз преди/след покупката, както и на всеки 6 месеца по препоръка на майстора който сега оправи колата.
-
Честито ново возило колега. Много и безаварийни километри ти пожелавам. Както колегата Carpera е написал маслото на диференциала се сменя само с оригиналното. То така или иначе трудно ще намериш алтернатива. Така и така си в Германия и ще си поръчваш от ato24, можеш да си поръчаш от там за диференциала 2 тръбички по литър, пък после тук да си ги смениш.
-
Много благодаря за съветите. Утре започвам голямото търсене (и оглеждане) на части. За амортисьорите, засега ще видя какво ще предложи майстора.
-
Благодаря за информацията колеги. Успях да закарам успешно колата до сервиза. Там майсторите я погледнаха и казаха, че освен 2та носача ще трябва да сменя общо взето всички тампони, вътрешно ляво каре, 2та амортисьора (левия се е изкривил) и лявото жило на ръчната спирачка. Общо взето бая неща са. Явно и в Чехия пръскат по улиците с някакви силни химии. Старшия майстор казва, че най-вероятно е изгнил носача заради това. Сега се почва голямото търсене на части. Във връзка с това, пак да попитам - има ли разлика в задния мост между дизела и бензина? Питам защото намерих няколко на добри цени и в добро състояние, но са от дизел и не знам дали ще станат на моята.
-
HondaAgent started following Проблем заден мост
-
Здравейте колеги. За мое много голямо съжаление трябва да се оплача, че скъсах задния мост...на магистралата...със скорост от 120 км/час. За щастие нямаше пострадали, обаче колата нямаше късмет. Въпроса ми е следния, понеже нямам опит е такива ситуации, може ли да се смени задния мост? Ако да, на бензина и на дизела еднакви ли са? Изобщо, дали има оправяне тая работа. Благодаря предварително за отговорите.
-
Аз първоначално мислех да слагам надлъжни греди, но в последствие си дадох сметка за 2 неща - първо, пак ще ми се наложи да слагам напречни а искам да сложа рууфбокс и второ, ако реша че не ми се занимава постоянно да свалям и слагам напречните греди, може височината да дойде твърде много и да не не мога да вкарвам колата в гаража.
-
Да, вярно е че личното осещане е нещо доста относително. Но както каза и колегата @ceco_accord ефекта от нови части консумативи си го има. Например аз вчера смених всички филтри на колата + нови свещи и определено мога да усетя разлика в работата на мотора и най-вече в набирането. Отдавам го на новите свещи, понеже старите бяха много обгорели и с неправилна междина.
-
Ето тези бях гледал в Пловдив. https://m.olx.bg/d/ad/bagazhnik-za-kola-naprechni-gredi-avtoboks-bogat-izbor-na-bagazhnitsi-CID1243-ID9crmd.html Можеш да го провериш ако искаш.
-
Ами, изглежда си се навил, тъй че...да споделиш после впечатления.
-
@milenjs Да се има предвид, че този двигател е фабрично разработен да постига максимален въртящ момент при 4200 об/мин. Колкото и да му дигаш конете разликата няма да е много осезаема. Не мисля че си заслужава времето и нервите.
-
Още преди да взема ЦР-Вто си мислех как да го ъпгрейдна с един багажник и гледах първо за надлъжни греди, но така и не успях да намеря. Имаше един търговец в Пловдив, кой продава напречни греди за нашия модел. Ще му потърся контактите и ще споделя.
-
Аз не съм правил такова нещо и не съм чувал, но може и да има майстор за такива "процедури". Ама да попитам, заслужава ли си заради едни 10 магаренца отгоре? Аз съм на принципа "ако работи, не го пипай".