Jump to content

HondaAgent

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

12 Neutral

Относно HondaAgent

  • Ранг
    Honda Enthusiast
  • Рожден ден 4.07.1989

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2.0 i-VTEC/LPG
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Майна Таун

Последни посетители

1904 профилни разглеждания
  1. В момента нямам как да я повдигна, а и нямам канал, но имам една снимка отдолу преди да сменят моста. В горния десен ъгъл може да се види покритието против ръжда.
  2. Внос е от Чехия. Според майстора дето я оправи, няма много голямо значение дали е от Австрия, Германия, Швейцария или Чехия. Там навсякъде хвърляли силна химия зимата. Иначе и отпред я погледнаха. Казаха че засега е добре, но да очаквам следващо включване на тампони на предните носачи (макар че все още не са за смяна) И като я гледахме отдолу, видяхме че самото купе е пръскано да не хваща ръжда, но явно не и на носачите.
  3. Ами това е. Днес стана ясно от сервиза, че колата ще живее още доста. В крайна сметка сменихме следните неща: - Заден мост в комплект с всички носачи, напречна греда и биалетки (взети от една италианка) - Лява полуоска (пак от италианката) - Всички тампони де що има отзад - Жилата на ръчната - 2та амортисьора (на JapanParts) - Висящ лагер (изгнил и отлепил се) - Маншон (преден ляв) И минахме стенд. Цялото "удоволствие" излезе 2665 лв. (като тук са включени и 250 лв. за пътната помощ). Каква е равносметката? Трябва да се прави много обстоен преглед в читав сервиз преди/след покупката, както и на всеки 6 месеца по препоръка на майстора който сега оправи колата.
  4. Честито ново возило колега. Много и безаварийни километри ти пожелавам. Както колегата Carpera е написал маслото на диференциала се сменя само с оригиналното. То така или иначе трудно ще намериш алтернатива. Така и така си в Германия и ще си поръчваш от ato24, можеш да си поръчаш от там за диференциала 2 тръбички по литър, пък после тук да си ги смениш.
  5. Много благодаря за съветите. Утре започвам голямото търсене (и оглеждане) на части. За амортисьорите, засега ще видя какво ще предложи майстора.
  6. Благодаря за информацията колеги. Успях да закарам успешно колата до сервиза. Там майсторите я погледнаха и казаха, че освен 2та носача ще трябва да сменя общо взето всички тампони, вътрешно ляво каре, 2та амортисьора (левия се е изкривил) и лявото жило на ръчната спирачка. Общо взето бая неща са. Явно и в Чехия пръскат по улиците с някакви силни химии. Старшия майстор казва, че най-вероятно е изгнил носача заради това. Сега се почва голямото търсене на части. Във връзка с това, пак да попитам - има ли разлика в задния мост между дизела и бензина? Питам защото намерих няколко на добри цени и в добро състояние, но са от дизел и не знам дали ще станат на моята.
  7. Здравейте колеги. За мое много голямо съжаление трябва да се оплача, че скъсах задния мост...на магистралата...със скорост от 120 км/час. За щастие нямаше пострадали, обаче колата нямаше късмет. Въпроса ми е следния, понеже нямам опит е такива ситуации, може ли да се смени задния мост? Ако да, на бензина и на дизела еднакви ли са? Изобщо, дали има оправяне тая работа. Благодаря предварително за отговорите.
  8. В Пловдив мога да ти препоръчам един сервиз в Кичука. Пичовете са много точни и ще ти потърсят от къде идва проблема. https://maps.app.goo.gl/7xXwmKSDswN2hZMy7 В началото ме дразнеше малко тресенето като се включи компресора на климатика, ама вече му свикнах. [emoji2]
  9. Аз първоначално мислех да слагам надлъжни греди, но в последствие си дадох сметка за 2 неща - първо, пак ще ми се наложи да слагам напречни а искам да сложа рууфбокс и второ, ако реша че не ми се занимава постоянно да свалям и слагам напречните греди, може височината да дойде твърде много и да не не мога да вкарвам колата в гаража.
  10. Да, вярно е че личното осещане е нещо доста относително. Но както каза и колегата @ceco_accord ефекта от нови части консумативи си го има. Например аз вчера смених всички филтри на колата + нови свещи и определено мога да усетя разлика в работата на мотора и най-вече в набирането. Отдавам го на новите свещи, понеже старите бяха много обгорели и с неправилна междина.
  11. Ето тези бях гледал в Пловдив. https://m.olx.bg/d/ad/bagazhnik-za-kola-naprechni-gredi-avtoboks-bogat-izbor-na-bagazhnitsi-CID1243-ID9crmd.html Можеш да го провериш ако искаш.
  12. Ами, изглежда си се навил, тъй че...да споделиш после впечатления.
  13. @milenjs Да се има предвид, че този двигател е фабрично разработен да постига максимален въртящ момент при 4200 об/мин. Колкото и да му дигаш конете разликата няма да е много осезаема. Не мисля че си заслужава времето и нервите.
  14. Още преди да взема ЦР-Вто си мислех как да го ъпгрейдна с един багажник и гледах първо за надлъжни греди, но така и не успях да намеря. Имаше един търговец в Пловдив, кой продава напречни греди за нашия модел. Ще му потърся контактите и ще споделя.
  15. Аз не съм правил такова нещо и не съм чувал, но може и да има майстор за такива "процедури". Ама да попитам, заслужава ли си заради едни 10 магаренца отгоре? Аз съм на принципа "ако работи, не го пипай".
×
×
  • Създай нов...