Jump to content

Duch

Фен
  • Мнения

    159
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

32 Neutral

Относно Duch

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 6, 1.8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Да се включа и аз с не много полезна инфрмация :). Моята е с две дистанционни и това което ползвам редовно при студено време отключва или на 5-то или на 10-то натискане. Ама наистина 5 или 10, никога 3, 8 или нещо друго. При топло време или загряло купе, няма ядове и си играе от първия път. Това се отнася и за заключване, отключване или отваряне на багажник. Сменях батерия, пробвах от близо, далеч но разлика няма. Святва лампата на дистанционното че то издава сигнал, но колата не реагира. Смених си шофьорска машинка на централното (така и така си и беше време) но разлика никаква. Накрая реших да пробвам с другото дистанционно - никакви ядове. Винаги от първия път. За момента просто ги размених но си мисля че ако се обучат на ново може и да се поправи положението. За мен проблемът е в сигнала който излъчва едното дистанционно защото все трябва да излъчва нещо щом святка. А и факта че или на 5ти или на 10ти опит хваща също води че не е напълно хаотично явление. Дано помогна на колега и после и той да каже като обучи дистанционните какво е станало :)
  2. Май имаше и друга тема някъде, че си спомнян че го качвах. Но ето го: Типчетата я изскмукаха докрай и май доста се изненадаха :))
  3. колега интересува ме компресора на климатика таблото с километражите имаш ли ги и цена

  4. @Pavel_Pavlov Идеално. Щом е упоменат този срок, вероятно има защо, но не намерих никъде информация дали следва глоба или нов преглед. Все пак както и пише в по-горния пост с многото удивителни от Инж. Георги Илиев, Управител „ BRC Bulgaria” ООД: "️КАТ НЯМАТ тези правомощия и техническа компетентност."
  5. А дали някой знае какво се случва в ситуация че газовата е монтирана след 2014, минала е първоначален преглед, но са изминали 3 години от тогава и не е вписана в талона. Нов "първоначален" преглед ли се минава или ?
  6. Малко снимки на интериора. Кожен салон в ок състояние. Предни седалки с подгрев (и лява и дясна) като само лявата е ел.
  7. Продавам Хонда Акорд VI 1.8 Vtec на части. Колата е десен волан с проблем в мотора. Пали, но тресе и боботи. Иначе не светят никакви чекове. Автомобилът бе на мой познат който няма време да я разглобява и не иска да я ремонтира, затова отива на части. Всичко по нея работи - 4 ел. стъкла, централно, ел огледала, кожен салон, ел седалка с подгряване, прибираща се антена, люк, аудио Bose. 4 Лети джанти със Зимни Гуми Lassa в много добро състояние. Доста козметични забележки. При нужда пращам повече снимки. Цени по договаряне. За повече информация - пишете или звъннете. Йордан - 0886415148
  8. И резултата от замерването е ∞.
  9. Днес гледах бушоните и схемата. Всичко изглежда да е както трябва. Иначе преди да сложа последната помпа (която изгоря), размених релето и бушона с други идентични. Бушона го смених с този от ABS1, а релето с това на клаксона. Също да спомена отново че последната помпа която сложих не гарантирам че е по точни спецификации за Гецата, тъй като бе свалена от Акорд 1.8, но въпреки това работеше ок около седмица. Все още не ми е останало време да замеря съпротивлението на старата. Днес успях само да слезна и да я препаля на газ (авариен режим) и там всичко си е ок. Ще пиша веднага щом замеря
  10. Аз гледах този който е 20 Ампера ( F/PUMP). Утре ще погледна и останалите дали са каквито трябва.
  11. Лампата за горивото светне ли, веднага се зарежда. При изгарянето на първата сложих 5 литра и сега е на 1/4 резервоар. Докато вървеше я карах разкостена отзад и помпата за горивото НЕ се изключва когато обърне на газ. Също колата е 60 коня, няма обръщане на бензин :). Въпреки това колата има газова от 3 години и досега не е правела проблеми. Момчетата които я сложиха са добри, моят акорд е с газ от тях, както и други две коли от семейството. Бушона е 20 Ампера и е толкова колкото дава по кутия. Също го размених и с друг за всеки случай, както и релето. За алтернатора е възможно да е на път да заминава но не мисля че му е дошло времето. Когато правя опит да запаля, напрежението което отива към помпата (постоянното, не това на контакт) е 10 и малко волта. Когато запали всичко си свети нормално а не на 150% :D. Ще го замеря за всеки случай. А за съпротивлението между + и - на мъртвите помпи горе долу какво би трябвало да очаквам като цифра?
  12. Здравейте, попаднал съм в една много странна ситуация и се чудя дали някой с повече опит и знания може да ми помогне. Основния въпрос е какво би накарало горивна помпа да изгори. Но преди това историята: Жена ми има Hyundai Getz 2005-та 1.1 бензин с газов инжекцион. Чудесна градска кола. Но тъй като жена ми роди, понамали карането на колата и през седмица две я покарвах аз. След последното паркиране, минаха може би 2 седмици преди да я подкарам но уви, не запали. Въртене на сухо. Разпознава имобилайзера, върти, дава искра, не е активиран прекасвъча при удар но нищо. След малко човъркане разбрах че стига ток до горивната помпа но тя не работи. 1. Поръчах втора ръка, слагам, пали и работи. Прехвърля си от бензин на газ и обратно. Супер. На другия ден пак с нея - няма ядове. След два дни пак правя опит - не пали. Същото. 2. Поръчах нова, смених я. Същото, само че я карах три поредни дни, и след като я оставих два - пак не поиска да тръгне. 3. Тази я върнах като дефектна и видях че помпата от Акорда ми който давам на части е същата, но Bosch. Свалих я, сложих я в Гетца и веднага запали. Карах колата всеки ден цяла седмица. Първите два дни само на бензин. Останалите на газ като след всяко паркиране, пробвам да запаля (на бензин) за да видя всичко ок ли е. Само че след уикенда слизам да я видя - пак нищо. Не се чува и тази помпа. Направо съм в шок. - Налях още 5 литра бензин (въпреки че имаше). - смених релето и бушона на помпата с други еднакви от колата - резервоара изглежда прилично чист като се извади помпата - свалените помпи ги пробвах директно с ток от акумулатора, но нито една от тях не тръгва Та след тази дълга история се чудя и мая какво може да кара помпата да гори, пък дори и при загасено състояние. Дайте някакви идеи че май ще я пускам за продаване
  13. Много страшни са тея ремонти на хондите май Когато правехме основен на сивика на родителите ми (същия мотор d14a8) двама познати ми отказаха, тъй като били правели преди и след затварянето колата харчела и масло и вода. Радвам се че споделиха опита си но накрая направихме ремонта при близък на родителите ми, който не беше чувал такива неща и не го беше страх от тези мотори Та като финал, след сегменти, гарнитури и гумички клапани (без шлайфане) колта си стана чук и спря да гори масло. Жалко че един избута майка от пътя и тотализира колата, но пък сега имам читав мотор за продаване. Като съвет и аз бих казал да смениш майстора, тъй като изгоряло масло в по-големи количества няма как да не пуши. Ако ти се сменя мотор свиркай
  14. Здравейте, Продавам таван за Хонда Сивик 6-та генерация Англичанка Fastback без люк. Тавана е претапициран преди 3 години и е от катастрофиралия автомобил на родителите ми (налични и други части). Има леко изцапано на няколко места по краищата от влизане/излизане. Намира се в Димитровград. При нужда може да се докара до Пловдив. Цената е 80 лв. За повече снимки, информация или предложения - Йордан: 0886415148 или на ЛС.
  15. За газовата определено са спестени пари дори и без да каже. Така да ми бърка в очите да видя зареждачка на броня и то отзад...:)
×
×
  • Създай нов...