Jump to content

d.pavlovq

Фен
  • Мнения

    379
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

80 Neutral

Относно d.pavlovq

  • Ранг
    .::Цар Балкан::.
  • Рожден ден 19.05.1989

Profile Information

  • Кара
    Prelude 5, 2.2 VTi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  • Интереси
    Да се правя на интересен :)

Последни посетители

6902 профилни разглеждания
  1. Благодаря! Колата е в сервиза и ще се прегледа основно състоянието какво е.
  2. Здравейте, колеги! Лятото колата(Prelude 5, 2.2 185к.с.) беше на стандартно обслужване и за ремонт свързан с антифриза(имаше кипене), взех я аз и се оказа, че майстора не е вързал сензора на вентилатора за мотора и докато успея да му я закарам двигателя вдигна доста температурата, като влезе и в началото на червения сектор - съвсем за кратко. Пиша това, за да Ви запитам дали е възможно от тога да произлезе проблем? Към днешна дата колата чака комплект гарнитури, защото тече масло и дори и локвички образуваше под колата. В момента чета разни теми из форумите за процедурата и бих искал да Ви попитам как се процедира при подобен ремонт, просто за да придобия някаква представа и да изисквам от майсторите да бъде направен качествено ремонта. Към момента конкретно за този ремонт е говорено за смяна гарнитурата и другите неща, които включва комплекта, за болтове не е ставало дума, главата ще се шлайфа, но не е ставало въпрос за снимка на двигателя, за да се види дали няма пукнатини и да не се окаже, че в близко бъдеще ще се налага повтаряне на същия ремонт. Частите най-вероятно ще са Виктор Рейнц или Влупринт, от Англия...(може ли и някакъв коментар за двете марки)...
  3. На огледалото за задно виждане съзирам кола! И то какво било - Прелюд, че даже с ксенон и като моя, кеф ми беше, случката е при Оптимо Дерони на Околовръстното...
  4. Всеки договор, ако нещо не е ясно, трябва да бъда прегледан. А всеки с малко юридическа култура трябва да чете какво подписва и да знае, че правата са по-малко от задълженията и няма договор, в който първа точка да се неустойки и често пъти кофти нещата се правят трудночетими и са последни точки в договора, те всъщност нарочно са там и си се ползват, не седят за красота. Просто трябва да сме отговорни към себе си и другите, въпреки че са монополисти и ни се налагат, защото сме научени на четмо и писмо и тоя римски принцип "за незнанието и вината" си е валиден.
  5. Хубаво е да има ъпдейт, на мен ми е странно в момента, но винаги е така, след като имаш години с едно нещо, така че ще свикнем, могат да се променят само трудночетими текстове, където има.
  6. Аз имам на Кетлер един Tenso 500 от СпортДепо, първо, че не го ползвам, но както е казал човека - зависи от мотивацията и второ тръбата му "цъфна"(след малко ползване и не е ползван извън предназначението си и лимита на товароносимост), не че не го ползвам и така, но качеството наистина е малко спорно, най-добре ще е да огледаш и да си харесаш някакъв модел, който ти вдъхва доверие и изглежда стабилен на живо, че цената просто само ей така си я слагат и тя нека не те води в избора. А един Кетлер от Метро велотренажор е в топ форма, а е на повече от десет години вече...
  7. Минава пръв човека, който е в локалното платно, защото той не конфронтира движението и не се преустроява, но конфликт дефакто е налице, заради знаците, а и заради светофара, който свети на двата пътя по едно и също време. Та в този случай единственото, което може и трябва да се направи е да се минава с повишено внимание, да се изчака, ако е необходимо и това трябва да е така, през времето, през което се даде сигнал до общината да сложи един знак за път без предимство на локалното и да оправи регулацията на светофарната уредба. За мен нещата стоят така...
  8. Да си жив и здрав да си я караш само с кеф и по хубави поводи!
  9. Дублиран пост за изтриване.Благодаря за разбирането!
  10. Я, вземи да сигнализираш!Уредете си нещата по цивилизован начин, дори и чрез комисията, тук само с плюене се вижда, че нищо не става, една комуникация не можете да направите, камо ли да решите някакъв проблем.
  11. Laguna и Citroen, доста стар модел Ситроен, който имаше нужда от доста газ, за да ходи където и да било, ка моли да потегли...А Хондата ми е реалния шофьорски стаж, за което съм много доволен.
  12. Браво, колега!Идеята ти е супер, на мен също ми се иска да слушам чуждо радио, но не съм такъв табиетлия за да правя подобно нещо, но наистина го оценявам като идея Аз просто изчистих колата, това ще и за бая време напред и гресирах някои механизми за да не се изложат и да ме предадат някога.
×
×
  • Създай нов...