vespas
Фен-
Мнения
44 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно vespas
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
CRV
-
Пол
Мъжки
-
Място
Габрово
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
здравейте. търся такъв протектор за броня. ще съм благодарен ако ми помогнете.
-
оправих се. направих три пъти процедурата с познаването , чу се изщракване и проработи. живи и здрави на всички.
- 1 reply
-
- 1
-
Здравейте.От скоро дистанционното на хондата ми не може да задейства централното. Смених му батерията. Пак не става. Дадох на контакт и натиснах копчетата за отключване и заключване, с цел разпознаване. Пак не се уцели. Някви идеи ??? Между другото направи ми впечатление че червеният идикатор след натискане на някое от копчетата светва и след това угасва независимо че продължавам да натискам. Така ли трябва да е . Как е при вас ? мерси предварително.
-
Ясно -файда никва.Все пак някой ако го е правил и е усетил някво отклонение от номиналния разход да ни светне. То ясно че трите кила кардан няма да се усетят от мотора , а имам в пред вид разтоварването на усилието при задвижване на задния мост.
-
Здравейте,А бе врътка ми се една мисъл относно свалянето на разхода на ЦРВ-ТОДали ще има проблем ако карам няколко месеца със свален кардан, през лятото разбира се.То мойта онда я карам предимно на асфалт;Един случаен срещнат ми сподели ,че по този начин разхода му паднал на 7-100То ясно че ще си скопя джибката , но кво пък толкоз ,тя и без това не влиза в гората, пък и да отида някога там (планирано) -15-тина болта са, слагам го и готово.3 литра на 100 километра са си 3 литра.Мисълта ми е мога ли да е--ъ м---та на задния диф ако я търкалям така.
-
Кво по-убаво от 5 W 40Аз съм с такова , нищо че хондата не е първа младост (2000г).Слагай смело.Може и да бъркам но пълната синтетика е много по добър вариянт от полусинтетиката - нищо, че може да се наложи да долееш 100-200 гр.Ако моторът има дори и минимални хлабини , не се подвеждай ,че по-гъстото масло ще спаси положението.Спасява го не по-гъстото , а по-доброто Виждал съм ML на 400 000 км с 5W40 на ,който от смяна на смяна не се долива нищо.Според мен не пребързвайте с 10 W40 а пък да не говорим за 15W40
-
Здраейте.Понеже ламаринката на едната ми накладка вече свирна , та се налага и аз да ги сменям.Не можах да разбера , сваля ли се спирачния апарат или мога да мина ''мързелашката'' ....ако мой да си спестя развиването на 4 клиясали болта . то тая ''онда'' много ша ми ареса
-
Силата на акумулатора е тясно свързана с особенностите на стартера и при всяка една марка автомобил е различно.Не си мислете че ако шатните по голям , това ще ви е от полза !
-
Благодаря и на двамата.Дръжката и лосчето са ми ясни.Принципът с щипките - също.Само че нещо не се справям.Със изщракването на'' умряло'' иначе се справих Само дето вместо да се откопчее тя ,се запука кората.И естествено заебах процедурата Има и нещо друго - имам чуството че самата кора е от две части ,като долната се сваля по някъв по-идиотски начин а под нея според мен има и още поне един два болта захващащи главната кора.Дали няма начин да фърля един поглед в някое ръководство.Не че не мога да отида на майстор , но предполагам и той също ще я гледа като индианец.Пък ако ще се чупи нещо предпочитам сам да съм си виновен,от колкото някой да ме гледа смутено и да ми вади от 100 кладенеца вода.Тонколоната , ръкохватката,и разни други ччаркалаци- всичко съм извадилЩе ви бъда благодарен ако продължите с идеите Бах маа му Джапанайска
-
Здравейте колеги.Налага се да си сваля кората на шофьорската врата , но нещо не ми се отдава далаверата с щипките.Някой ако я е свалял или знае как , ще се радвам да сподели.
-
А бе някой знае ли колко километра долу горе може да се измине с автомобилът, след като лампата за горивото светне.Напоследък все по-често моята ми блещука в очите.Ами кво да се прави - криза е .Ондата е 200г. 147к.
-
Много полезна информация.Благодарение на колегата и предоставените снимки от него, вчера си оправих и моя часовник.При мен се беше разпоил R300.Откачих целия циферблат на часовника , презапоих всичко ,което имаше по платката и върнах циферблата на мястото му.Така става по-лесно от колкото да се мъчете да бъркате от долу.Поздрави колега.Наистина не свети много ярко и може да се ''ъпдейтва'' с някаква друга слюда.
-
Да споделя и аз. От 5 години имам един форд транзит 98-ма.Текущи ремонти :Най напред един EGR вакумен клапан за изгорелите газове.Нов 170 кинта.През втората година електрическата горивна помпа тип ''лукас'' здаде багажа.Нова - 3 бонбонки.Минах със стара - механична ''бош'' като за целта изкормих всички елекртоники + компаСлед около година - турбина - нова около 1000 кинта.Минах отново със втора употреба за 500 лефчета.Не се знае колко ще ме кара.Преди година и половина от нямане къде да си фърля парите вземах че смених мотора щото тоя измяука.Не съм го и отварял да видя къв цирк беше станал, просто не исках щото ми идваше да се растрелям. Втора употреба 1300 кинта ,Сега си джиткам с него. Генератори , вакум помпи и стартери подменям всяка година и като че ли вече не ми прави впечатление.Единственното нещо по двигателя което не се е чупело е пръчката за маслото.Колегите ми имат френски бусове - ситроен и съответно рено.И двамата сменяха дюзи за по около 600 лева бройката.През последните 7 години смених три бензинови леки автомобила.Единият скъса ангренажен ремък - ремонт около 250 лева, като в сумата са включени новата ролка и новият ремък.Вторият за около 3 години каране, по двигателят никви ремонти.Сега съм с едно CR-V и за около година още нямам оплаквания (да чукна на дърво)Дизел ли ???Неееее благодаря.Дори и нов - тенкю.Тази зима определено се изпари и последното ми съмнение, дали за в бъдеще отново бих се спрял на такава болест.
-
Именно, до към 5-6000 км маслото не беше мръднало.Явно на mobil характеристиките не са ми най удачният вариант.Така и така скоро ще го сменям, препоръчайте ми някоя марка.Знам, че въпросът е разискван но все пак ...
-
Здравейте !Когато купих хондата (cr-v) налях масло мобил 5/40 пълна синтетикаАвтомобилът измина 9000км.Наложи се да долея около 700-800 гр.Та въпросът ми е този разход нормален ли е.Предният ми автомобил беше митсубиши и от смяна до смяна не съм доливал нищо.Да пробвам ли следващата смяна да е с полу синтетика 10/40 или да сменям марката на маслото ?Ауспухът е абсолютно чист и до сега не съм забелязвал да изпушва.Хондата е на 138 000 км. (уж)Четох някъде, че моторите на нашите автомобили просто си харчат масълце.Така ли е наистина ?