a.aleksandrov
Фен-
Мнения
225 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
23 NeutralОтносно a.aleksandrov
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Хонда CR-V 2.2 i -ctdi 2007 г.
-
Пол
Мъжки
-
Място
Плевен
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
С времето стърженето се увеличи, като на моменти скоростите влизаха малко по трудно и вече съм с нов маховик, притискателен диск, феродов диск, аксиален лагер и семерина към колянов вал, че и тя беше омаслена. Съединителя стана по-лек и започна да отделя доста по-долу. Вече ги няма стърженето и свиренето, но и доста пари изчезнаха от портфейла
-
От няколко дни при мен се появи същия проблем. При леко натиснат съединител се чува стържене, като по- надолу вече го няма. Същия звук го има и при палене, тъй като винаги паля с натиснат педал на съединителя. В повечето случаи обаче това стържене го няма все едно нещо се намества или не се е досчупило още. От доста време при ненатиснат съединител се чува едно свирене, което след съвсем леко докосване на съединителя изчезва. За него майстори са ми казвали че е от аксиален лагер. Но стърженето вече ме притеснява понеже се чудя дали не тряба да се сменя целия комплект съединител заедно с маховик. Ако някой е имал подобен проблем да сподели мнение.
-
Здравейте, искам да да направя диагностика на хондата, от където най-вече да се разбере състоянието на дюзите, свещите, както и на други основни възли. Та въпросът е къде в Плевен ще ми свършат читава работа не само за диагностиката, но и евентуално, ако трябва след това да се свалят и да се изпратят дюзи за рециклиране или да се сменят свещи?
-
И при мен беше същото, оказа се, че при закачането на гърнетата бяха ги закачили не както трябва и опираше в купето, но после майстора се коригира
-
Моят също е спукан, звънях поне в 20 морги и в нито една нямаше. Нов само оригинален за 140-150 лв. И накрая реших да го облепя целия с едно тиксо, което залепя доста здраво и е като армирано. Пише, че е и влагоустойчиво. Купувал съм го от Практикер. Не е много естетично, но мисля за сега така да карам.
-
Определено за момента ще бъде залепено, за да не смуче боклуци,тъй като предстои едно пътуване 350 км, а после ще видим. Изобщо не ми се дават 150 лв. за оригинален.
-
Мислех временно да го залепя с изолирбанд понеже ми предстои едно пътуване, но както се казва не ми се иска да стане временно за постоянно.
-
Здравейте, има ли някой идея от къде мога да намеря въздуховода от въздушния филтър към турбото, тъй като моя е сцепен. Оказа се проблем, понеже не го открих в по-големите вериги за авточасти. Звънях поне в 20 морги и навсякъде казват, че е продаден. Става въпрос за ЦРВ 2007г. дизел, 140 к.с.
-
Кодът е 5-цифрен. Моят е на отделна лепенка залепена на първата страница на книжката на колата.
-
Здравейте и от мен малка поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-fes-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL FES SAE 0W-30 1x4L Стойност на поръчката: 49.95*1.9675=98.28 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: чрез куриер* Всичко хубаво!
-
Здравей, като провериш ще кажеш ли каква е цената в Тояга, защото и аз се интересувам? Благодаря!
-
Хонда са "чувствителни" на тема маса, затова сипвай само препоръчаните от производителя и с марка "Хонда"