-
Мнения
54 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
12 NeutralОтносно Viking_pz
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 18.06.1979
Profile Information
-
Кара
Honda Civic 1.3
-
Пол
Мъжки
-
Място
pazardjik
Contact Methods
-
Skype
viking_pz
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Провери и бушона за резет на еку–то при двигателя ако е изгорял няма да помни нито часовника нито цд-то.
-
бушона мисля,че беше за сд-то пепелника и часовника с един бушон
-
Колега то не остана много за подменяне комутатор,вода в бензинеца при мен така се получи веднъжзапушване по карба но като гледам как менка оборотите EACV !Преди време правих разни тестове с един карб с обогатена смес на 30-а км и аз се вкарах в такъв филм,но се оправи след резет на ECU-то.Дано да излезе нещо евтино както се казва
-
просто натегни така наречената врътка достътачно за да вдигне оборотите и тогава го мисли има само 1 положение а то е самата врътка да не е натегната достатъчно и да не опира на пластината където ти е захванато жилото
-
Така сега да попитам още един път какъв е проблема та бараш тази пружина държи високи обороти на смукач или не връща смукача?Погледни тази тема My link
-
и какво и има все пак как разбра че е счупена след като не си избил нитовете да видиш самата пружина здрава ли е?Тази пружина не вярвам да е счупена най много някъде по лостовата система капачка-клапа за въздух се гъбарка.А може и да не ти е регулиран правилно болта за оборотите на смукача.Под гумата има кабел 12в които нагрява самата пружина да не би да е прекъснал или пък ... абе отваря ли се сама клапата за въздуха като позагрее колата?
-
ама вярно ли ? как не разбрахте ,че не е от опръстените на капака а от о-пръстените под кобилиците !елементарно уотсън светнете с едно фенерче и погледнете от къде се е стичало маслото ? при мен е от снадката кобилица глава и 90 % и при вас е от там
-
е стига с тия гарнитури на тоя капак!На моята вече 3-ти пръстен слагам на въпросния 3-ти цилиндър и пак същото.Някой запитали се защо на всички проблема им е на 3-ти цилиндър? Според мен е от опръстените под кобилиците а там вече филма е друг
-
На Д13-ката чека е на ECU-to
-
а може да е и бендикса на стартера
-
ECU не вярвам по скоро бобина ако бобината е здрава предполагам сте я удавили свали си свещите и е остави да се изпари бензина за известно време и обгори свещите примерно ако нямаш горелка запали си един огън и ги метни вътре докато стане хубава жар ако не запали то поне ще можеш да си метнеш някоя друга пържолка шегата настрана кажи кога ще си при брат ти да я запалим тази хондичка при мен беше точно така както го описваш
-
абе пич смени или поне си замери бобината комутатор рядко здипля
-
и 0,9 става няма проблем
-
9-ката ти е ускорителната помпа там няма гарнитура самото платно на помпата играе тази роля.Пробвай да претегнеш болтовете ако ли не друго платно