ivorpetkov
Фен-
Мнения
329 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
И ако има "ръждояди" из софийско - препоръчвайте.
-
Здравейте, Решил съм да оправям някак ръждата на калниците. За предните най-лесно ми изглежда да ги сменя, като ми идва "свежа" идея да купя същия цвят от автоморга. И понеже гледам едно комби със същия цвят като моя, та въпросът е дали има разлика в предните калници на фейслифровите 5 врат хеч 97 и комби 99? Или да се купи нов Цък и боя е по-добре, но пък хем калник хем боя. А знае ли някой как се процедира със задните калници - купуване на нещо такова Цък и после рязане, заваряване, боядисване ли? П.П. На практика поддръжката по колата драстично започна да надвишва продажната цена, но пък ме кефи и съм решил да продължа да я поддържам, вместо да я харижа на цената на едни очила
-
Една доста "задълбочена" дискусия 2756 мнения дотук
-
На мен пък ми се 'върти' една идея - да си върна тясната гарнитура да видя дали ще има повече тяга в ниските с малкото коне
-
Изглежда при DI двигателите това ще да е решението.
-
Благодаря за инфото, ще следим с интерес, т.к. 10-ката си е истинско бижу. Само че проиводителя (логично) ще увърта до последно, та се налага да следим инфото по знайни и незнайни източници и неизбежния fake.
-
Като си сменяте стъклото да се пооправи ръждата отдолу и вече няма да се пука. При мен се усетиха стъкларите на 2-рото спукано и оттогава е OK Преди това им им споменах че нещо зачести ефекта и то се на едно и също място.
-
Някакво инфо има ли актуално за наличие и най-вече за отсъствие на проблема, че се насочих в тази посока?
-
Няма никакво скърцане, а и се върти по-леко. Сложих MOS2 грес, да видим дали ще изкара по-дълго. Доколкото можах почистих и остатъците от предишните (4 общо) гресирания - 2 пъти с обикновена и 2 пъти с графитна. Работата е пипкава, не е лесен достъпа, особено от страната на шофьора. Даже си мисля дали не може да се пропусне от тази страна. "Сагата" започна преди години след "ремонтния комплект", в оригиналното си състояние не се разскърцваше. След това - 2 пъти в Бултрако и 2 пъти в сервиз на друга марка при "наши хора". Ама ме е срам вече да ходя при тях, а в Бултрако не ми се чака и обяснява, та се пробвах в събота в М Комплект. Там обаче, подобно и на други места ме "отсвириха" и казаха, че за пръв път чуват рейка да се гресира и да ходя при рейкаджии. Накрая виках неволята и те така. Доста се заинтригувах и от следната модификация, при която са направили слайдера от месинг, ама засега ме е шубе още да го предприемам: http://k-system.pro/en/product/steering-rack-slider-ep3/
-
Regreasing an EPS Honda Civic Steering Rack Полезно четиво, вчера собственоръчно го приложих. Хареса ми следното: "EPS steering. Electric Power Steering. I admit never having heard of it before I met the Civic." Та така: http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/regreasing-eps-all-electric-gen-7-honda.html http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/1-removing-resonator-box.html http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/2-removing-airbox.html http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/3-regreasing-slider-rail.html http://flounders-mindthots.blogspot.bg/2011/10/4-reassembly.html
-
И аз като минах от 6-та (English) на 7-ма (Japanese) генерация й проверявах изпускателната система по същите причини и всичко си беше наред .
-
"Един човек ми каза", че Jazz била (уж) Honda-та най-рядко влизаща в сервиз. И че имала "магически" голямо за размерите си пространство. А, че е грозна, грозна е, ама то напоследък ...
-
Както обикновено сам си отговарям - все на някой може да му е от полза. Видно е, че напоследък само питащи сме останали тук, а отговарящите никакви ги няма . Та развитието по въпроса: след кратко проучване, в теми от форума и клипчета в мрежата се оказа според едната теория, че е желателно челюстите да се настроят максимално близо до барабана - почти да се допират. Така и задните спирачки щели да работят както трябва, в противен случай при по-голям ход "нам-къф си" регулатор сработвал и задните не държат. Според другата теория, авторегулиращия се винт се завива докрай и после се чака системата сама да се регулира, стига да е монтирана правилно и да функционира. Имайки предвид, че и "хабилитиран" майстор преди време ми настрои нещата по първия начин, та вчера купих нови накладки (за всеки случай) и ги монтирахме в едно сервизче според първата теория - с челюсти почти до барабана. Какъв е началният резултат? При суха и добра настилка спира яко, усеща се присвирване в задните гуми. Все пак не поднася при спиране в завой. На лигава настилка спирането пак си е слабичко, изглежда гадната система толкова се е "вманиачила" към стабилност, че почти елиминира спирането отзад, а и отпред. Неприятният ефект е, че педалът придоби малко по-дълъг ход, без да се отразява на спирането, та се чудя дали е от по-голямото разстояние при буталцата, от някакво напасване. Най-вече ме тревожи да не е влязъл въздух някак. Та така.
-
Някой колега с барабанни спирачки отзад може ли да сподели впечатление за спирането с ABS на хлъзгав участък , че при мен положението е ОТЧАЙВАЩО. Имам подозрения, че задните колела не участват в играта. На техн. прегед уж е OK и на сух терен също, ама като се включи оня ми ти ABS - мноо щади мноо нещо, ама хич я няма. При удобен случай съм си правил експерименти и ползвам и ръчната и захапва повече май. Някой с подобни ядове и най-вече решение? Върти ми се в главата за swap към дискови, но не е проста работа май, сега ще почна с поредната смяна на накладки, дано попадна на читави. Досега съм бил с оригиналните и сега с Kashiama. И двете не са износени, може и да се препичат нещо.