Jump to content

Jordan Stoyanov

Non-Commercial
  • Мнения

    205
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

77 Neutral

Относно Jordan Stoyanov

  • Ранг
    D16Y7 Turbo
  • Рожден ден 24.05.1978

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic cupe turbo
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България
  • Интереси
    Подписа не отговаря на правилата!

Contact Methods

  • MSN
    stoyanovdesigns@abv.bg
  • Website URL
    http://www.facebook.com/JS-design-660759623990520/
  • Skype
    gsx_r__k5

Последни посетители

10485 профилни разглеждания
  1. Тръбния колектор е по добър от чугуненият защото:1-от вътре е по гладък от това газовете преминават по бързо.2-чугуна има по високо топлоотдаване от тръбния а това води до понижаване на скоростта на газовете,за това точно се слага и термолента на тръбните за да задържа топлината на тръбите(Изгорелите газове се движат с по висока скорост през повърхности с висока температура)С една дума през нажижени тръби изгорелите газове се движат по бързо С чугунения това не може да се получи.За това също колектори от инокс са още по добри понеже инокса е лош проводник на топлина( в сравненние с желзните) и задържа вътрешната част на тръбата по гореща.Дано да съм ти полезен с това
  2. Съединителя го сменях една седмица след диното,стария се запали.Сложихме керамичен един познат ми го прави къстъмХодя до Ямбол да,от време на време,от Твърдица съм област Сливен.Благодаря на всички за пожеланията
  3. Вече трета година от както е с турбинка и има към 40 000 км навъртени а мотора не се предава-корава душа излезе.Вярно че е на 0.5 бара налягане но на стокова карантия си е натоварване пак.Скоростите обаче ми правят проблем,наливах и скъпи масла но няма проблем.Пак се появи едно румолене на първа и втора предавка.Някакъв съвет за скоростна кутия може ли да ми даде някой,че тази си заминава
  4. Здравейте,един въпрос само-шенкели с главините от 6 генерация англичанка стават ли на 6 генерация японка.Ще слагам по големи дискове с други спирачни апарати за това с какъв диаметър дискове са били не ми е проблем.Интересува ме само захващането същото ли е шлиците за каретата съвпадат ли с моите на японската.Благодаря
  5. Колената ,тръбите и фланците на колектора са от inox AISI 304 -гърнето също,заварките са с аргон-TIG.Размера на колената е Ф 42,4мм със 3,6мм стена=вътрешен 35,2мм.Колегата е запасен максимално с тази дебелина-колектора е вечен
  6. И аз ти Благодаря Саки-Гендов,човек до човека опира
  7. Здравей,не мога да пращам съобщения,ако искаш да говорим 0877 78 05 15

  8. Всички части ги вземах докато правех колата и работех в Гърция
  9. Пробвай с друг гейт,явно този с който си в момента не работи добре.Намери някой с по голям диаметър мембрана,работят по точно
  10. От октомври 2010 е с турбина , карам я напред назад и има 30 000 км от тогава до сега и още държи ,чукам на дърво
  11. Циментация и то повърхностна има само на местата където лягат основните и биелните лагери,на противотежестите не им е нужна циментация понеже нямат триене с нищо
  12. баце ако можеш си изчисти пощата или влез в скайп :)

  13. Ако ми се усмихне щастието да сменя буталата и биелите ,с тези неща се надявам да имам 250 коня на колелата В момента както е с тази турбина малко закъснява с пълненето .На 2800 об/мин започва и на 3300 имаме овер-буст.Идва големичка турбинката за този мотор сега както е 9,4:1 .Ако сменям бутала ще търся да са с поне 9:1 степен на сгъстяване като ЦП например
  14. Ако си решил да си слагаш турбо моя съвет е да си събереш сам комплекта с подбрани неща които ще ти вършат работа и ще караш без аварийно
×
×
  • Създай нов...